Pidetään vitsikilpailu! Eniten yläpeukutuksia saanut vitsi voittaa!
Aloitan.
Mitä yhteistä on golfpallolla ja miehellä? Molemmat kulkee reiältä reiälle. Eh-eh. 😁
Kommentit (322)
Mistä psykiatri tietää että talvi on tullut?
-Kaikilla potilailla on bipo päässä
Teretulemast Tallinnaan, autosi on jo täällä!
Se mikä mahtuu suuhun, mahtuu yleensä myös pimppiin. Hyvä nyrkkisääntö.
Miten ruotsalaiset Helvetin Enkelit erottaa muunmaalaisista?
Ruotsalaisten harrikoissa on apurattaat.
Kaksi pikkupoikaa riitaantui keskenään. -minä kerron sinusta isälle, toinen uhkasi. -Hän on poliisi ja panee sut vankilaan! -Minä en häntä pelkää, toinen kehaisi. -Mun isä on pappi joten hän voi haudata sinut ja isäsi koska vain haluaa.
Mikä on Jarlan suosikki kotieläin?
-Emolehmä
Miksi Marko ei osaa ajaa autoa?
- Koska Marko on kivi.
Mikä on talonmiehen lempijuoma? Kola jäillä.
Miksi Sofia tippui keinusta?
-Koska sillä ei ollut käsiä
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sofia tippui keinusta?
-Koska sillä ei ollut käsiä
*Kop kop*
-Kuka siellä?
-Ei Sofia
:D
Valaisisko joku mulle sen insinööri-dippainssi-microsoft -vitsin? Mä en vaan hoksaa.
Vierailija kirjoitti:
Valaisisko joku mulle sen insinööri-dippainssi-microsoft -vitsin? Mä en vaan hoksaa.
Erottaa = irtisanoa = antaa potkut
Microsoft pisti väkeä pihalle => erotti.
Vaimo oli täysin kyllästynyt laiskaan mieheensä, päätti lopettaa kaikkien kotitöiden tekemisen ja katsoa kuinka pitkään menee ennenkuin mies herää ja kodissa alkaa näkymään miehen kotitöiden jälki.
Meni viikko - ei näy mitään.
Meni toinen viikko - ei näy mitään.
Meni kolmas viikko - ei näy mitään.
Mutta neljännellä viikolla vaimon vasemmalla silmällä alkoi vähän näkymään.
En käytä alkoholia uskonnollisista syistä. Vaan ihan muista syistä.
Baariin astui mies, jolla kasvoi otsasta minipossu. Baarimikko kysyi, miten tuo on mahdollista. Possu vastasi "En ymmärrä. Se alkoi ihan tavallisesta peräpukamasta."
Sillankaiteella seisoi itsemurha-aikeissa erittäin kaunis nainen. Viereen tuli vanha haiseva deeku, joka tuumasi, että "jaa, kun sinä nyt olet kerran joka tapauksessa itsemurhaa tekemässä, niin etkö antaisi pesää ennen sitä?". Nainen katsoi miestä epäuskoisena ja vastasi, että ei todellakaan aio antaa.
Denso siihen että "jaa vai niin, no eipä mittään, menen tuonne alas odottamaan".
Mitä muurahainen sanoi, kun se lopulta muutaman tunnin kuluttua pääsi maanpinnalle lehmän soinnittua sen päälle? "Törkeää, suoraan silmään!"
Kama lasti pelottaa= huumelasti pelottaa.
Kama=huumeet
Auttoiko? Itsekin luin tuon kahteen kertaan kun meni ensin ohi :)