Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaako muita teinitypyjen käyttämä sana inttileski/sotaleski, kun poikkis joutuu pleikkarin ääreltä armeijaan?

Vierailija
11.06.2016 |

Erityisesti instakuvissa aiheuttaa myötähäpeää :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha ilmaisuhan tuo on. Minäpä olen välillä sekä kalastus- että tankkipelileski.

Vierailija
2/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun sieltä tullaan kotiin joka viikonlopuksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa. Kaikki teinien typeryys naurattaa! Silloin kun olin teini, en mielestäni ollut teini, vaan fiksu. Ja taas naurattaa! :D

Vierailija
4/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa. Ei se intti ole kesäleiriä kummempi. Nytkin junassa inttipojut puhuivat, että hakevat juhannukseksi 10 päivän vapaat.

Vierailija
5/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita vaan enemmänkin arveluttaa, koska kaikkihan tiedämme sen uskollisuuden asteen mitä nämä inttilesket harjoittavat kun mies on puolustusvoimissa suorittamassa velvollisuuttaan isänmaataan kohtaan.

Vierailija
6/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa. Ei se intti ole kesäleiriä kummempi. Nytkin junassa inttipojut puhuivat, että hakevat juhannukseksi 10 päivän vapaat.

Ei kesäleiriä kummenpi? Olet siis itse käynyt armejan?

Ärsyttää tämä armejan vähättely. Nuoret miehet jäävät vuodella jälkeen opinnoissaan ja työkokemuksessa ja sitten vielä vähätellään päälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht' vanha sanonta ja kieltämättä en itse käyttäisi, kun oikeitakin sotaleskiä on...

Vierailija
8/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa. Ei se intti ole kesäleiriä kummempi. Nytkin junassa inttipojut puhuivat, että hakevat juhannukseksi 10 päivän vapaat.

Ei kesäleiriä kummenpi? Olet siis itse käynyt armejan?

Ärsyttää tämä armejan vähättely. Nuoret miehet jäävät vuodella jälkeen opinnoissaan ja työkokemuksessa ja sitten vielä vähätellään päälle. 

Ai, vuoden? Kuule, armeijan voi käydä alle puolessa vuodessa. Asevelvollisuuden suorittaminen ei viivästytä opintoja, sillä asevelvollisuuden perusteella saa lykkäystä opintoihin. Suurimmat opintojen viivästymiset johtuvat siitä, että ei saa heti jatko-opintopaikkaa tai tekee töitä opintojen aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se o söpö sanonta.

Yleisesti ottaen, jos aikuinen ihminen myötähäpeää teinien juttuja, niin... No, voi miettiä onko vika teineisssä ja niiden jutuissa vai aikuisessa joka häpeää.

Terv. nuoriso-ohjaaja 42 vuotias

Vierailija
10/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututtaa, sillä on olemassa oikeita sotaleskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisinkin inttileski tai ees jotain vastaavaa. Mutta videopelileski..-.- Ja mies on 28..

Vierailija
12/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukalla ei kyllä paljoa huumoria ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotaleski ei minusta ole ok sillä oikeitakin sotaleskiä on. Inttileski taas on mielestäni ihan harmiton ilmaus.

Vierailija
14/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukalla ei kyllä paljoa huumoria ole?

Huumorileski on väärällä foorumilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huvittaa ja paljon. On ne niin ihmeellisiä tänä päivänä nuo teinitytöt. B!TH33$ :D

Vierailija
16/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaahan tuo enkä oikein osaa ottaa vakavasti ihmisiä, jotka sitä käyttävät. -96 syntynyt teini olen itsekin.

Vierailija
17/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne inttilesket on monesti niin hiton kiimaisia ja puutteessa, siinä pääsee setämies mukavasti iloittelemaan.

Vierailija
18/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattaa joo, ei se maailma siihen kaadu ettei kulta oo koko ajan kainalossa. itse käytän sarkastisesti termiä inttiläski jos jollain pitää mainita :D

Vierailija
19/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeija on niin helppoa että äidit patistavatkin teinityttönsä älypuhelimen ääreltä sinne viettämään unettomia öitä kylmässä teltassa ja hankkimaan kunnon stressimurtumat jalkoihin; on mukava hölkätä mailikaupalla kun on ensin ulostanut metsässä ilman paperia ja pesemätön takapuoli hiertää. Armeijan tutkimukset osoittavat että naisille noita loukkaantumisia tulee n.10 kertaa enemmän.

Kyllä nainen tietää miten huvittavaa armeijassa on! LOLZ.

Vierailija
20/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset mitätöivät ja vähättelevät miehiään, missä tahansa kohtaavatkin.

-Heli Vaaranen-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi