Mies perääntyi...
Ensin eräs kuuskymppinen varattu mies flirttaili ja minä takas. Se oli sellaista ihanaa hymyilyä jne. Ei johtanut pidemmälle. Tanssimme myös. Sitten kotipaikkakunnalla hän tuli varovaiseksi vaikka selvästi on kiinnostunut. Joskus törmäillään jossakin ja jutellaan.
Aivan selvästi alkaa jänistään. Olen myös varattu samanikäinen.
Miksi tuollainen käytös häneltä? •Onko sillä niin väliä tällä ikää jos vähän kahviteltais esim tai mentäs tanssimaan. Ei mitään sen kummempaa. Viihdymme toistemme seurassa. Mitä hän pelkää?
Kommentit (12)
Tai valtavaa ruhoasi, pelkää jäävänsä alle. Ota 40 kg painostasi pois ja flirttaile sitten. Tai pidä massasi ja kunnioita omaa miestäsi.
Nää siiderivalaat blondit (aidot vaalehiuksisuuden geenit taakakseen saaneet) ovat pahimpia pettäjiä huonon itsetuntonsa vuoksi. Onneksi ovat kuolemassa sukupuuttoon upeiden brunette geenien vallatessa väestöä.
Hahahaa ap aloitus oli provo ja tulihan se vastaus hahaaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai valtavaa ruhoasi, pelkää jäävänsä alle. Ota 40 kg painostasi pois ja flirttaile sitten. Tai pidä massasi ja kunnioita omaa miestäsi.
Nää siiderivalaat blondit (aidot vaalehiuksisuuden geenit taakakseen saaneet) ovat pahimpia pettäjiä huonon itsetuntonsa vuoksi. Onneksi ovat kuolemassa sukupuuttoon upeiden brunette geenien vallatessa väestöä.
😁 LOL aina siiderivalaat ja blondit 😂
Ei osata muuta vastata eikä tunnisteta provoa. ❤ kuitenkin.LOL
Flirtti. Elämän suola.
Se ei todellakaan tarkoita, että alkaisi nyt suhteeseen sun kanssa. Mikähän sun kasvatuksessa meni pieleen kun varattua vonkaat. Juttele äitisi kanssa.
Ehkei halua ajaa itseään tilaisuuteen pettää.. kunnioita sitä!
Se oma vaimo kummittelee taustalla. Mies ei uskalla. Ja kiinnijäämisen riski ja se häpeä mikä siitä seuraa. Mutta aivan selvästi kiinnostusta on jos mies hakeutuu juttusille. Pidä ystävänä. Monta kertaa parempi vaihtoehto. Miehet kyllä helposti antavat periksi mukavan naisen kohdatessaan mutta kannattaa ajatella pidemmälle. Kuitenkin. Mutta itse päätätte miten toimitte.
Olen mies ja ymmärrän että kiusaus on suuri... Mutta varmaan ei uskalla sen pidemmälle. Ja mitä vouhotusta eihän ap sänkyyn ole kinuamassa.muista että akat ovat mustasukkaisia jo siitä että oma mies juttelee mukavalle naiselle saati tanssii tämän kanssa. Näin on!!!
Ja kuitenkin pihtaavat ja kyttäävät miehensä menoja.
Hymyile ja juttele tälle miehelle vaan.minä ainakin olisin hyvin otettu...
Mun vaimo sai tietää että olen ihastunut toiseen naiseen vaikka ei mitään koskaan tapahtunut. Piru oli irti. Akka oli kuin raivohullu karhu.
Akka pilaa itte kaiken hullulla luonteellaan jos on kova huutamaan ja yleensä ne on. Ei mies sille mitään voi jos ihastuu lempeään naiseen
Vierailija kirjoitti:
Se varoo vaimoaan ...
Näin on.
Akkaansa.