Olen maannut 300 eri naisen kanssa
Olen tehnyt nimilistan kaikista naisista kenet olen saanut kaadettua. Aina nuoruuteni ensipanoista tähän päivään asti löytyy listasta kaikki naiset ketä olen pannut. Eilen listaani tuli 300 täyteen. Pakko sanoa että olen ylpeä itsestäni. Harva mies noin montaa naista pääsee panemaan. Huomenna aion juhlistaa tätä baarissa ja tietysti metsästää lisää tissieläimiä. Seuraava merkkipaalu on sitten 500 kaadettua naista.
M28
Kommentit (48)
Ei se määrä vaan laatu! Mun listalla ei ole kuin kolme. Kaksi tosi ihanaa miestä ja sulkana hatussa yksi ulkomaalainen superjulkkis. N24
Voi hellantuuteli sentään, ihanko oot oikein vihkoon merkinnyt ja aina välillä niin ylpeänä laskeskelet niitä. No, jotenkinhan reppanoidenkin on itsetunto hommattava.
Kai olet muistanut myös salakuvata kaatosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on lista. Minulla naisia on ollut korkeintaan sata enkä edes ensimmäistä kymmentä pysty varmasti listaamaan. Nuorena kyllä ajattelin että tulen ihan varmasti muistamaan jokaisen elämäni seksipartnerin nimeltä ja järjestysnumerolta koko ikäni, mutta ei se sitten niin mennytkään.
Tajusin joskus nro 10:n kohdalla, että pelkkä muisti ei riitä, joten laadin excel-taulukon panoja varten. Sinne olen listannut naisten nimet, iät ja arvosanat eri osa-alueilla. Office on päivittynyt monta kertaa vuosien varrella, mutta lista on edelleen olemassa ja kasvaa.
Hei, laskitko mut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oon tehnyt saman yli 300 miehen kanssa.
Nainen.Lu*tka
Kateellinen
Mika kirjoitti:
Et varmaan kauhean hyvä ole sängyssä. Jos et kelpaa naisille toiste
En ole ap, mutta eihän tuossa sanota että seksi kaikkien kanssa olisi jäänyt yhteen kertaan. Ainoastaan kumppaneiden määrä. Minulla ainakin oli nuorempana useitakin "panoja" samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun ei ole tullut itse pidettyä listaa. Veikkaisin naisia joidenka kanssa olen maannut olleen n.200. Useiden nimiä kyllä en ole edes aamulla enää muistanut, joten oikeiden nimien listaaminen olisi ollut hankalaa. Kunnioitettava luku, onnittelen ja hienoa että olet jaksanut listata kaadot.
No hyhhyh, kuka tällaisiin listailuihinkin alentuu ja pitää vielä siistinä touhuna?
Lukumäärähän kertoo vaan siitä, ettei ole kelvannut kellekään toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun ei ole tullut itse pidettyä listaa. Veikkaisin naisia joidenka kanssa olen maannut olleen n.200. Useiden nimiä kyllä en ole edes aamulla enää muistanut, joten oikeiden nimien listaaminen olisi ollut hankalaa. Kunnioitettava luku, onnittelen ja hienoa että olet jaksanut listata kaadot.
No hyhhyh, kuka tällaisiin listailuihinkin alentuu ja pitää vielä siistinä touhuna?
Ap alentuu, ja mielestäni ihan hauskaa dokumentointia. Eipä juuri eroa päiväkirjan pitämisestä, ja tiedän useilla naisilla olevan samanlaisia listoja, joten kyynel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla 301. - N22
Sorry, otankin sanani takaisin. En lukenut aloitustasi huolella, ja tuo nimilista jäi huomaamatta,samoin kuin se että nimitit meitä naisia tissieläimiksi. -N22
Voi hitsi. Olipa lähellä että melkein sai pillua. Hitsin hitsi.
Mä pidin nuorempana pupumerkintöjä työpaikan kalenterivihkossani.
Joka viikolle kolahti pupu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap alentuu, ja mielestäni ihan hauskaa dokumentointia. Eipä juuri eroa päiväkirjan pitämisestä, ja tiedän useilla naisilla olevan samanlaisia listoja, joten kyynel.
Niimpä. Miksi panopäiväkirjaa ei saisi pitää.
Mä muistan rimpsun ensimmäisistä miehistäni:
Juha, Juha-Pekka, Pekka, Jukka. Tässä järjestyksessä. Terveisiä Pieksämäelle ja hotelli Savon Solmuun! Oi niitä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä. Miksi panopäiväkirjaa ei saisi pitää.
Eihän se kiellettyä olekaan. Musta ihmisten keräily vain on aika alentavaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon tehnyt saman yli 300 miehen kanssa.
Nainen.
Ei temppu eikä mikään.
"Kiertopalkinto" ei ole mikään kehu.
Et varmaan kauhean hyvä ole sängyssä. Jos et kelpaa naisille toiste