Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kateus on urbaanilegenda

Vierailija
11.06.2016 |

Kateutta ei oikeasti ole olemassa. Kateuteen vedotaan aina kun joku ei vaan tykkää jostain mitä toisella on. Kateuskorttia vedellään jatkuvasti kun joku ilmaisee mielipiteensä joka ei ole kehu.
Kateus on urbaanilegenda ja tiedättekö miksi? Kukaan ei koskaan ole sanonut olevansa kateellinen paitsi positiivisena ilmaisuna "olet niin kaunis, mä oon niin kateellinen!"

Kyllä ihmiset tietäisivät itse jos olisivat kateellisia. Mutta kun eivät ole eivät myöskään sano olevansa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä tätä mä oon aina yrittäny perään kuuluttaa mut huhheijaa ihmiset on van niin typeriä kun ne ei ymmärrä järki puhetta

Vierailija
2/8 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin olen jatkuvasti eri asioista jopa sairaalloisen kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut asiaa .

mua vastaan tuli kerran yks mua vähän vanhempi tyttö , mä olin sillon 15-16 . Se tyttö näytti siltä et se luulee olevansa nätti . Mä sit huusin sen perään ku se oli menny et hyi vittu miten ruma ja sanoin kaverillekki et huomasko seki miten ruma se oli . Meni tyttö hiljaseks . Joskus pitää palauttaa ihmisii maan pinnalle . Se et jonku ulkonäkö ei vaa miellytä ei oo mikää kateuden merkki ja huvittaa ne jotka vetelee aina kateus korttii esiin jos sanoo yhenki poikki puolisen sanan jostai .

Vierailija
4/8 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan ollu kateellinen kenellekkään mistään. Muut varmaan voi olla ollukki mut ite en.

Vierailija
5/8 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

::::D

Vierailija
6/8 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Ap luulee oivaltaneensa jotain ja ottaa nyt ehkä peilin ääressä syvällisiä ilmeitä. Täyttä pas-kaa-han tuo aloitus oli alusta loppuun, ehkä jopa sanasta sanaan jostain jenkkien naistenlehdestä, Jo joku idari komppaan. Heh, Voi jumalauta.

Vierailija
7/8 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

V.ttu mikä urpo olet. Ei tietenkään kateutta ole. Ikävät asiat on aina hyvä kieltää niin tulee parempi mieli.

Vierailija
8/8 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kateus on totta.Oma lapsi pärjäsi koulussa hyvin aina.Työkaveri sanoi, että johtuu siitä että tyttöjä lellitään.Itse hommasi lapsensa kuvataidekouluun jonon ohi, kun muut menivät arvalla.Todella narsistityyppi tekohymyn takana.Toivon ettei kukaan lapsi joudu tuollaisen manipuloivan kotkan kynsiin.Jätettä jo eläessään.Muutkin jutut tosi kylmiä.