Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan miehiä helpommin kun leikin tyhmää

Vierailija
11.06.2016 |

Ennen kun yritin keskustella politiikasta ja tieteestä miesten kanssa, niin ei ne jaksanut kanssani keskustella,ainakaan kauaa, eikä kukaan pyytänyt edes treffeille. Nyt sitten olen alkanut leikkiä vähän tyhmää, ja hihitän jotain vastaukseksi kun mies sanoo jotain enkä ala viisastella, ja olen saanut treffi kutsuja jopa hyvännäköisiltä miehiltä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että opit olemaan kiinnostavampi ihminen.

Vierailija
2/18 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen saadakseen täytyy olla vähän tyhmä ja yksinkertainen, mutta jostain syystä parisuhteessa mies olettaa naisen tietävän kaiken ja heittäytyy itse ihan lapaseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rähmä. Missä politiikasta ja tieteistä kiinnostuneita naisia oikein tapaa? Olisin oikein kiinnostunut keskustelemaan näistä aiheista.

Vierailija
4/18 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kuolettavan tylsältä tyypiltä. Jos haluat puhua treffeillä politiikasta, niin iske joku poliitikko.

Vierailija
5/18 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii myös, jos osaat sanoa oooh sopivissa kohdissa. Silmät aina silloin lautasiksi.

Vierailija
6/18 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa miehen vähitellen ymmärtää asian laita.

Vierailija
7/18 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailet tyhmiä miehiä.

Vierailija
8/18 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina pitää myös suuta auki siten että hampaat näkyy ja näyttää ontolta. Eli monttuaukimode.

Sillä keinoin sain aikoinaan monta naista.

T: 11cm mies

Vierailija
9/18 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina saanut miehiä olemalla oma itseni. En ole tyhmä ja hihittele, mutta uuden tuttavuuden kanssa politiikasta puhuminen ei kuulu sekään tapoihin. Ne jutut voi jättää siihen hetkeen kun suhde syvenee, oli kyseessä sitten kaveri, ihastus, työpari tai ketä tahansa. Alussa vähän kevyempää aihetta.

Vierailija
10/18 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, koska kaikki haluaa puhua filosofiaa, politiikkaa samantien se on kivaa ja päästään heti ekoilla treffeillä riitelemään. Treffien jälkeen kumpikin miettii, että toinen on kusipää besserwisser.

Mahdollisimman raskasta heti kärkeen, kaikki traumat, lapsuus ja läheisten kuolemat kyytipojaksi.

-miäs

Vierailija
11/18 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluaa korvata laadun määrällä

Vierailija
12/18 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vitsi: Miksi miehet pitävät enemmän kauniista kuin älykkäitä naisista? Koska miehen on helpompi katsoa kuin ajatella!

Vierailija
13/18 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa esittää tyhmää tai semmosta heiveröistä söpöliiniä.

Puhun mitä puhun, vahva olemus ja nauran paljon, mun vitseille nauretaan ja toisaalta keskustelen helposti myös henkeviä/syvällisiä, asiapitoisesti poliittisista asioista, tieteestä jne.

Hyvin monipuolinen siis ja mukavaksi, hauskaksi ja älykkääksi usein sanottu.

Tulos: miehet juoksevat karkuun.

Vierailija
14/18 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla melko tolvana, jos kuvittelee pokaavansa jonkun politiikalla tai tieteellä. Fiksumpikin toteaa, ettei sellaiseen kannata ruutiaan tuhlata.

Vierailija
15/18 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla melko tolvana, jos kuvittelee pokaavansa jonkun politiikalla tai tieteellä. Fiksumpikin toteaa, ettei sellaiseen kannata ruutiaan tuhlata.

Perustele.

Vierailija
16/18 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämoista politiikkaa tai tiedettä? Mikä on lempipuheenaiheesi treffeillä?

Vierailija
17/18 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se hyvä, jos munaa piisaa. Mut luulisi pitemmän (kyrvän) päälle, et tommoinen teeskentely olisi melko rasittavaa. Mut kukin tyylillään. Toiset haluavat olla omia itsejään, toiset haluavat aina olla joku muu, toisenlainen. 

Vierailija
18/18 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin yhden naisen kanssa n.6v emmekä puhuneet kertaakaan politiikasta ja ei emme ole tyhmiä vaan ihan hyvin elämässä pärjänneitä ihmisiä. Politiikka ei kiinnosta kumpaakaan yhtään, en ikinä edes kysynyt ketä hän äänesti, eikä se edes kiinnostanut.

Me kaikki emme ole samanlaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi