Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita juhannusvauvaa odottavia?

Vierailija
11.06.2016 |

Viikko vielä laskettuun päivään on täällä. Jännittää...

Olen ensikertalainen, raskaus on mennyt ilman mitään vaivoja. Toivottavasti synnytyskin sujuu hyvin. Hieno ilma täällä Helsingissä, sopii odottajalle, kun on viileää.

Lähden kohta miehen kanssa pyöräilemään. Pyöräily sopii hyvin liikuntamuodoksi näin loppuvaiheessakin -- kävely on tukalampaa, kun vauva painaa alapäätä ikävästi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa reipas, kun pyöräilet :)

Minulla laskettuun aikaan kaksi viikkoa ja suunnilleen vain makailen. Painoa on tullut liikaa ja alunperinkin olin aika lihava :(

Vierailija
2/7 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tullut vain kymmenisen kiloa. Vauvan kooksi on arvioitu nyt neljä kiloa. Paino on minulla nyt 65 kg eli olen sutjakka. 

Olen jumpannutkin vielä mahdollisuuksien mukaan ja uinut vielä pari viikkoa sitten. Nyt on kohdunsuu auki, niin olen sen jättänyt suositusten mukaisesti. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille! :)

Vierailija
4/7 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä uskaltaisi pyöräillä raskaana. Alapukuttakaa vaan, mutta olen vähän tohelo pyörän kanssa, hirvittäisi ihan liikaa että jotenkin onnistuisin virheellisellä sivusuunnalla ylittämään rotvallin reunan ja siinä sitten lennettäisiin.

Onnea aplle :)

Vierailija
5/7 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä uskaltaisi pyöräillä raskaana. Alapukuttakaa vaan, mutta olen vähän tohelo pyörän kanssa, hirvittäisi ihan liikaa että jotenkin onnistuisin virheellisellä sivusuunnalla ylittämään rotvallin reunan ja siinä sitten lennettäisiin.

Mulle pyöräily on niin suvereeni kulkumuoto, etten edes ajattele tuollaista. Jotkut kanssakulkijat kyllä vähän hymyilevät, kun vatsa tietysti on valtava. 

Pikemminkin autolla ajo jostain syystä vähän pelottaa. Eli mies on ollut enemmän puikoissa siinä kohden. 

Kiitos onnitteluista! 

Synnytys on nyt tosiaan alkanut jännittää ihan loppumetreillä, mutta tässä vaiheessa ei voi perääntyä. 

Vierailija
6/7 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle pyöräily on niin suvereeni kulkumuoto, etten edes ajattele tuollaista. Jotkut kanssakulkijat kyllä vähän hymyilevät, kun vatsa tietysti on valtava. 

Pikemminkin autolla ajo jostain syystä vähän pelottaa. Eli mies on ollut enemmän puikoissa siinä kohden. 

Kiitos onnitteluista! 

Synnytys on nyt tosiaan alkanut jännittää ihan loppumetreillä, mutta tässä vaiheessa ei voi perääntyä. 

Huristele kuitenkin varovasti pyörällä, vaikka ässä oletkin. Joku tohelo autoilija voi aiheuttaa onnettomuuden myös rotvallin reunan sijaan. Siinä mielessä pyöräily on autoilua riskaabelimpaa, että siinä tuhot on jo todennäköiset jos auton kanssa kolaroit. No, en maalaile kauhukuvia enempää :)

Vierailija
7/7 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Tuleeko tyttö vai poika? Onko nimi jo valmiina?

-kyselee nelikymppinen lapseton, joka kovasti olisi halunnut lapsia.