Pidetään vitsikilpailu! Eniten yläpeukutuksia saanut vitsi voittaa!
Aloitan.
Mitä yhteistä on golfpallolla ja miehellä? Molemmat kulkee reiältä reiälle. Eh-eh. 😁
Kommentit (322)
Kolme ulkomaalaista miestä tuli Suomeen. He halusivat opetella suomen kieltä, ja lähtivät jokainen omiin suuntiinsa. Ensimmäinen meni jalkapallo-otteluun, ja kuuli siellä: Me teimme sen! Toinen käveli ravintolan ohi ja kuuli sieltä: Haarukalla ja veitsellä! Kolmas kulki Hoploppiin ja kuuli sieltä: Minä ensin! Illalla miehet olivat kävelyllä, kun poliisi tuli vastaan. "Tiedättekö jotain eilisestä ryöstöstä?" Poliisi kysyi. "Me teimme sen!" Ensimmäinen miehistä sanoi. "Niinkö? Miten te sen teitte?" Poliisi ihmetteli. "Haarukalla ja veitsellä" , toinen miehistä sanoi. "Vai niin! Nyt joudutte selliin", poliisi sanoi. "Minä ensin!" Kolmas miehistä hihkaisi.
Kun astronomi on tähtitieteilijä ja astrologi on tähdistäennustaja, niin mikä gynekologi silloin on?
Mitä eroa on lääkärillä ja Jumalalla?
Jumala ei luule olevansa lääkäri.
pollari kirjoitti:
Kolme ulkomaalaista miestä tuli Suomeen. He halusivat opetella suomen kieltä, ja lähtivät jokainen omiin suuntiinsa. Ensimmäinen meni jalkapallo-otteluun, ja kuuli siellä: Me teimme sen! Toinen käveli ravintolan ohi ja kuuli sieltä: Haarukalla ja veitsellä! Kolmas kulki Hoploppiin ja kuuli sieltä: Minä ensin! Illalla miehet olivat kävelyllä, kun poliisi tuli vastaan. "Tiedättekö jotain eilisestä ryöstöstä?" Poliisi kysyi. "Me teimme sen!" Ensimmäinen miehistä sanoi. "Niinkö? Miten te sen teitte?" Poliisi ihmetteli. "Haarukalla ja veitsellä" , toinen miehistä sanoi. "Vai niin! Nyt joudutte selliin", poliisi sanoi. "Minä ensin!" Kolmas miehistä hihkaisi.
Eihän tässä ole vittu mitään järkeä. Enkä tarkoita tätä niin, että juuri siitä syystä se olisi jotenkin hauska.
Lehmä kysyi mieheltä saanko minä ammua. Mies siihen että ilman muuta. Lehmä sanoi AM AM.
Vierailija kirjoitti:
Lehmä kysyi mieheltä saanko minä ammua. Mies siihen että ilman muuta. Lehmä sanoi AM AM.
😀 Tää oli paras!
How many tickles it takes to make an octopus laugh? Tentickles
Mikä ei surise eikä mahdu perseeseen?
Venäläinen perseensuristin.
Ville soitti ovikelloa ja kysyi avaajalta, " haluattehan tekin varmasti edistää uimahallin saamista kuntaamme pienellä avustuksella." "Tottahan toki, odottakaa hetki niin haen teille ämpärillisen vettä."
Mies ajoi ilman valoja ja sai poliisit peräänsä. Poliisi tavoitti miehen vasta hänen kotipihallaan. -Teillä ei ole valoja, aloitti poliisi. - Ei tietenkään, eihän meillä ole ketään kotonakaan, sanoi mies.
Vierailija kirjoitti:
pollari kirjoitti:
Eihän tässä ole vittu mitään järkeä. Enkä tarkoita tätä niin, että juuri siitä syystä se olisi jotenkin hauska.
Tuo on muunnelma vanhasta vitsistä,joka tosin ei ole erityisen hauska sekään:
Kolme kiinalaista oli vasta tullut suomeen he halusivat oppia suomea edes vähäsen ja niinpä he hajaantuivat. Ensimmäinen kiinalainen meni jalkapallokantän ohi, siella saatiin just maali kaikki huusivat "JEE", niinpä hän oppi sen sanan. Toinen kiinalainen meni torin ohi, missä pelle jakeli ilmapalloja.Lapset tulivat ja huusivat "MINÄ ENSIN, MINÄ ENSIN", niinpä hän oppi sen lauseen. Kolmas kiinalainen oli mennyt koruliikkeeseen siellä nainen sanoi "korillisen" (katsos kun hän oli ostamassa korillisen rihkamaa) Sitten kolme kiinalaista tapasivat torilla ja kertoivat mitä olivat oppineet. Lähistöllä olivat jotkut muut kiinalaiset varastaneet timanttikaupan ja niinpä heitä syytettiin. Poliisi kuulusteli heitä "kuinka paljon varastitte?"Kolmas kiinalainen vastasi: "korillisen"
"Vai niin, tästä hyvästä voitte joutua hirteen", poliisi uhkaili
Sitte ensinmäinen kiinalainen huusi: "JEE" Poliisi:"Jahas eli te haluatte hirteen voihan asian järjestää" sitten poliisi laitteli silmukan ja huusi: "valmista on" toinen kiinalainen huusi:"minä ensin minä ensin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pollari kirjoitti:
Kolme kiinalaista oli vasta tullut suomeen he halusivat oppia suomea edes vähäsen ja niinpä he hajaantuivat. Ensimmäinen kiinalainen meni jalkapallokantän ohi, siella saatiin just maali kaikki huusivat "JEE", niinpä hän oppi sen sanan. Toinen kiinalainen meni torin ohi, missä pelle jakeli ilmapalloja.Lapset tulivat ja huusivat "MINÄ ENSIN, MINÄ ENSIN", niinpä hän oppi sen lauseen. Kolmas kiinalainen oli mennyt koruliikkeeseen siellä nainen sanoi "korillisen" (katsos kun hän oli ostamassa korillisen rihkamaa) Sitten kolme kiinalaista tapasivat torilla ja kertoivat mitä olivat oppineet. Lähistöllä olivat jotkut muut kiinalaiset varastaneet timanttikaupan ja niinpä heitä syytettiin. Poliisi kuulusteli heitä "kuinka paljon varastitte?"Kolmas kiinalainen vastasi: "korillisen"
Sitte ensinmäinen kiinalainen huusi: "JEE" Poliisi:"Jahas eli te haluatte hirteen voihan asian järjestää" sitten poliisi laitteli silmukan ja huusi: "valmista on" toinen kiinalainen huusi:"minä ensin minä ensin".
Meidän viisivuotias tykkää tämmöisistä. Itselle ei iske yhtään.
Mitä yhteistä on miehellä ja siittiöllä? Vain yksi miljoonasta kasvaa aikuiseksi.
Meteorologi totesi: Voi vittu mikä taivas.
Gynegologi sanoi: Voi taivas mikä vittu.
Pyhä Pietari kyllästyi vahtimaan taivaan porttia ja Jeesus tarjoutui tuuraamaan häntä hetkiseksi. Vanha mies astuu sisään.
- Etsin poikaani, sanoo mies.
- Kuka sinä olet?, kysyy Jeesus.
- Olen hänen isänsä, vaikka en aivan oikeasti, sanoo mies.
- Mikä on ammattisi?, kysyy Jeesus.
- Olen puuseppä, vaikka en aivan oikeasti, vastaa mies.
- Ja onko sinun pojallasi naulan reikiä käsissään ja jaloissaan?, kysyy Jeesus innostuneena.
- Kyllä totisesti!!, huutaa mies.
- ISÄ!!, huudahtaa Jeesus.
- PINNOCHIO!, vastaa Geppetto.
Vierailija kirjoitti:
Se mikä mahtuu suuhun, mahtuu yleensä myös pimppiin. Hyvä nyrkkisääntö.
Ei pidä paikkaansa. Mun nyrkki ei mahtunut vaimon suuhun.
Pinocchio, jos osataan. Suomeksi Pinokkio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pollari kirjoitti:
Sitte ensinmäinen kiinalainen huusi: "JEE" Poliisi:"Jahas eli te haluatte hirteen voihan asian järjestää" sitten poliisi laitteli silmukan ja huusi: "valmista on" toinen kiinalainen huusi:"minä ensin minä ensin".Meidän viisivuotias tykkää tämmöisistä. Itselle ei iske yhtään.
Kieltämättä vähän erikoista,että joku laittaa tällaisia tyyliin lasten vitsikirjoista otettuja juttuja palstan "hauskimmat vitsit" ketjuun,ehkä joittenkin huumorintaju on jäänyt 5-vuotiaana tasolle? :D
Blondi ajoi autolla ja törmäsi vahingossa toiseen autoon. Auton kuljettaja ryntäsi huutamaan: ''Senkin idiootti! Et ole tainnut käydä edes autokoulua.'' Blondi vastasi: ''Varmasti olen ja voin lyödä vetoa, että olen käynyt sitä paljon pitempään kuin sinä!''