Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein tapailemastani miehestä plussat & miinukset, kummat painaisi teidän vaakakupissa enemmän?

Vierailija
12.06.2016 |

Niin. Mitä sanotte?
+hauska
+huumorintajuinen
+ulkonäkö
+puhelias
+urheilullinen
+kohtelias
-polttaa
-humalassa raivostuttava
-huono pitämään yhteyttä
-ollut paljon naisia
-kiireinen?
-seksin merkitys suuri
-ei avaudu asioistaan
-hiukan vaikeaselkoinen
Ja jos sillä nyt on merkitystä, ollaan noin muutama kausi tapailtu.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole susta tosissaan kiinnostunut, en tiedä ootko sä siitä.

Miinuslista paljasti, ettei mies ole sinuun ihastunut kuin korkeintaan pintapuolisesti ja väljästi.

Näin minäkin ajattelen. Plussat ei mitään kovin ihmeellisiä juttuja, lähinnä ihan perusvaatimuksia. Miinukset sen sijaan ovat mielestäni aika merkityksellisiä asioita parisuhteessa, varsinkin, jos tavoitellaan jotain vakavampaa. Tupakointi on omalla kohdallani niin iso miinus, että aika ihmehemmo saisi olla, että sitä katsoisin läpi sormieni. Ja tuo, ettei mies pidä yhteyttä ja on kyllä huolestuttavaa. 

Vierailija
22/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seksin merkitys suuri on miinusten puolella? Eikö se ole hyvä asia, pysyy suhteessa kipinä yllä, kun seksiä on paljon?

Esim. Mulle seksin suuri merkitys olisi ehdottomasti plussa. Jos ap:lle se on miinus, kertoo se siitä, että on epäsopiva tuon miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mitä sanotte?

+hauska

+huumorintajuinen

+ulkonäkö

+puhelias

+urheilullinen

+kohtelias

-polttaa

-humalassa raivostuttava

-huono pitämään yhteyttä

-ollut paljon naisia

-kiireinen?

-seksin merkitys suuri

-ei avaudu asioistaan

-hiukan vaikeaselkoinen

Ei noista oikeastaan mikään ole luonteenpiirre. Et siis oikeastaan tunne miestä ihmisenä.

Kuvaat lähinnä vaikutelmaasi miehestä treffien alussa: vaikuttaa kohteliaalta, puheliaalta, huumorintajuiselta, on kivan näköinen. Mutta loppupuolella iltaa on kännissä tylsä, polttaa kuin korsteeni ja vonkaa seksiä. Ei avaudu itsestään persoonana eikä pidä sinuun yhteyttä.

En osaisi sanoa tuosta tyypistä ihmisenä yhtään mitään tuolla perusteella.

Vierailija
24/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä näe noissa miinuksissa mitään hälyttävää. En minäkään avautuisi kaikista asioista vielä parin kuukauden tapailun jälkeen. Jatka vain suhdetta, jos siltä tuntuu.

Vierailija
25/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa just samalta kun öh.. kaikki ikinä tapailemani miehet. Ja eipä ole muuten suhteeseen asti koskaan päädytty. Ite oon vieläkin niin tyhmä, että toi mies kuulostaa hyvältä, mutta sanoisin kumminkin, että EI JATKOON.

Vierailija
26/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelias, mutta vaikeaselkoinen? Siis tuuliviiri? Ja urheilullinen, mutta polttaa?? Mahdoton yhtälö, ei oikeasti paljon liikkuva ja terveitä elämäntapoja noudattava voi polttaa säännöllisesti. Taitaa olla joku salipumppijuntti, joka käy pari kertaa talvessa höntsäilemässä jätkien kanssa kiekkoa.

Vierailija
27/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa just samalta kun öh.. kaikki ikinä tapailemani miehet. Ja eipä ole muuten suhteeseen asti koskaan päädytty. Ite oon vieläkin niin tyhmä, että toi mies kuulostaa hyvältä, mutta sanoisin kumminkin, että EI JATKOON.

Repesin :D Kuulostat ihan minulta. Ihanan vilpitön kommentti. Samaa mieltä!

Vierailija
28/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, se talous puoli? Väitätkö, ettei tällä ole sinulle mitään merkitystä?

Väitän. Miksi olisi? Hengailen ihmisen kanssa, en rahojen. Ap

Vierailija
29/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelias, mutta vaikeaselkoinen? Siis tuuliviiri? Ja urheilullinen, mutta polttaa?? Mahdoton yhtälö, ei oikeasti paljon liikkuva ja terveitä elämäntapoja noudattava voi polttaa säännöllisesti. Taitaa olla joku salipumppijuntti, joka käy pari kertaa talvessa höntsäilemässä jätkien kanssa kiekkoa.

Vaikeaselkoisella tarkoitin lähinnä sitä, että en varsinaisesti ole saanut hänestä irti sitä, että mitä ajattelee minusta. Mielestäni urheilullisuus ja tupakointi eivät sulje kumoa toisiaan. Terveet elämäntavat ovat eri asia kuin urheilullisuus. Ap

30/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mitä sanotte?

+hauska

+huumorintajuinen

+ulkonäkö

+puhelias

+urheilullinen

+kohtelias

-polttaa

-humalassa raivostuttava

-huono pitämään yhteyttä

-ollut paljon naisia

-kiireinen?

-seksin merkitys suuri

-ei avaudu asioistaan

-hiukan vaikeaselkoinen

No minä olen varmaan jäävi sanomaan, sillä kohtaa "humalassa raivostuttava" kuvailit juuri minun mieheni. Olen ollut ihan onnellinen, mutta kyllähän se rehellisesti vaatii aika paljon työtä minun puoleltani. 

Isoin ongelma tuossa listassasi on se, että miehelle seksin merkitys on suuri ja sinä olet listannut sen miinukseksi. Silloin kannattaa päästä mies paremmille metsästysmaille ja jatkaa itse matkaa. 

31/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti elät mustavalkoisessa maailmassa.

Mieheni polttaa: urheilee tunteja jokainen päivä, syö terveellisesti (ei maitotuotteita, vain luomua ja miel. lähiruokaa, hirvittävästi kasviksia, jne). Väittäisin hänen elävän terveellisesti, vaikka polttaakin. 

Vierailija
32/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aivan sama, mitä sinä ajattelet miehestä, koska mies ei pidä sinua varteenotettavana kumppaniehdokkaana... Olet pano. Tämä taitaa olla se kerta, josta opit tunnistamaan tällaisia tapauksia edes vähän. Olet niin nuori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi