Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko suhteessa vätyksen kanssa?

Vierailija
10.06.2016 |

Sen kyllä huomaa tuolla kaupungilla, että useimmat käsikynkässä naisen kanssa kulkevat nuoret miehet ovat tahdottomia vätyksiä, joita naiset vetävät perässään. Nämä miehet ovat kuin robotteja, jotka tekevät naisten vaatimat maneerit. Miltähän tuntuu olla pelinappula laudalla, jonka säännöt ovat naisten määrittelemiä? Jopa se alfakin pelaa naisten säännöillä, alfa ei ole itsenäinen mies. Alfa on vain naisten seksilelu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan, mutta mulle se sopii erinomaisesti, että minä saan päättää minne mennään, mitä tehdään jne, ja toinen tulee kiltisti perässä :D

Vierailija
2/4 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Kaupungilla voidaan kulkea niin kuin minä tahdon mutta jossain muualla niin kuin mies tahtoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vastata että joo, mutta ilmeisesti meillä on eri kriteerit käsitteelle 'vätys'.

Vierailija
4/4 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan, mutta mulle se sopii erinomaisesti, että minä saan päättää minne mennään, mitä tehdään jne, ja toinen tulee kiltisti perässä :D

Miltä mahtaa miehestä tuntua olla pelkkä peräkärry? Kuinka tuo eroaa entisajan avioliitoista, joissa nainen seurasi miehen perässä? Oletko naissovinisti?