Miten 23v sinä oli viisaampi verrattuna 15v sinuun?
Kommentit (9)
Ei juuri muuta eroo, kun että maksoin laskut itse ja olin hankkinut koiran. Yhtä kakara 14-24 veenä
15v oli viisaampi. Hyvä koulussa, tunnollinen ja optimistinen tulevaisuuden suhteen. 23v huonossa työssä, huonossa parisuhteessa, masentunut.
Miten 25v on viisaampi verrattuna 5v sinuun?
Noooh...
Tosi hassu kysymys, kun 15-vuotias on vielä biologisesti/neurologisesti lapsi, ei vain nuorempi ja kokemattomampi versio ihmisestä...
15 vuotiaana en vielä ymmärtänyt, että olisi siihen kouluun kannattanut panostaa. 23 vuotiaana kadutti ja kaduttaa yhä. Ja 15 vuotiaana itsesuojeluvaistoa ei juurikaan ollut.
23v ymmärsin, että kiltti poika ei pillua saa
15 vuotiaana Katselin elokuvia päivät pitkät kotona. Enkä kuljeskellut oikeastaan muualla kuin koulussa ja kalassa kävin. 23 vuotiaana Olin töissä ja laihdutin vuodessa 57 kiloa. Kävelin ja en syöny paljoa. Silloin tällöin Katsoin jonkun leffan ja chättäilin yö myöhään metsästäen naisia. No en metsästänyt, hain vaan juttuseuraa ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
23v ymmärsin, että kiltti poika ei pillua saa
Niin sama juttu Mulla luulin ettei kukaan nainen huoli minua. Poikuus meni 25 vuotiaana. Nykyisen Naiseni löysin parin vuoden päästä tosta
15-vuotiaana olin varma, että minusta tulee jotain. Nyt olen käynyt läpi vakavan masennuksen, abortin, raiskauksen, häädön, muutaman käynnin alkoholiklinikalla.. Ja ikää 25. Jos voisin sanoa sille tytölle jotain, se olisi: "Pidä itsestäsi kiinni!"
Rakastin elämää tuolloin. Nyt olen pääsemässä takaisin kiinni elämänsyrjään. On löytynyt hyvä mies ja kouluunkin on haettu. Olisinpa tehnyt hyviä asioita jo aiemmin..
Oikeastaan ihan kaikin mahdollisin tavoin. Vaikea tässä sen kummemmin on alkaa erittelemään.