Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen maannut 300 eri naisen kanssa

Vierailija
09.06.2016 |

Olen tehnyt nimilistan kaikista naisista kenet olen saanut kaadettua. Aina nuoruuteni ensipanoista tähän päivään asti löytyy listasta kaikki naiset ketä olen pannut. Eilen listaani tuli 300 täyteen. Pakko sanoa että olen ylpeä itsestäni. Harva mies noin montaa naista pääsee panemaan. Huomenna aion juhlistaa tätä baarissa ja tietysti metsästää lisää tissieläimiä. Seuraava merkkipaalu on sitten 500 kaadettua naista.
M28

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut! :)

Vierailija
2/48 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilörekisterin laatiminen on laitonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun on upeeta.

Vierailija
4/48 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon nussinut "vain" 30 naisen kanssa ja siinäkin on puolet liikaa. Ei se määrä vaan laatu...

M33

Vierailija
5/48 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropas pari mieleenpainuvinta tapausta? Kuvaile ulkonäköäsi?

Vierailija
6/48 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on lista. Minulla naisia on ollut korkeintaan sata enkä edes ensimmäistä kymmentä pysty varmasti listaamaan. Nuorena kyllä ajattelin että tulen ihan varmasti muistamaan jokaisen elämäni seksipartnerin nimeltä ja järjestysnumerolta koko ikäni, mutta ei se sitten niin mennytkään.

Vierailija
7/48 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan miettinyt että montakohan lasta olet vahingossa siittänyt? Millä tavalla huolehdit taudeista?

Vierailija
8/48 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhan Af Grann on saanut humanoidilta kosmista koloa, joten olet vasta aloittelija oikeiden miesten rinnalla.

Vierailija
9/48 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon tehnyt saman yli 300 miehen kanssa.

Nainen.

Vierailija
10/48 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon tehnyt saman yli 300 miehen kanssa.

Nainen.

Lu*tka

Vierailija
11/48 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla 301. - N22

Vierailija
12/48 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaa pannut 50-1000 muidun kaa, ei voi muistaa kert olin nii jurris yleesä.

Vierailija
13/48 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! :)

Oletko koskaan laskenut työtunnit, kuinka paljon on aikaa mennyt tavoitteen saavuttamiseen.

Ajatusleikki: kuinkakohan monen naisen panolistalla sinä olet, ja kuinka suuria lukuja heiltä löytyy? :) Olisipa mielenkiintoista nähdä nuo "kaavat".

Vielä mielenkiintoisempaa olisi päästä käsiksi noiden "kaavojen" taustoihin. Minkälaisia ihmiskohtaloita sieltä löytyy.

Mielenkiintoisia asioita.

Mutta vielä kerran, Onnea! :)

Vierailija
14/48 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin olla 301. - N22

Naiset haluaa panomiehen.

Vierailija
15/48 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ylpeä olet. No, tavoitteensa kai kullakin.

Vierailija
16/48 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo aviomiesmatskua. Et yllä sinne. Sori. Aika alaluokkaista touhua. Huh! Hyh!

Vierailija
17/48 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropas pari mieleenpainuvinta tapausta? Kuvaile ulkonäköäsi?

En viitsi lähtä kertomaan. Muuten saattaisi joku tunnistaa.

Vierailija
18/48 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin olla 301. - N22

Sorry, otankin sanani takaisin. En lukenut aloitustasi huolella, ja tuo nimilista jäi huomaamatta,samoin kuin se että nimitit meitä naisia tissieläimiksi. -N22

Vierailija
19/48 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo on lista. Minulla naisia on ollut korkeintaan sata enkä edes ensimmäistä kymmentä pysty varmasti listaamaan. Nuorena kyllä ajattelin että tulen ihan varmasti muistamaan jokaisen elämäni seksipartnerin nimeltä ja järjestysnumerolta koko ikäni, mutta ei se sitten niin mennytkään.

Tajusin joskus nro 10:n kohdalla, että pelkkä muisti ei riitä, joten laadin excel-taulukon panoja varten. Sinne olen listannut naisten nimet, iät ja arvosanat eri osa-alueilla. Office on päivittynyt monta kertaa vuosien varrella, mutta lista on edelleen olemassa ja kasvaa.

Vierailija
20/48 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun ei ole tullut itse pidettyä listaa. Veikkaisin naisia joidenka kanssa olen maannut olleen n.200. Useiden nimiä kyllä en ole edes aamulla enää muistanut, joten oikeiden nimien listaaminen olisi ollut hankalaa. Kunnioitettava luku, onnittelen ja hienoa että olet jaksanut listata kaadot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi