Suomalaiset miehet sittenkin norjalaisia komempia?
Vai mistä johtuu norjalaismuijien kiima tinderissä mua kohtaan? Antavat superlike-tykkäyksiä ja tulevat juttelemaan. Ovat vielä huomattavan hyvännäköisiä.
Suomalaisella siiderivalaalla on sitten varaa olla vastaamatta mulle?
Kommentit (6)
Mä en ole missään nähnyt niin paljon (ja niin komeita) miehiä kuin Norjassa, helppo uskoa esi-isien olleen viikinkejä. Vaikka katsojan silmässä se komeuskin taitaa olla.
Aivan oikein, juuri sinun kokemuksesi vahvistavat sen, että suomalaiset miehet päihittävät norjalaiset ulkonäössä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole missään nähnyt niin paljon (ja niin komeita) miehiä kuin Norjassa, helppo uskoa esi-isien olleen viikinkejä. Vaikka katsojan silmässä se komeuskin taitaa olla.
Täysin samaa mieltä. Norjalaiset miehet ovat todella komeita, ylipainoisia on huomattavasti vähemmän kuin Suomessa. Ja norjalaiset osaavat myös pukeutua!
Minusta taas norjalaiset miehet eivät ole kovinkaan komeita, poikkeuksia tietenkin aina löytyy. Eivät tosin ole suomalaisetkaan.
Ulkomaalainen ja eksoottinen kiinnostaa. Suomalaisella miehellä on huomattavasti enemmän vientiä Suomen ulkopuolella.