Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia. Raskausmyrkytyskö vai mitä tää on?

25.02.2006 |

Mulla tuossa aiemmin jotain lirahti housuun. Ehkä se oli sit vetistä valkkaria kun mitään ei ole enää tullut mutta...

Olo on todella outo :| Kuin kuumia aaltoja menisi koko kropan läpi, huippaa, vauva tuntuu möyrivän niin et tulee kyl alamasusta läpi :o Jalat ja kädet on ihan älyttömän turvoksissa. Eilen söin kyllä mäkkärin aterian mut muuten en viime päivinä ole suolaisat syönyt ja paljon olen juonut. Olo on siis kerrassaan outo ja inhottava oikeastaan :headwall:

Millä todennäköisyydellä vauva joutuisi tehohoitoon tai tulisi jotain mikä pitkittäisi sairaalassa olo jos hän syntyisi nyt. rv on 35+6. Tai yleensä viikolla 36-37 syntyneet.

Voiko olo viitata raskasumyrkytykseen vai mitä ne oireet nyt olikaan siinä? Tiistaina olisi lääkäri käynti et toivottavasti sinne päästään. En halua vielä synnyttämään!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut muuten vois viitata lähestyvään synnytykseen... Mulla oli edellisenä päivänä ennen synnytystä tuommonen olotila=/ Ei sun vaavilla varmasti enää mitään hätää ole jos syntyy, omat kaksoseni syntyi vk 36 täysiaikaisen kokoisina, ei tullut keltaisuutta tms ja kotiin päästiin vauvojen kanssa neljäntenä päivänä. Kuopuskin syntyi vk 37 ja kaikki hälläkin ihan ok. Noin loppuviikoilla vauva on muutoin jo aika valmis pakkaus, ne vaan keräilee painoa viimeiset ajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla