Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset miehet sittenkin norjalaisia komempia?

Vierailija
10.06.2016 |

Vai mistä johtuu norjalaismuijien kiima tinderissä mua kohtaan? Antavat superlike-tykkäyksiä ja tulevat juttelemaan. Ovat vielä huomattavan hyvännäköisiä.
Suomalaisella siiderivalaalla on sitten varaa olla vastaamatta mulle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalainen ja eksoottinen kiinnostaa. Suomalaisella miehellä on huomattavasti enemmän vientiä Suomen ulkopuolella.

Vierailija
2/6 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole missään nähnyt niin paljon (ja niin komeita) miehiä kuin Norjassa, helppo uskoa esi-isien olleen viikinkejä. Vaikka katsojan silmässä se komeuskin taitaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁😁😁

Vierailija
4/6 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein, juuri sinun kokemuksesi vahvistavat sen, että suomalaiset miehet päihittävät norjalaiset ulkonäössä.

Vierailija
5/6 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole missään nähnyt niin paljon (ja niin komeita) miehiä kuin Norjassa, helppo uskoa esi-isien olleen viikinkejä. Vaikka katsojan silmässä se komeuskin taitaa olla.

Täysin samaa mieltä. Norjalaiset miehet ovat todella komeita, ylipainoisia on huomattavasti vähemmän kuin Suomessa. Ja norjalaiset osaavat myös pukeutua!

Vierailija
6/6 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas norjalaiset miehet eivät ole kovinkaan komeita, poikkeuksia tietenkin aina löytyy. Eivät tosin ole suomalaisetkaan.