Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kenkäparia omistat?

Vierailija
11.06.2016 |

Tuleeko niitä kaikkia käytettyä?
Itselläni on 17 paria ja kaikkia käytän.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Kahdeksan. Käytössä on mukavimmat, eli crocsit kesällä ja uggit talvella, tennarit muulloin :D Muut ovat hienompia kenkiä, jotka laitetaan kun on vihonviimeinen pakko. 

Oho, olisin odottanut että sinulla jos kellä olisi vähintään 150 paria kenkiä eikä mitään wt-crocseja!

22/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Kahdeksan. Käytössä on mukavimmat, eli crocsit kesällä ja uggit talvella, tennarit muulloin :D Muut ovat hienompia kenkiä, jotka laitetaan kun on vihonviimeinen pakko. 

Oho, olisin odottanut että sinulla jos kellä olisi vähintään 150 paria kenkiä eikä mitään wt-crocseja!

Miksi? Pukeudun suurimpana osana päivistä johonkin collegeasuun/legginseihin, en koskaan meikkaa ja todellakin pidän crocseja. Vieläpä keltaisia :D

Omistan kahdet louboutinit, mustat ja nudet ja käytän niitä ainoastaan todellisissa pakkotilanteissa. Ihailen naisia, jotka jaksavat laittautua, joiden hiukset ovat aina laitettu kauniisti ja jotka pukeutuvat sukkiksiin ja mekkoihin ja haluavat käyttää korkokenkiä arjessa. Itse en vain jaksa. Tykkään mummokalsareista ja mukavista rintaliiveistä :D. Mieheni taisin saada vahingossa, koska silloinen työpaikkani vaati minua pitämään epämukavia vaatteita. Tosin, eipä tuo mieskään pukua kotona pidä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Ai. Minulle on tullut tällainen kuva HEL-NYCistä: https://www.youtube.com/watch?v=lDp9FzmjgXw

24/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Ai. Minulle on tullut tällainen kuva HEL-NYCistä: https://www.youtube.com/watch?v=lDp9FzmjgXw

Aivan mahtava! :D

Vierailija
25/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli sata paria, en käytä kaikkia

Kengille on erillinen säilytyskaappi?

En ole ap, mutta mun jo kauan sitten mun ex-vaimolla oli kenkähenkareita -80 luvulla. Hän teki mallin töitä ja kengät piti olla yleensä omasta takaa. Kenkiä oli jotain 400-500 paria silloin, osa viileässä ulkovarastossa kenkähenkarissa, jonka päällä läpinäkyvä pukupussi suojaamassa pölyltä.

Vierailija
26/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli sata paria, en käytä kaikkia

Kengille on erillinen säilytyskaappi?

En ole ap, mutta mun jo kauan sitten mun ex-vaimolla oli kenkähenkareita -80 luvulla. Hän teki mallin töitä ja kengät piti olla yleensä omasta takaa. Kenkiä oli jotain 400-500 paria silloin, osa viileässä ulkovarastossa kenkähenkarissa, jonka päällä läpinäkyvä pukupussi suojaamassa pölyltä.

En saa puhelimella nyt linkkiä liitettyä, mutta googleta

shoe hanger, ei ne ihan tollasia ollut, mutta sinnepäin. Kankaasta ommeltuja pusseja, joiden molemmilla puolilla taskuja, joihin kengät laitettiin ja sitten vaatehenkari sinne ylös. Näppärä, tilaa säästävä ja hyvin toimiva ratkaisu kun kenkiä on paljon ja tilaa pitäisi saada säästettyä.

Vierailija
27/27 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Valkoiset pitsiballerinat (käytän usein kesäisin)

2. Violetit ballerinat (käytän harvoin kesäisin)

3. Vaaleanvihreät ballerinat (käytän harvoin kesäisin)

4. Mustat tennarit (käytän usein)

5. Valkoiset tennarit (käytän harvoin)

6. Mustat lenkkarit (usein, lenkeillä)

7. Mustat avokkaat (harvoin, hautajaisiin)

8. Mustat eskimokengät (usein, pakkasiin)

9. Mustat varrelliset kengät (keväisin ja syksyisin)

10. Punaiset varrelliset kengät (harvoin,pikkujouluihin)

11. Valkoiset kumisaappaat (harvoin, metsiin)

12. Violetit kiilakorot (harvoin, baareihin)

13. Mustat kiilakorot (harvoin, shoppailuun)

14. Pinkit reinot (usein, roskien vientiin yms.)

Mielestäni kenkähyllyni on autio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi