Pidetään vitsikilpailu! Eniten yläpeukutuksia saanut vitsi voittaa!
Aloitan.
Mitä yhteistä on golfpallolla ja miehellä? Molemmat kulkee reiältä reiälle. Eh-eh. 😁
Kommentit (322)
Marja Liisa Kirvesniemi muistelee: Kyl mieki Oon kerran kärähtänny, mieko oti kerran hartsalt suihi, Oi hää kysy milt maistuu? Ja mie pöllö sanoin et miedolt
Bill Gates meni naimisiin.
Hääyön jälkeisenä aamuna tuore morsian sanoi: No nyt ymmärrän miksi firmasi nimi on Micro Soft.
James Bondin puhelin soi makuuhuoneessa. Bond vastaa: Salainen asiamies 0069.
Mistä tietää, että lapsuus on jäänyt taakse?
Siitä kun pikku kakkonen vaihtuu isoon kolmosen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kutsutaan liian lähellä seuraavaa mustalaista?
Personal Raineriksi!
Kassa kysyi romanilta itäsuomalaisessa S-Marketista että onko siulla es-kortti? Tähän romani että ei, miul on Mersu!
Romani myi tavaroita torilla. Asiakas kysyi onko alvi mukana? Ei kuulemma ollut, Alvi oli jollain toisella torilla.
Vierailija kirjoitti:
Kun astronomi on tähtitieteilijä ja astrologi on tähdistäennustaja, niin mikä gynekologi silloin on?
Miksi olette alapeukuttaneet tätä. Olen nauranut niin, että jalat juuttuneet ristiin ja tarviin kohta gynegologia:DDDDD
Mies makasi sängyssä ja kuolinhetki oli lähestymässä. Vaimo istui vieressä ja kysyi: Usko, oletko sinä joskaan ollut minulle uskoton?
Mies vastaa: Jos näin on käynyt niin olen aina laittanut markan vintin laatikkoon.
Siltä istumalta vaimo menee vintille, löytää sieltä laatikon jonka sisällä on 2 markkaa. Vaimo liikuttuu kovasti kun on sentään 40 vuotta oltu yhdessä eikä tämän enempää.
Tultuaan takaisin miehen luo mies sanoo: Jaa, taisin mää niillä rahoilla yhden traktorinkin ostaa.
Keski-ikäinen pariskunta Pohjois-Amerikassa kaipasi etelän lämpöön. Niinpä he päättivät matkustaa Floridaan vieläpä samaan hotelliin jossa olivat viettäneet hääyönsä 20 vuotta sitten. Miehellä oli vapaata, joten hän matkusti päivää aikaisemmin.
Saavuttuaan perille hän huomasi, että hotellihuoneessa oli tietokone ja hän päätti lähettää vaimolleen sähkäpostiviestin. Yksi kirjain sähköpostiosoitteessa meni kuitenkin väärin ja posti päätyi papin leskelle, joka oli juuri tullut miehensä hautajaisista kotiin ja halusi läpikäydä saapuneen postin sisältävät surunvalittelut sukulaisilta.
Lesken poika löysi hänet pyörtyneenä tietokoneen ääreltä ja luki näytöltä: "Rakkaalle vaimolleni. Olen juuri saapunut perille. Tiedän, että yllätyt kuullessasi minusta. Niillä on tietokoneet täällä nykyään ja sähköpostia saa lähettää läheisille ja tutuille. Olen juuri kirjautunut sisään. Kaikki on valmista sinun huomista saapumistasi varten. Odotan innolla tapaamistasi. Toivottavasti pääset tänne yhtä vaivattomasti kuin minä.
P.S. Täällä on helvetin kuuma
Suurin osa ihan hirrrrveän hauskoja ja tuli mieleen yksi vanha juttu.
Manselainen mies oli oikeudessa syytettynä raiskauksesta. Hän oli metsän reunassa raiksannut naisen. Puolusti itseään, että en raiskannut, kun nainen huusi auton luona:-Tänne, tänne saa pillua!_
Selitys: naisen toverit olivat eksyneet marjareissulla ja nainen huuteli, että tulisivat Saabin luo, jossa hän heitä odotteli.:))))
Mikä on sikojen iltarukous?
-Äläkä saata meitä kiusaukseen
Mitä eroa on gynekologilla ja meteorologilla?
Kun meteorologi huutaa:
- Voi vittu mikä taivas!
Gynekologi huutaa:
- Voi taivas mikä vittu!
Mitä eroa on mulkulla ja kyrvällä?
Kyrpä on se mistä naiset tykkää ja mulkku on se, missä se on kiinni.
Mummo ja pappa pelasivat jalkapalloa. Pappa hävisi.
Etsintöjä jatketaan.
Suomalainen ja venäläinen sanoivat kilpaa.
Venäläinen kuoli.
Mitä Michael Jackson teki hississä?
Painoi nappulaa
I went to a zoo. They only had a one dog. It was a shitzu.
Ja voittaja on tässä!