Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikonloppu jumissa yksi kotona, keksikää mulle tekemistä

Vierailija
10.06.2016 |

Toivun parhaillaan leikkauksesta. Asutaan kaukana kaikesta, autoa en voi ajaa ja kivut ja kipulääkitys on muutenkin sellaiset, ettei mulla kyllä ole ihan hirveästi asiaa mihinkään kodin ulkopuolelle. Lapsi on mummolassa, mies lähti eilen äijäporukalla pitkäksi viikonlopuksi mökille, lähistöllä asuva ystävä on matkoilla.

Olen tuijottanut nyt päivän Netflixiä ja selaillut nettiä, mutta tää alkaa tuntua niin yksitoikkoiselta. Ja vielä olis kaksi päivää edessä, ennen kuin mies ja lapsi tulee kotiin ja saan seuraa/pääsen kodin ulkopuolelle. Kuvittelin nauttivani tästä omasta rauhasta, kun sitä niin harvoin on tarjolla, mutta jotenkin tää yksikätisyyteen totuttelu on niin avutonta, että nyt yhden päivän jälkeen on vaan todella yksinäinen, surullinen ja tylsistynyt olo. Kipujen takia nukkuminenkin on niin vaikeaa, että viime yö on meni vaan sängyssä pyörien ja telkkaria tuijottaen.

Tuntuu niin tyhmältä edes kysyä, mutta mitenköhän saisin aikani kulutettua? Olisko ihmisillä vaikka jotain Netflixiltä tai Hbo:lta löytyviä leffa- tai sarjasuosituksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirjoja.

Vierailija
2/9 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cmorelta saa ilmaisen kuukauden, siellä on vähän uudempia leffoja :) Samoin Viaplay.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama homma, mahatauti on pitänyt pitkällään. Tylsää on. Orange is the new black on ihan hauska sarja, ootko sitä katsonut? Pääsisikö kukaan kaveri käymään?

Vierailija
4/9 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaa

Vierailija
5/9 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti, pitää tsekata toi Cmore! Kirjojen lukeminen on jotenkin raivostuttavaa puuhaa, kun ei saa pidettyä kirjaa kunnolla käsissä ja uudenkarheat pokkarit tykkäis lävähtää kiinni. :D

Orange is the new black on kyllä tosi hyvä, mutta siitä on tullut katsottua kaikki jaksot.. Eikä kavereita tosiaan asu oikeastaan lähistöllä kuin tuo yksi joka on nyt matkoilla.

Masturbointi ei kiinnosta tässä olotilassa.

Vierailija
6/9 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hbo:lta Vikings/Penny Dreadful/Game of Thrones/Walking Dead

Vierailija
7/9 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostappa pelikonsoli tai tietokoneelle pelejä. Ei ole enää koskaan tylsää yksin kotosalla :) Suosittelen.

Vierailija
8/9 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa scrabblea, online

Sinkkumies

Vierailija
9/9 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti sarjaehdotuksista, noista Vikings ja Penny Dreadful on mulle uusia, jompaakumpaa voisi aloitella tänään!

Löytyy konsoleita ja koneellakin olis pelejä, mutta pelkällä vasemmalla kädellä pelailu on useimpien pelien kohdalla suht mahdotonta. Telltalen pelit kolusin läpi jo ennen leikkausta, jos  tulee mieleen muuta yhdelle kädelle sopivaa (mieluiten PS4), ottaisin mielellään niitäkin ehdotuksia vastaan. :)

Scrabble on aina jees, mutta sitä on tullut hakattua kännykällä viime aikoina kyllästymiseen asti. :D