Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettaja ja oppilas suhde

Vierailija
12.04.2022 |

Fantasioita näistä on paljon mutta kuinka moni opettaja on oikeasti pannut oppilasta tai oppilas opettajaa ?? . Aikuiskoulutuksen aikuiset oppilaat on eri juttu kun voidaan salaa touhuta eikä ole niin vakavaa kahden aikuisen välillä kuin teinien kanssa vehtaileva opettaja. Kertokaa kokemuksia `???

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi pieneen mieleenkään, vaikka tiedän että teinipojat katselee minua ns. sillä silmällä.

t. Naisope 37 v.

Vierailija
2/38 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% näistä on niitä Porvoolaisen kissan pihalle päästämis-juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteen biologian opettajani kanssa olisin voinut ottaa käytännön tukiopetusta lisääntymisestä.

Vierailija
4/38 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kelpaisi tuo nykyinen komea opettajani

Vierailija
5/38 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuolanneeni matikanopettajani (mies) bebaa lukioikäisenä tyttösenä kun hänellä oli vääränlaiset alkkarit, jotka meni vakoon ja hän kääntyi meille selin kirjottaen taululle.

Hän muistitti komeaa, vaaleaa ja lihaksikasta Åke Lindmania.

Vierailija
6/38 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden tyhmyyskiimassa sitä haaveilee vaikka vanhemmasta opettajamiehestä.

Sitten antaa vanhojentanssipäivänä saman ikäiselleen, että on normaali nuori. Ei enää kokematon.

Siinä välissä ikäkriiseilee nuoresta miehestä, tai ylipäänsä miehestä.

Nykyään sitä haaveilee naapurin miehestä 😆

Keski-ikäisenä. Sekin saman ikäinen, harmaapartainen, hottis tapaus.

Naimetm kuolaa miestä AINA ja toisinpäin. Ihminen on eläin.

Tänään näin kun pulut nussi.....niilläkin on enemmän seksielämää kun mulla

Vierailija
7/38 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep,näin se menee...Nuorempana sitä katseli säälien puluja, ja ajatteli että "Noilla raukoilla on seksiä vain muutamana päivänä vuodessa..."

Nykyään sitä katselee kateellisena puluja, ja ajattelee että "Noilla on sentään seksiä edes muutamana päivänä vuodessa..."

Vierailija
8/38 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tietenkään opiskellessa, mutta olen pannut lukion aikaista  äikän opettajaani myöhemmin elämässä. Olin silloin jotain 25-26, ja tämä lähemmäs 20v vanhempi. Ihan siitä lähti homma kun nähtiin pienen kaupungin baarissa kesällä, ja alettiin jutella. Lopuksi mentiin paneskelemaan, ja kokemus oli ikimuistoinen. Tai ei se nyt muuten, mutta oli kyllä todella outoa panna entistä opettajaa. Kun se vielä äänteli kovaa ja kaikkea. :D Hän oli silloin yh, ja mä sinkku, joten mitään väärää ei tapahtunut. 

Vierailija
9/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisopettajana (29v) yläasteella todella tuntee varsinkin näin keväänä niiden kuolaavien teinipoikien katseet takapuolessaan. Ikinä ei tulisikaan mieleen harrastaa seksiä oppilaiden kanssa. Tosin oppilaan isät ovat olleet aika kuumia tapauksia ja muutama onkin eksynyt yökylään.

Vierailija
10/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse naisopettajana (29v) yläasteella todella tuntee varsinkin näin keväänä niiden kuolaavien teinipoikien katseet takapuolessaan. Ikinä ei tulisikaan mieleen harrastaa seksiä oppilaiden kanssa. Tosin oppilaan isät ovat olleet aika kuumia tapauksia ja muutama onkin eksynyt yökylään.

Ja tietysti härnäät poikia avoimella ja antavalla kaula-aukolla. Hitto että muistan vieläkin miten ne päivän näyt ja tilanteet toivat niin paljon iloa kun pääsi kotiin.

Vierailija
11/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amkissa minulla oli suhde opettajaan. Olin 20 v ja opettaja 42v. Kohteli minua hyvin ja silloin nautin siitä, opin paljon ja itsevarmuutta sain rutkasti lisää. Ei huonoja muistoja enkä kadu, mutta nyt kun ajattelen asiaa, niin tuntuuhan tuo ikäero ihan järjettömältä. En vois kuvitella, että kukaan oman kaveripiirini 42 v mies kokisi asialliseksi panna parikymppistä, vaikkei siinä mitään laitonta olekaan, kyllä ne niin pikkutyttöjä ovat vielä siinä iässä.

N 36

Vierailija
12/38 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläasteikäisenä ja lukiolaiskollina haaveilin useammankin naisopettajan kanssa tunnin jälkeisestä seksistä.

runkkasin näille usein.

en ymmärrä miten jotkut pojat, jotka tällaista onnea ovat kokeneet, menevät laulamaan ja paljastamaan sen nasiopettajan. En koskaan olisi ollut näin epäreilu, vaan nauttinut aikuisen naisen pillusta ja pyllystä.

Vierailija
13/38 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tietysti härnäät poikia avoimella ja antavalla kaula-aukolla. Hitto että muistan vieläkin miten ne päivän näyt ja tilanteet toivat niin paljon iloa kun pääsi kotiin.

En! En tykkää pitää mitään edestä avonaisia paitoja. Tiukka tiimalasivartalo ja treenatut pakarat ovat se juttu. Tähän vartaloon kun sovittaa tyköistuvat vaatteet niin se on siinä. Isät ovat hulluna.

Vierailija
14/38 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eksynyt :D oletko vanhempainillassa pyytänyt yökylään vai "auttamaan pesukoneen kanssa". Montaako oppilaan isää olet pannut? voiko opettajalle tulla sanktioita oppilaan vanhempien panemisesta??

Vierailija
15/38 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eksynyt :D oletko vanhempainillassa pyytänyt yökylään vai "auttamaan pesukoneen kanssa". Montaako oppilaan isää olet pannut? voiko opettajalle tulla sanktioita oppilaan vanhempien panemisesta??

Useita vanhempainiltaa pitänyt ja siellä pientä flirttiä ja katsekontaktia heittänyt. Asun samalla paikkakunnalla, jossa opetan eli oppilaiden isiä tulee nähtyä myös yöelämässä. Sitten muutamia on mukaan lähtenyt. Töissä on vahva työminä, mutta vapaa-ajalla en ole enää opettaja. Tämä on hassu kuvitelma monelta, että myös vapaa-ajallani olen opettajalla. Yhtälailla myös minulla on vapaa-aikaa, jolloin teen mitä haluan.

Vierailija
16/38 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun olin ylä-asteella niin siellä oli seksikkään oloinen matikan ope. Olin noin 15 ikäinen miehenalku silloin. Koulussa ei tapahtunut mitään, mutta jälkeenpäin kun olin noin 20v. niin tavattiin tämän maikan open kanssa sattumalta eräissä häissä. Molemmat sopivasti hiprakassa, ja se johti seksiin Hänen luona, ja tapailimme senkin jälkeen monta kertaa. Elämäni parasta seksiä tämän naisen kanssa.

Vierailija
17/38 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep,näin se menee...Nuorempana sitä katseli säälien puluja, ja ajatteli että "Noilla raukoilla on seksiä vain muutamana päivänä vuodessa..."

Nykyään sitä katselee kateellisena puluja, ja ajattelee että "Noilla on sentään seksiä edes muutamana päivänä vuodessa..."

No jos tietäisitte miten pulut "nussii", niin ette olisi niin kateellisia. Ja sanonta pillu se on pulullakin on harhaanjohtava. Ei ole.

Besserwisser.

Vierailija
18/38 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tietäisitte miten pulut "nussii", niin ette olisi niin kateellisia. Ja sanonta pillu se on pulullakin on harhaanjohtava. Ei ole.

Besserwisser.

Hei Besserwisser, bilsamaikka! Kerro - halutaan kuulla puluista.

Vierailija
19/38 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites 20 v likka kerrotko lisää siitä amis opettajasta  mitä teitte ja missä  olinkohan se minä

Vierailija
20/38 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmekymppisenä miehenä lukionopettaja. Opetin mm. terveystietoa ja olin juuri puhunut, kuinka rakkauden kohteelle kannattaa paljastaa tunteet. Hän voi miettiä aivan samaa kuin sinä. No erään tunnin jälkeen eräs tyttöoppilaani - oli toisella eli siinä 17 - tuli kertomaan ihastuneensa minuun. 

Olin aika kiusaantunut tilanteesta. Hän oli sellainen tyttömäisen hehkeä niin, kuin nuoret tytöt miehille ovat. Ja olihan hän tosi rohkea, kun sanoi sen. Olin imarreltu. Sain sönkättyä jotain, että olen hänen opettajansa ja hän on alaikäinen, että jos vielä, kun olet ylioppilas ja täysi-ikäinen olet kiinnostunut vanhasta miehestä, niin voidaan harkita uudelleen. 

Koska mahdollisen ja mahdottoman raja aina kiihottaa, aloin sen jälkeen oikeasti kiinnostua hänestä. Tuli aika usein fantasioituakin, sinkku kun olin. 

No ylioppilasjuhlat tulivat ja menivät, ja hän muutti toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Emme koskaan enää tavanneen. Teini-ihastus kai meni ohi nopeasti. Minulle jäi pieni kaipuu siihen, mitä olisin voinut tehdä, jos olisin ollut tarpeeksi paha ihminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä