Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä lihava tai ruma nainen voi liikkua vapaasti?

Vierailija
11.06.2016 |

Olen aika pyöreä ja vähä ruma. Ihmiset katsovat kummasti. pitäisikö olla kotona vinkkupullon kanssa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liikun ihan vittuillakseni kaikkialla missä haluan.

Vierailija
2/13 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene liikkumaan lenkkipolulle ja tovin päästä kukaan ei katso sinua kummasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä  katso ihmisiä, vaan luontoa, kauppojen ikkunoita jne.

Vierailija
4/13 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, kuvittelet olemattomia! Suurin osa ihmisistä on nykyään ylipainoisia ja rumia on pilvinpimein. Miksi et laihduta ja vähän kaunistaudu? Hanki itsellesi sopiva kampaus, opettele vähän meikkaamaan, osta itsellesi sopivia ja oikeanvärisiä vaatteita, ota hyvä ryhti ja hymyile. Et varmasti ole ruma!

Vierailija
5/13 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä katso ellet ole pukeutunut tosi erikoisesti tai "makkarankuoreen".

Mä olen ruma ja lihava eikä mua tuijoteta.

Hiuksetkin ohentuneet perhanasti ja luonnonkiharoissa se tarkoittaa tosi epäsiistejä ja pöhöttäviä hiuksia, vaikka mitä tekisi. Ja jos laittaa kiinni, niin emännän kyttyrä näkyy.

Vierailija
6/13 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ongelma ei ole ulkonäössä, vaan itsetunnossa.

Mulla on ollut tapana kysyä tuijottajilta, että olenko kenties sulle jostain velkaa? tai tuijottaa todella intensiivisesti takaisin.

Voin myös tokaista töllöttäjistä jotain pirullista, kuten "Näitkö Matti, sivistymättömiä ihmisiä?" miehelleni, jos hän on mukana. Yksi kiva on suu auki möllöttävälle miehelle "Olen varattu". Ja lisäksi tuosta saa vielä hyvän mielen ja kunnon naurut, kun ne kääntyy häpeissään toiseen suuntaan.

Vierailija
7/13 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rumat ihmiset aina luulevat, että ihmiset haluaisivat heitä katsoa? Eikö luultavampaa ole, että katse käännetään pois sellaisesta, mikä ei miellytä?

Vierailija
8/13 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ulkomaille. Itse muutin Englantiin satakiloisena kymmenen vuotta sitten eikä kukaan tuijota, ihanaa! Täällä saa kulkea vaikka kukkaruukku päässä eikä ketään kiinnosta :)

Vierailija
9/13 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta ulkomaille. Itse muutin Englantiin satakiloisena kymmenen vuotta sitten eikä kukaan tuijota, ihanaa! Täällä saa kulkea vaikka kukkaruukku päässä eikä ketään kiinnosta :)

Ja se johtuu siitä, että englantilaiset ovat itse hapsutukkaisia, huonohampaisia ja satakiloisia, joten siellä sulautuu massaan.

Vierailija
10/13 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joessa jokinorsujen kanssa tai suolla suohirviöiden kaverina.

Vierailija
11/13 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ylipäänsä luulevat, että muut tuijottavat heitä? Ihmiset hyvin harvoin tuijottavat ketään, ellei vastaan tule jotain heidän arjestaan todella poikkeavaa, ja silloinkin he poikkeavuuden havaittuaan kääntävät katseensa, etteivät tuijottaisi. Kaikki ovat huolissaan siitä, mitä muut heistä ajattelevat, ja ovat siksi niin kiireisiä luulemaan, että kaikki tuijottavat heitä, vaikka kaikki ajattelevat vain omaa itseään ja sitä, miltä näyttävät muiden silmin.

Vierailija
12/13 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika pyöreä ja vähä ruma. Ihmiset katsovat kummasti. pitäisikö olla kotona vinkkupullon kanssa.

Vitut katsovat. Älä ole noin itsekeskeinen, ketään ei kiinnosta sun läskisi.

Vierailija
13/13 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollottaminen on sen tollon tollottajan ongelma. Sitä voi vain säälien miettiä, että kappas, tuossa on sellainen tosielämän forrestgump.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi