Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
rouva Orpo
11.06.2016 |
...töissä maahanmuuttovirastossa. Ei tarvitse ihmetellä herra Orvon maahantunkeutuja- myönteisyyttä. Urpo -Orpo taitaa neuvotella kotona, miten saamme lisää ja lisää tänne populaa iloksemme. Monen mielestä taakaksi. 80 % tulee olemaan ikityöttömiä. Menköö tekemään kenttätyötä esim.. koulutussektorille.. Ei tarvitse enää muita kyun extra-hitaasti eteneviä kieliryhmiä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ovatko kaikko oletusarvoisesti Migrissä jotenkin "maahanmuuttomyönteisiä"? Eikös ne tee töitä siellä ihan virkavastuulla mahdollisimman tarkkaan pykälien mukaisesti? Luulen että siellä on enemmän ja vähemmän maahanmuuttomyönteisiä ihmisiä töissä.