Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paniikkihäiriö estää kaiken

Vierailija
10.06.2016 |

En voi käydä ravintoloissa, en kahviloissa, en asioida isoissa kaupoissa, en voi mennä kaupan kassalle töihin, työhaastattelut ovat pahoja, silti haen töitä koko ajan (turhaan.) En voi tehdä mitään mitä haluaisin. Yhtä lääkettä kokeiltu. Lääkärissäkin tulee kohtaus, tietenkin. Kai se pitäisi varata aika ensi viikolle netistä (terveyskeskukseen), mutta en tiedä mikä niistä monista nimikkeistä on oikea.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummeli kirjoitti:

Olen sairastanut paniikkihäiriötä noin 12 v. asti. Lopulta 37 v. aloitin lääkityksen ja sen avulla pystyin jälleen liikkumaan. Lapsen saatuani noin 30 v. paniikkihäiriö paheni.

Lääkettä vaihdettiin välillä ja oli huonoja ja parempia aikoja. Liikunnat, vitamiinit, terapiat ja kaikki on kokeiltu , mutta tosiasia on että elän tämän sairauden kanssa loppuelämäni ja varmasti syön lääkkeitäkin . Parasta on ollut vertaistuki. Olen nyt 55-vuotias.

Sinun pitää kohdata se mistä paniikkihäiriö johtuu. Lääkkeillä hoidetaan vain oireita. Ei mikään liikunta tai vitamiini auta. Se on sinun mielesi joka temppuilee. Sinä itse sen vain sen voit voittaa!

Vierailija
42/43 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun puoliso sättii ja toisten kuullen pilkkaa tästä sairaudestani? Pahimmillaan on sitten jengi ympärillä haukkumassa sairauden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internet, googlaa: lopeta pelko ja paniikki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi