Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaako muita teinitypyjen käyttämä sana inttileski/sotaleski, kun poikkis joutuu pleikkarin ääreltä armeijaan?

Vierailija
11.06.2016 |

Erityisesti instakuvissa aiheuttaa myötähäpeää :D

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan suututtaa. Oma isoäitini oli sotaleski ja nyt suututtaa kun jotkut pissikset joutuvat poikaystävästään vähäksi aikaa eroon armeijan takia niin he luulevat tosissaan olevansa samassa asemassa kuin minun isoäiti. Eräskin sukulaistyttö tosissaan itku kurkussa valitti minulle, että nyt hän vasta tajuaa, että miten vaikeaa isoäidilläni on kun hän on samassa asemassa kuin tämä. Joo, tosiaan tuon sukulaistytön lyhytaikainen ero poikaystävästään on sama juttu kuin se, että isoisäni oikeasti kuoli sodassa ja isoäitini jäi yksin leskenä hoitamaan lapsia paljon alkeellisimmissa olosuhteissa kuin nyt on ja sitten häneltä kuoli pian pari lastakin tautiin, joka nykyään voitaisi parantaa.

Vierailija
22/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, huvittaako se sana, mutta enemmän huvittaa se, kun jotkut ovat melkein romahtamisen partaalla, silloin, kun poikaystävä lähtee armeijaan. Armeijasta pääsee nykyään vapaille melkein joka viikonloppu, joten kovin pitkiä aikoja eivät ole erossa toisistaan. Sinänsä kyllä sekin sana vähän huvittaa, koska yleensä ovat toisistaan erossa tosiaan vain muutaman päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne inttilesket on monesti niin hiton kiimaisia ja puutteessa, siinä pääsee setämies mukavasti iloittelemaan.

No kyllä on suhteet todella heikoissa kantimissa silloin, jos ei muutaman päivän eroa toisesta kestä. No, ehkä on parempikin, että sellaiset suhteet menevät poikki, kyllä suhdetta koetellaan jatkossa yleensä paljon kovemmillakin koetuksilla, kuin mitä intti on. Joten jos ei suhde inttiä kestä, niin ei se kyllä kestä jatkossa muutenkaan.

Vierailija
24/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Inttileski on mielestäni ihan kuvaava ilmaus. Kun poikkis istuu pleikkarilla illat pitkät saattaa tyttöystävä olla wow(tai mikä tahansa poikaystävänsä suuresti fanittama peli)-leski :D

Vierailija
25/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihainen! kirjoitti:

Ei vaan suututtaa. Oma isoäitini oli sotaleski ja nyt suututtaa kun jotkut pissikset joutuvat poikaystävästään vähäksi aikaa eroon armeijan takia niin he luulevat tosissaan olevansa samassa asemassa kuin minun isoäiti. Eräskin sukulaistyttö tosissaan itku kurkussa valitti minulle, että nyt hän vasta tajuaa, että miten vaikeaa isoäidilläni on kun hän on samassa asemassa kuin tämä. Joo, tosiaan tuon sukulaistytön lyhytaikainen ero poikaystävästään on sama juttu kuin se, että isoisäni oikeasti kuoli sodassa ja isoäitini jäi yksin leskenä hoitamaan lapsia paljon alkeellisimmissa olosuhteissa kuin nyt on ja sitten häneltä kuoli pian pari lastakin tautiin, joka nykyään voitaisi parantaa.

Ikävää että sukulaistyttösi ilmeisesti kypsymättömyyksissään luulee tosissaan olevansa samassa asemassa isoäitisi kanssa. Voisin kuitenkin kuvitella että tuota ilmausta käyttävistä typyistä suurin osa käyttää sitä ihan vaan vitsinä/heittona, eli eivät ota sitä niin tosissaan. Ja ehkei meidänkään pitäisi...?

Vierailija
26/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset mitätöivät ja vähättelevät miehiään, missä tahansa kohtaavatkin.

-Heli Vaaranen-

Ja tämä puolestaloukkaantuja on joku auktoriteetti. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotaleski -sanaa en ole kuullut käytettävän, inttileskeä kylläkin. Mielestäni ihan hyvä kuvaava sana, joka on tosiaankin ollut käytössä monenmonta vuotta eikä tästä tulisi ottaa turhaa herneitä nenäänsä. Huumorillahan tuo termi nykyään todetaan ottaa. 

Nykyään sitä jopa toivoo lomaa parisuhteestaan, mutta kyllä sitä muistaa ne teinivuodet ja ensimmäiset rakastumiset, jolloin viikkokin erossa tuntui tuskalta. Eiköhän suurinosa armeijaan menijä sekä kumppani vasta tuossa vaiheessa opettele tasapainottelemaan parisuhteen ja oman elämän välillä. Mielestäni on hyvinkin ymmärrettävää tuntea voimakkaitakin tunteita - niille voi sitten itse naureskella myöhemmin. :) 

- N35; tämänhetkinen jalkapalloleski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi