Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempani eivät anna yhtään mulle tukea vaikka mieheni

Vierailija
25.02.2006 |

kohtelee mua tosi törkeesti ja anoppi samoin. Vanhempani on sitä mieltä että se olen minä joka nöyrryn kun kerran olen isoon taloon pääsyt emännäksi. Meillä on yksi tytär ja anoppi naljailee jopa siitäkin jatkuvasti kuinka isäntää ei saatu aikaseksi ja sitä pittääpi ruveta tekemällä tekkeen jotta tullee valmista ja saadaa jatkaja, huh. Välillä mietin et jos ottais likn kainaloon ja lähtis. Oma mieheni on talon ainoo poika ja mamman talutusnuorassa. Appi on mukava mutta tossun alla ja ei uskalla pihataakkaan. Tila on anopin kotitila joten hänellä on tahtipuikko kädessä kuten hän itse asian ilmaisee.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen ihminen sinun pitää selvittää asit itse miehesi kanssa yhteistyössä.

Vierailija
2/6 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastuisivat lopullisesti kun tytär jätti hyvän naimakaupan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aina vanhoilliselta meiningiltä.

Vierailija
4/6 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei hänkään ole saanut kuin yhden pojan aikaseks, ja miehen siittiösolut sen sukupuolen määrää. Sitä paitsi kyllä se tyttökin voi taloa jatkaa.

Inhottava tilanne, kun asuu noin lähellä. Parempi olis jos kävis harvemmin teillä. Eiks sun miehes osaa sua yhtään puolustaa?

Vierailija
5/6 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammana vaikkei pyydettäiskään.

Vierailija
6/6 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et onko ap Niskavuoresta?

No mä en eläis päivääkään tossa tilanteessa. Ja ei kai se ole sun vanhempiesi vika jos olet itse itsellesi tollaisen ukon ottanu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi