Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, voisitko seurustella nätin naisen kans jos se on tosi vmäinen

Vierailija
12.06.2016 |

ja semmonen vähä agressiivinen, ja itsepäinen lehmä

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tykkää ilkeistä naisista. 

Vierailija
2/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän suorastaan rakastaa sellasia. Puhuvat muuta, mutta pariutuvat sitten kuitenkin nalkuttavien justiinoiden kanssa.

Kai sillä saa jätkien saunailtojen marttyrikerhossa pisteitä, kenen akka nalkuttaa ja pihtaa eniten.

Tai sitten isolla osalla miehistä on mama-syndrooma, eli etsivät alitajuisesti äidinkorviketta naisesta, joka kohtelisi heitä samoin kuin äiti poikaansa, eli tavallaan jumaloisi ja fanittaisi sokeasti, mutta kuitenkin määräilisi mielivaltaisesti ja nalkuttaisi, uhkailisi ja kiristäisi milloin mistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

T: Mies 28

Vierailija
5/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miethet seurustelee sellasten kans ketkä nalkuttaa koko ajan(nähty ruokakaupoissa elävät esimerkit..)

Vierailija
6/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta panisin ja jättäisin.

Vierailija
7/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen alistuva mies joten minusta olisi kiihottavaa, jos nainen sätvisi, haukkuisi ja alistaisi minua.

Vierailija
8/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sellainen sopivan veemäinen, muttei kuitenkaan turhasta narisija tai omaa itseinhoaan korostava, niin miksei. Eikä tartte olla liian nättikään.

Vierailija
9/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miethet seurustelee sellasten kans ketkä nalkuttaa koko ajan(nähty ruokakaupoissa elävät esimerkit..)

Mä vähän veikkaan ettei ne nalkuttajat ole aina nalkuttaneet. Siis että mies seurusteluvaiheessa toteaa, että no niin löytyipä viimein oikein kunnolla nalkuttava nainen, tämän kanssa pariudun :D

Mutta joo, ahdistavaa kuultavaa ruokakaupoissa ne pariskuntien tiuskimiset ja nalkutukset. Herää aina kysymys, että onkohan pitkäaikainen parisuhde ihmiselle kovin luontainen laisinkaan...

Vierailija
10/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kuitenkin uskollinen. Parisuhde ei ole koskaan mikään helppo asia.

Vierailija
11/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla ilmastointi teippiä muutama rulla valmiina. Teippaan suun kiinni jos rupeaa huutelemaan rumia ja Annan piiskaa pyllylle.

Vierailija
12/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen alistuva mies joten minusta olisi kiihottavaa, jos nainen sätvisi, haukkuisi ja alistaisi minua.

ja paskois naamallesi...

Vierailija
13/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

Pitää olla ilmastointi teippiä muutama rulla valmiina. Teippaan suun kiinni jos rupeaa huutelemaan rumia ja Annan piiskaa pyllylle.

Tässäkin on ripaus totuutta joidenkin parien kohdalla.

On pariskuntia, joille sopii jonkinlainen "rangaistuskäytäntö".

Mä en ainakaan pistä pikku rangaistusta pahakseni, jos olen sen ansainnut (ja joskus seksin yhteydessä muutenkin, vaikka en ois mitään höpöstellytkään).

Kaikille tuo ei kuitenkaan sovi ja osa pareista onkin tosi sävyisiä.

Musta sellanen vaan ois tylsää, ei sopis mulle, vaikka en mä mitään ikuista valtataistelua haluakaan.

Välillä se vaan piristää, jos rupeen liian ylimieliseksi.

Vierailija
14/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voisi, enkä vielä vähemmän viettää loppuelämää vittumaisen ihmisen kanssa. Kauneus on AINA katoavaista, mutta vittumaisesta perusluonteesta on hankalampi päästä eroon.

Vierailija
15/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se nainen iskisi itse minut, eli tekisi itse aloitteen, niin toki.

Vierailija
16/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Pystyisin panemaan sua sellai et oot perse pystyssä sohvalla ja mun jalkapöytä painaa sun päätä samalla kun vetelen sua, eli head stomppaa capiche? Että tietäisit paikkasi, nuo nalkutukset toimii näiden nykyajan cuckold hintsu miesten kanssa, mutta kunnon miehen kanssa paska ei lennä sun suu pielistä.

Vierailija
17/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

Oletko koskaan kokeillut teipata suutasi umpeen ilmastointiteipillä? Se ei nimittäin toimi lainkaan, vaikka onkin tyypillinen leffaklisee.

Vierailija
18/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän