Huvittaako muita teinitypyjen käyttämä sana inttileski/sotaleski, kun poikkis joutuu pleikkarin ääreltä armeijaan?
Erityisesti instakuvissa aiheuttaa myötähäpeää :D
Kommentit (27)
Varsinkin kun sieltä tullaan kotiin joka viikonlopuksi
Naurattaa. Kaikki teinien typeryys naurattaa! Silloin kun olin teini, en mielestäni ollut teini, vaan fiksu. Ja taas naurattaa! :D
Huvittaa. Ei se intti ole kesäleiriä kummempi. Nytkin junassa inttipojut puhuivat, että hakevat juhannukseksi 10 päivän vapaat.
Ei huvita vaan enemmänkin arveluttaa, koska kaikkihan tiedämme sen uskollisuuden asteen mitä nämä inttilesket harjoittavat kun mies on puolustusvoimissa suorittamassa velvollisuuttaan isänmaataan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa. Ei se intti ole kesäleiriä kummempi. Nytkin junassa inttipojut puhuivat, että hakevat juhannukseksi 10 päivän vapaat.
Ei kesäleiriä kummenpi? Olet siis itse käynyt armejan?
Ärsyttää tämä armejan vähättely. Nuoret miehet jäävät vuodella jälkeen opinnoissaan ja työkokemuksessa ja sitten vielä vähätellään päälle.
Suht' vanha sanonta ja kieltämättä en itse käyttäisi, kun oikeitakin sotaleskiä on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa. Ei se intti ole kesäleiriä kummempi. Nytkin junassa inttipojut puhuivat, että hakevat juhannukseksi 10 päivän vapaat.
Ei kesäleiriä kummenpi? Olet siis itse käynyt armejan?
Ärsyttää tämä armejan vähättely. Nuoret miehet jäävät vuodella jälkeen opinnoissaan ja työkokemuksessa ja sitten vielä vähätellään päälle.
Ai, vuoden? Kuule, armeijan voi käydä alle puolessa vuodessa. Asevelvollisuuden suorittaminen ei viivästytä opintoja, sillä asevelvollisuuden perusteella saa lykkäystä opintoihin. Suurimmat opintojen viivästymiset johtuvat siitä, että ei saa heti jatko-opintopaikkaa tai tekee töitä opintojen aikana.
Minusta se o söpö sanonta.
Yleisesti ottaen, jos aikuinen ihminen myötähäpeää teinien juttuja, niin... No, voi miettiä onko vika teineisssä ja niiden jutuissa vai aikuisessa joka häpeää.
Terv. nuoriso-ohjaaja 42 vuotias
Suututtaa, sillä on olemassa oikeita sotaleskiä.
Oisinkin inttileski tai ees jotain vastaavaa. Mutta videopelileski..-.- Ja mies on 28..
Porukalla ei kyllä paljoa huumoria ole?
Sotaleski ei minusta ole ok sillä oikeitakin sotaleskiä on. Inttileski taas on mielestäni ihan harmiton ilmaus.
Vierailija kirjoitti:
Porukalla ei kyllä paljoa huumoria ole?
Huumorileski on väärällä foorumilla.
Kyllä huvittaa ja paljon. On ne niin ihmeellisiä tänä päivänä nuo teinitytöt. B!TH33$ :D
Huvittaahan tuo enkä oikein osaa ottaa vakavasti ihmisiä, jotka sitä käyttävät. -96 syntynyt teini olen itsekin.
Ne inttilesket on monesti niin hiton kiimaisia ja puutteessa, siinä pääsee setämies mukavasti iloittelemaan.
naurattaa joo, ei se maailma siihen kaadu ettei kulta oo koko ajan kainalossa. itse käytän sarkastisesti termiä inttiläski jos jollain pitää mainita :D
Armeija on niin helppoa että äidit patistavatkin teinityttönsä älypuhelimen ääreltä sinne viettämään unettomia öitä kylmässä teltassa ja hankkimaan kunnon stressimurtumat jalkoihin; on mukava hölkätä mailikaupalla kun on ensin ulostanut metsässä ilman paperia ja pesemätön takapuoli hiertää. Armeijan tutkimukset osoittavat että naisille noita loukkaantumisia tulee n.10 kertaa enemmän.
Kyllä nainen tietää miten huvittavaa armeijassa on! LOLZ.
Naiset mitätöivät ja vähättelevät miehiään, missä tahansa kohtaavatkin.
-Heli Vaaranen-
Ikivanha ilmaisuhan tuo on. Minäpä olen välillä sekä kalastus- että tankkipelileski.