Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin mennä kouluun mutta en uskalla

Vierailija
12.06.2016 |

Koska täytyy pitää esitelmiä ja tehdä opinnäytetöitä ja näyttöjä, täytyy puhua ihmisille ja ihmisten edessä. Tämän takia ei ole ammattia eikä varmaan ikinä tulekaan. Harmi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Olen sanonut TE-virkailijalle, että jos ei tarvitsisi esiintyä, uskaltaisin kouluttautua ammattiin ja mennä töihin. Saman olen sanonut aiemmin lääkärillekin. Odotin, että he sanoisivat, että on olemassa mahdollisuuksia saada vapautus esiintymisestä fobiani takia, mutta eivät sanoneet. :(

No mutta omalta puoleltani viihdyn kyllä työttömänäkin. Vaihtelen työttömyysturvan ja sossutuen välillä. Kyllä näinkin pärjää. Hoidan kuntoani ja sivistän itseäni. Luen paljon ja syön terveellisesti.

Yhteiskunta on valintansa tehnyt. Harmin paikka veronmaksajille. Optimistina ajattelen, että kivaa on, ettei tarvitse koskaan aamulla repiä itseään sängystä töihin, vaan saan aamuisin juoda rauhassa kahvia ja lukea uutisia.

Vierailija
2/4 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette meilaa koulutusohjelman johtajalle ja kysy, että onko mahdollista suorittaa ilman esityksiä?

Olen tradeopiskelija ja en nyt sanoisi, että ne esitykset olisi mitenkään tärkeitä. Näyttöä ei ole, opinnäytetyörä varten on kypsyyskoe. Olen toki oppinut esiintymistä ja jännitän vähemmä, pieni hyöty kai niissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän onnistu ilmankin, kaikki on järjesttettäessä.

Vierailija
4/4 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikouluissa voidaan tehdä henkilökohtaisia opseja.

Ota suoraan yhteyttä johonkin oppilaitokseen ja kerro ongelmasi.

On olemassa toinenkin vaihtoehto. Voi opetella tulemaan toimeen ihmisten kanssa ja esiintymään. Harjoittelu auttaa ja kun on muutaman kerran puhunut ihmisille, huomaa että "mikä ei tapa se vahvistaa", kun havaitsee olevansa edelleen hengissä olekaan kuollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi