Miksi naisen kauneus on miehille niin tärkeä?
Voisiko miehet selittää, että miksi näin? Eikö luonteella pitäisi olla enemmän merkitystä? Mutta kaikki tietää, että miehet on hulluina kauniisin naisiin, ja haluavat sellaisen vaimokseen.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Pyrkimys saada todella näyttävä nainen puolisoksi on mielestäni itsetunnon pönkittämistä. Tuolloin voi kokea olevansa kova jätkä kun on saanut näinkin kauniin naaraan, ja kaikki sen näkee. Oikeasti itse arvostan kyllä luonnetta merkittävästi enemmän kuin ulkonäköä. Halut ovat huomattavasti kovemmat mikäli naisen kanssa on kemiat kohdallaan.
Exäni oli juuri sellainen tyyppi, jota kiinnosti kovasti mitä muut ajattelevat hänen kumppanistaan. Oli tyytyväinen jos joku oli kehunut. Halusi kuitenkin koko ajan jotain parempaa (eli yritti saada minut esim. treenaamaan ja meikkaamaan enemmän), tuntui tavoittelevan täydellisyyttä että muut voisivat ihailla kuinka hän on saanut tasokkaan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman kanssa toivoisit seurustelevasi, jos luonteet olisi yhtä hyvät kummallakin:
1) http://media.datemypet.com/wp-content/uploads/2013/10/younger-woman1-62…
2) http://www.weirdexistence.com/img/weird/there-are-no-ugly-women-just-po…
Ikävää nimittää jälkimmäistä naista rumaksi. Hän ei todellakaan ole ruma.
Ensimmäisellä naisella on kauniin valkoiset hampaat.
Amerikkalaisilla on usein kauniit hampaat ja brittien hampaat sojottavat vinksin vonksin. Jälkimmäisten kannattaisi kiinnittää asiaan huomiota ja jenkkien kannattaisi ottaa leffaan mukaansa jotain muuta kuin ämpärillinen sokeri-Colaa ja säkillinen popcornia, jonka päälle on sulatettu kuutio voita.
Miltä SINÄ näytät linkkien laittaja?
En nimitä jälkimmäistä rumaksi vaan luulen, että useimmat mieltävät ensimmäisen stereotyyppisen kauniiksi ja toisen ns. tavikseksi (ei ruma, mutta ei aiheuta vau-efektiäkään). Unohdin mainita, että tarkastelkaa siis noita ilman meikkiä, silmälaseja, vaatteita jne. Kiinnittäkää huomiota ainoastaan kasvojen piirteisiin ja ilmeikkyyteen. Nopealla googlailulla on hankala löytää "kauniita" henkilöitä, kun suurin osa on laihoja luuviuluja eikä taviksiakaan löydy.
Ulkonäöltäni olen oikeastaan aika perus ruotsalaisen näköinen. Kauniiksi on monet kehuneet, mutta en kuitenkaan yllä Megan Foxin tasolle.
Hauskintahan tässä on, että myös naiset ihmettelevät miestä jolla on normaalin näköinen vaimo vaikka voisi saada kenet tahansa. Eli turha tyrkätä tuollaista ajattelua täysin miehiseksi ominaisuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman kanssa toivoisit seurustelevasi, jos luonteet olisi yhtä hyvät kummallakin:
1) http://media.datemypet.com/wp-content/uploads/2013/10/younger-woman1-62…
2) http://www.weirdexistence.com/img/weird/there-are-no-ugly-women-just-po…
Amerikkalaisilla on usein kauniit hampaat ja brittien hampaat sojottavat vinksin vonksin. Jälkimmäisten kannattaisi kiinnittää asiaan huomiota ja jenkkien kannattaisi ottaa leffaan mukaansa jotain muuta kuin ämpärillinen sokeri-Colaa ja säkillinen popcornia, jonka päälle on sulatettu kuutio voita.
Av-mammalle tais kolahtaa kakkonen. Liekkö oma kuva siinä linkissä. :D
Vierailija kirjoitti:
Miehet on visuaalisia.
Outoa, että visuaalisuus liitetään vahvasti juuri miehiin. Useat naisetkin meikkaa, valitsee kauniita vaatteita, sisustaa kotia ja muuta visuaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen status ja varallisuus on naisille niin tärkeää?
Ja sen takia turvapaikanhakijat ovat uhka suomalaisille sinkkumiehille?
Rakastuuhan naiset alkoholisteihinkin, niin miksi ei sovinistisiin ja lukutaidottomiin turvapaikanhakijoihin?
En ole ruma enkä erityisen kaunis mielestäni. Olen aina miehiä saanut ihan kivannäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Määritelkää kaunis nainen? Minusta jokainen on kaunis omalla tavallaan ja itselle naisen kauneus on siksi tärkeä että en voisi kuvitellakaan rakastavani sellaista naista kuka ei ole minusta kaunis koska jos en pidä sitä naista kauniina niin en silloin häntä myös rakasta ainakaan tosissaan enkä voi tehdä hänen kanssaan mitään koska pidän häntä rumana ja silleen. Mutta kyllä sitä luonnettakin pitää olla eli ei pelkkä kauneus riitä.
No ei tasan ole, on naisia jotka ovat yleisillä standardeilla rumia, nuo nätit korulauseet eivät muuta sitä tosiasiaa miksikään. Itse olen saanut rumana naisena kärsiä tämän ulkonäköni takia, olisin ehdottomasti halunnut syntyä edes nätiksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole ruma enkä erityisen kaunis mielestäni. Olen aina miehiä saanut ihan kivannäköisiä.
Ainahan nainen miehiä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on visuaalisia.
Outoa, että visuaalisuus liitetään vahvasti juuri miehiin. Useat naisetkin meikkaa, valitsee kauniita vaatteita, sisustaa kotia ja muuta visuaalista.
Kyllä naiset ovat visuaalisempia ihan selvästi. Aivan sama, mitä joku palstamies väittää!
Vierailija kirjoitti:
Ei se olekaan. Enemmän miehen ulkonäöllä on naisille väliä
Tämä. Ennen olin tavallinen vartaloltani ja naamaltani, sitten aloitin kehonrakennuksen ja tullut 15kg lihasta sekä rasvaprosentti pysynyt 10-15% välillä, heti alkoi naiset kadulla flirttailla ja katsoa. Mulle ei koskaan ole ollut naisen ulkonäöllä väliä. Kyllä naiset on se pinnallisempi sukupuoli pituusvaatimuksineen, sosiaalinen status ym naurettavat kriteerit. Työttömänä miehenä en kelpaa kuitenkaan mihinkään vakavaan suhteeseen. Sääli, mulla ois niin paljon annettavaa sydämmestäni ja lojaalisuudestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyrkimys saada todella näyttävä nainen puolisoksi on mielestäni itsetunnon pönkittämistä. Tuolloin voi kokea olevansa kova jätkä kun on saanut näinkin kauniin naaraan, ja kaikki sen näkee. Oikeasti itse arvostan kyllä luonnetta merkittävästi enemmän kuin ulkonäköä. Halut ovat huomattavasti kovemmat mikäli naisen kanssa on kemiat kohdallaan.
Niin, kaunis vaimo kohottaa statusta. Statuksella voi saada kauniin vaimon, mutta jos on jo kaunis vaimo, mitä sillä statuksella sitten enää tekee?
Tämä on muuten totta...Jos jollain miehellä on kaunis nainen, niin pakostihan sitä ajattellee, etta tossa mieheesä on oltava sitä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se olekaan. Enemmän miehen ulkonäöllä on naisille väliä
Tämä. Ennen olin tavallinen vartaloltani ja naamaltani, sitten aloitin kehonrakennuksen ja tullut 15kg lihasta sekä rasvaprosentti pysynyt 10-15% välillä, heti alkoi naiset kadulla flirttailla ja katsoa. Mulle ei koskaan ole ollut naisen ulkonäöllä väliä. Kyllä naiset on se pinnallisempi sukupuoli pituusvaatimuksineen, sosiaalinen status ym naurettavat kriteerit. Työttömänä miehenä en kelpaa kuitenkaan mihinkään vakavaan suhteeseen. Sääli, mulla ois niin paljon annettavaa sydämmestäni ja lojaalisuudestani.
Kyllä mullekin on väliä miltä mies näyttää, tietenkin, mutta kehonrakentajat eivät vastaa ihannettani. Toisin sanoen osa naisista alkoi näkyvästi kiinnostua kun sait lihasta ja edelleen moni oli yhtä välinpitämätön kuin ennenkin. Kyllähän monet miehetkin kääntävät katseen kauniiseen naiseen kadulla. Myös hyväitsetuntoisilta vaikuttaviin otetaan enemmän kontaktia ja bodaamisella on luultavasti ollut sellainenkin vaikutus.
Hölmöä väittää, että "kyllähän naiset on sitä ja tätä koska oma kokemus". Mullakin on kokemus että miehet on pinnallisempia, useilla kauniilla kavereillani on vaatimattoman näköiset (ja mainittakoon myös vaatimaton asema) olevat miehet. Se on niin paljon kiinni yksilöstä ja myös ihan vain sattumasta kenen kanssa päätyy yhteen.
Työttömyys ei ole mikään kaikki naiset elämästä rajaava tekijä myöskään, mistä niin päättelet? Jos ihastuu niin ihastuu, ei siinä työttömyydet paljon paina tai muutkaan unelmakumppanin kriteerit. Joskus mua piiritti työskentelevä, mukava ja komea mies, mutta valitettavasti en vain osannut ihastua häneen vaan myöhemmin aloin seurustella työttömän, mukavan, mutta ei niin komean miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on visuaalisia.
No daa. Se tehdään juuri siksi koska se houkuttaa niitä visuaalisia miehiä. Ai naisetkin meikkaa? No kuka muu kuin naiset?
Olen pyöristynyt iän myötä mutta kasvoiltani ihan kiva kun vähän laittaudun. Totuushan on että harvanainen näyttää meikittömänä oikein miltään. Ainakaan suomalainen väritön. Nainen meikkaa itsensä kauniiksi. Mutta kokonaisuus ratkaisee. Ryhti ja myös vartalon malli ja mikä tärkeintä OLEMUS.
Mieheni on epävarma itse. Hän yrittää jollakin tapaa mollata pyöristynyttä olemustani. Mutta... Ei lähde oikein mielellään kanssani esim. tansseihin. Syy: On näköjään huomannut että en olekaan aivan yhdentekevä muille miehille. Viimeksikin olisi ollut valita kolmesta kivan näköisestä ja itsestäni kiinnostuneesta kiinnostuneesta miehestä . Toki mieheni huomasi kun eräs veti oikein lähelle itseään ja ihanasti tanssi. Katsoi pitkään kun istuin mieheni vieressä penkillä. Ei tosin tiennyt että on mieheni.
Niin ja vielä asia jota mieheni ei tiedä: Olen ihastunut erääseen kivaan mieheen ja toisinpäin... Hän osaa jutella
Tapaamme silloin tällöin jossakin ja aina yhtä mukava jutella. Ei ole mitään suhdetta mutta voisi olla. Huom
vaikka olen pyöreä enkä enää nuori.
Että näinhän se menee.
Älkää mitätöikö vaimojanne tai tyttöystäviänne. Siinä voitte joutua ulkoruokintaan jos huonosti käy..
Vierailija kirjoitti:
Olen pyöristynyt iän myötä mutta kasvoiltani ihan kiva kun vähän laittaudun. Totuushan on että harvanainen näyttää meikittömänä oikein miltään. Ainakaan suomalainen väritön. Nainen meikkaa itsensä kauniiksi. Mutta kokonaisuus ratkaisee. Ryhti ja myös vartalon malli ja mikä tärkeintä OLEMUS.
Mieheni on epävarma itse. Hän yrittää jollakin tapaa mollata pyöristynyttä olemustani. Mutta... Ei lähde oikein mielellään kanssani esim. tansseihin. Syy: On näköjään huomannut että en olekaan aivan yhdentekevä muille miehille. Viimeksikin olisi ollut valita kolmesta kivan näköisestä ja itsestäni kiinnostuneesta kiinnostuneesta miehestä . Toki mieheni huomasi kun eräs veti oikein lähelle itseään ja ihanasti tanssi. Katsoi pitkään kun istuin mieheni vieressä penkillä. Ei tosin tiennyt että on mieheni.
Niin ja vielä asia jota mieheni ei tiedä: Olen ihastunut erääseen kivaan mieheen ja toisinpäin... Hän osaa jutella
Tapaamme silloin tällöin jossakin ja aina yhtä mukava jutella. Ei ole mitään suhdetta mutta voisi olla. Huom
vaikka olen pyöreä enkä enää nuori.
Että näinhän se menee.
Älkää mitätöikö vaimojanne tai tyttöystäviänne. Siinä voitte joutua ulkoruokintaan jos huonosti käy..
Näin juuri.❤
Ei tästä voi miehiä syyttää, onhan meille naisillekin miehen ulkonäöllä merkitystä - toisille vähemmän ja toisille enemmän, mutta yleensä merkitystä kuitenkin on.
Esimerkiksi miehen pituus, laihuus, lihaksikkuus, lihavuus, väri, rotu ym. on naisille tärkeää.
On ihan normaalia kuulla naisen kertovan, ettei voisi seurustella lyhyen, lihavan, lihaksikkaan, "pulkannarun", afrikkalaisen, aasialaisen tmv. kanssa, todella normaalia.
Myös pieniä käsiä ymv. dissataan, osa ei haluaisi vaaleata jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaunis vaimo kohottaa statusta. Statuksella voi saada kauniin vaimon, mutta jos on jo kaunis vaimo, mitä sillä statuksella sitten enää tekee?
Tietyillä ihmisillä tuntuu olevan suuri tarve statuksen esittelyyn, eikä pelkästään kumppanin hakemisessa, vaan aivan kaikessa. Minusta on melko säälittävää jos ulkonäkö ohittaa parisuhdetta muodostettaessa luonteen, koska ajan kanssa ulkonäköön tottuu ja vanhetessa myös kumppani rupeaa muutenkin erkanemaan täydellisestä ulkonäöstä. Vielä surullisempaa on jos miehellä ei ota edes eteen, kun ainoastaan tietyn näköisten naisten kanssa.
Mutta nämä ovat vain minun mielipiteitä. Jokaisella on oma arvomaailmansa