Nyt se iski, syysmasennus!!!
Nyt se sitten tuli. Väsyttää ja masentaa, mikään ei huvita. Alakuloinen olo. On kylmää ja pimeää,aurinko ei paista! 🥺😫
Mikä avuksi?
Kommentit (13)
Ei nyt sentään vielä, aurinkokin paistaa ja on vielä kohtuulämmin. Palataan asiaan marraskuussa, sitten saattaa jo vähän masentaakin.
Muuta pois suomesta. Problem solved.
Ei vielä. Elokuu on kesäkuukausi. Olet liian aikaisessa. Otat varaslähdön. Stop heti masennukselle!
Ap, tuleeko sinulle kevätmasennus valosta?
Mulla parani kesämasennus kun tuli syksyiset ilmat.🤗
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä. Elokuu on kesäkuukausi. Olet liian aikaisessa. Otat varaslähdön. Stop heti masennukselle!
Niinpä, on liian aikaista! 🌬🍂🍁
Riippuu missä päin asuu esim pääkaupunki seudulla enemmän aurinkoisia päiviä kuin täällä pohjoisessa. Tänään aurinko täällä pilkahtanut ja kyllä sen heti huomaa miten valoisassa on energisempi. Jos jotain toivoisi talveksi, niin sitä, että olisi aurinkoisia päiviä. Ja ei ne pakkaset sinällään haittaa, kun se on pukeutumis kysymys.
Ilo, valo ja hauskuus on taas takana.
Ei ole syysmasennuksesta tietoakaan, vaan on ihanaa, kun tuulee, eikä ole kuuma, nautin!
Mulla iskee vasta kun kelloja siirretään. Päivät tuntuu pitkiltä ja tuskasilta.
Alapeukuttajat voivat imeä omaa prsereikäänsä
Ei vielä oo syksy, sulle iski kesäkrapula.
Mä olin niin onnellinen, että elokuu oli vielä näin loppuun asti kunnolla lämmin, kerrankin kesä jatkui. On se haikeaa taas sanoa hyvästit sandaaleille ja kesävaatteille, mutta kärsitään taas tuleva pimeys, josko ensi kesä olisi säiden puolesta helteinen edes pari kuukautta.
Mä luotan siihen että selviän tänävuonna lokakuun loppuun ilman uupumusta vaikka matalapaine ja harmaus tekeekin pääkipua ja huonon olon.
Syyskuussa vielä pihahommia ja lokakuussa 2 vkoa etelässä