Minkä vuoden kesään palaisit hetkeksi takaisin, jos voisit?
Onko muilla sellaisia erityisiä kesiä, jotka ovat jääneet joidenkin erityisen hyvien muistojen vuoksi syvälle mieleen?
Itse varmaankin matkaisin vuoteen 2011 ja yhdelle elämäni parhaista matkoista, miksei muutenkin.
Kommentit (55)
2005. Erosin ex-miehestäni ja tapasin nykyiseni.
1999. Huoletonta grillausta ja rakastelua mökillä silloisen kumppanin kanssa koko kesä.
M
2010 vietin koko kesän tuttavaperheen luona Amerikassa yläasteen jälkeen. Oli ihan paras kesä ikinä!
Vuoden 2009 kesään ja riparille.:) Siellä Lapissa oli kivaa olla vaellusriparilla.:)
T: 22-vuotias nuori mies/poika
1983, tapasin ensimmäisen poikaystäväni, ihana kesä. Olin 16-vuotias.
Vuosi 1997, esikoiseni oli tuolloin muutaman kuukauden ikäinen. Olin niin onnellinen ja kiitollinen, kun vihdoin sain hartaasti toivomani vauvan. Olin häneen niin "rakastunut", että usein itkin silkasta onnesta kun vain katselin hänen suloisia kasvojaan. Ja kun oli vain se yksi lapsi, oli aikaa häntä ihastellakin, toisen ja kolmannen lapsen saaminen oli myös hienoa, mutta silloin oli jo niin paljon tekemistä, että se vauva-aika humahti ohi hyvin nopeasti. Muistan miten ihailin ja nuuhkin jopa vauvani potkupukuja ja minusta oli ihanaa ripustaa niitä pyykkinarulle, pikkuruisia vaatteita väreittäin ;).
2003. Kieltäisin itseäni aloittamasta seurustelua exäni kanssa ja varoittaisin ettei moinen alkon käyttö ole normaalia.
1997:
Yliopistossa, huoletonta biletystä, auringonottoa, terassit ja kuuma Helsinki - olin niin nuori, kaunis ja onnellinen! 😀
Mikä tahansa valillä 2004-2009, asuttiin Coloradossa, tehtiin kivoja matkoja ja kisareissuja harrastusporukan kanssa, patikoitiin, nautittiin auringosta ja lämmöstä ja ihanista maisemista. Vielä kun pääsisi takaisin....
Vuoden 2010 kesään palaisin ja tekisin abortin.
2006. Täytin 18 ja kesä oli täynnä festareita, terasseja, mökkireissuja, ystäviä ja yks ihana poika. Kaikki oli silloin niin ihanaa ja huoletonta :)
1990. Alkoholi ei ole niin hyvää että vois juoda ihan joka päivä, rattijuoppous ei ole kiva laji, murto, ryöstö, pahoinpitely ei kuulu 16-vuotiaalle tyttölapselle. Viiltelystä jää ikuiset arvet, pettäminen ei ole hauskaa samoin hautakivien kaataminen. Nämä asiat tulevat eteen vielä monen monta kertaa....
1998...
sain vammat tapaturmasta ja olen vammautunut pysyvästi. kivut, säryt ja elämän ilo on ollut siitä lähtien hukassa.
1994, olin 15 ja koko elämä oli kivaa. Paljon kavereita ja koko ajan lämmintä. Tai sitten ehkä 2006, esikoinen syntyi keväällä ja vaikka olin yksinhuoltaja ja rankkaa oli, se oli kuitenkin ihanaa aikaa.
2005, 2006 ja 2011 ovat jääneet mieleen. Kaikkiin kesiin mahtui ihastumista, nuoruutta, vapautta, huolettomutta, rakkauden opettelua. llman noita kesiä en olisi tässä nyt.
-87
Palaisin kesään 1990, olin 16-vuotias nuori ilman huolta huomisesta.
1989, just olin kirjoittanut ylioppilaaksi. Hieno kesä:)