Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rouva Orpo

Vierailija
11.06.2016 |

...töissä maahanmuuttovirastossa. Ei tarvitse ihmetellä herra Orvon maahantunkeutuja- myönteisyyttä. Urpo -Orpo taitaa neuvotella kotona, miten saamme lisää ja lisää tänne populaa iloksemme. Monen mielestä taakaksi. 80 % tulee olemaan ikityöttömiä. Menköö tekemään kenttätyötä esim.. koulutussektorille.. Ei tarvitse enää muita kyun extra-hitaasti eteneviä kieliryhmiä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikko oletusarvoisesti Migrissä jotenkin "maahanmuuttomyönteisiä"? Eikös ne tee töitä siellä ihan virkavastuulla mahdollisimman tarkkaan pykälien mukaisesti? Luulen että siellä on enemmän ja vähemmän maahanmuuttomyönteisiä ihmisiä töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla