Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaavatko miehet yhtä paljon läheisyyttä kuin naiset

Vierailija
10.06.2016 |

Oon tapaillut yhtä miestä tässä muutamia kertoja ja läheisyyden kaipuussani tekisi mieli kököttää sen kainalossa aina kun näemme, mutta tulen jotenkin epävarmaksi ettei hän pidäkään siitä :0 Mun käsityksen mukaanhan miehet kaipaavat vain seksiä ja se riittää mutta mites tollane kiehnäys? Ja joo seksiä on kyllä jo harrastettu.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oma mies kaipaa kiehtäystä ihan samaan tapaan kun itse. Monesti itse vetääkin minut viereen, nostaa syliin tai kietoutuu ympärille.

Vierailija
2/16 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole sukupuoli- vaan yksilökysymys. Toiset ihmiset nyt vaan tykkää paljon läheisyydestä, toiset ei niinkään. Itse olen nainen, mutta en voi sietää mitään "kiehnäystä". Haluan fyysisen kontaktin toiseen vain seksuaalisen kanssakäymsien aikana, en muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei, mutta varamies kaipaa ihan koko ajan, minun mittapuun mukaan jopa vähän häiriöksi asti. Esim haluisi minun nukkuvan kainalossa ja haluaisi silitellä uneen, mutta en pysty rauhoittumaan jos koko ajan joku räplää ja niska tulee kipeäksi jos pitää kainalossa nukkua  :) Eli on niitäkin miehiä!!

Vierailija
4/16 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ainakin paljon enemmän läheisyydenkaipuinen. Olen nyt oppinut sen kanssa halimaan. Itse en tarvitse läheisyyttä samalla tavalla.

Vierailija
5/16 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllisiä eroja on tosi paljon. Ex mies kavahti kosketusta, nykyinen nukkuu aivan kiinni ja päivälläkin etsiytyy suukottamaan tai silittämään. Ja tuo ominaisuus ei hirveästi muutu ajan kanssa, sitä on millaiseksi on lapsena oppinut (varmaan kiinni lapsuuden kodin tavoista, siliteltiinkö hiuksia pienenä, halattiinko jne).

Vierailija
6/16 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu että useimmat miehet ei tykkää läheisyydestä ollenkaan niin paljon. Tai tykkäävät vain silloin jos se johtaa seksiin. Itse taas olen todella läheisyydenkaipuinen, mutten niin välitä seksistä. Ja ärsyttää miehissä se että saadakseen läheisyyttä on pakko harrastaa seksiä.

Vierailija
7/16 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jo muutama on maininnut, että mies on suhteessa se läheisyyden kaipuisempi. Näin myös meillä. Että eiköhän tämä ole yksilöllistä.

Vierailija
8/16 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on mies joka haluaa olla koko ajan lähellä. Myöntää itsekin että tarvitsee tosi paljon läheisyyttä ja hellyyttä. Itse en niin paljon mutta olen jotenkin tottunut. Ja nyt sitten ollaan lähes koko ajan tosissamme kiinni kun ollaan kahdestaan. Mies ei varmaan mahda sille mitään mutta koskettaa/tulee lähelle paljon kun ollaan esim. hänen vanhempiensa luona tai vaikka keikalla. Kivalta se tuntuu mutta itse en viitsi kun muita on näkemässä.

Vierailija
9/16 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas tuntuu että useimmat miehet ei tykkää läheisyydestä ollenkaan niin paljon. Tai tykkäävät vain silloin jos se johtaa seksiin. Itse taas olen todella läheisyydenkaipuinen, mutten niin välitä seksistä. Ja ärsyttää miehissä se että saadakseen läheisyyttä on pakko harrastaa seksiä.

Joo mä oon kyl nii samaa mieltä tästä! Eksän kanssa läheisyyttä loppujen lopuksi oli vain seksin yhteydessä. Nyt jo tässä tullut sinkkuiltua yli pari vuotta ja vihdoin olen tavannut jonkun jonka vieressä on vaan niin hyvä olla mutta kun ei välttis kehtais kokoaikaa. Sinänsä tää on aika yllättävää itelleniki, koska oon aina aatellut etten ole tällainen vaan tarvitsen sen oman tilan ja reviirin.

Ap

Vierailija
10/16 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksilöllisiä eroja on tosi paljon. Ex mies kavahti kosketusta, nykyinen nukkuu aivan kiinni ja päivälläkin etsiytyy suukottamaan tai silittämään. Ja tuo ominaisuus ei hirveästi muutu ajan kanssa, sitä on millaiseksi on lapsena oppinut (varmaan kiinni lapsuuden kodin tavoista, siliteltiinkö hiuksia pienenä, halattiinko jne).

Minua ei kosketeltu ollenkaan lapsena, mutta itse nautin kosketuksista eri muodoissaan. Joten väitän että synnynnäinen ominaisuus.

Vierailija
11/16 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset kaipaa toiset ei. Itse pidän läheisyydestä. Joku mainitsi lapsuudenkodista tämän opittavan, ainakaan omalla kohdalla tuo ei päde :)

Vierailija
12/16 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi yleistää, että miehet sitä tai naiset tätä. Meillä mies kaipaa läheisyyttä enemmän kuin minä. Eiköhän se ole yksilöstä kiinni eikä sukupuolesta.

Vierailija
13/16 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele ittes märäks silläaikaa kun mä käyn saunas!

t. tosimies

Vierailija
14/16 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista miesten demonisointia. Eipä yllätä miesvihapalstalla nämä paskatekstit.

Vierailija
15/16 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on yksi halipula koko ukko :)

Vierailija
16/16 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan eivät. TODELLAKAAN. Kyllä halailu yms on enemmän naisten juttu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi