Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen maannut 300 eri naisen kanssa

Vierailija
09.06.2016 |

Olen tehnyt nimilistan kaikista naisista kenet olen saanut kaadettua. Aina nuoruuteni ensipanoista tähän päivään asti löytyy listasta kaikki naiset ketä olen pannut. Eilen listaani tuli 300 täyteen. Pakko sanoa että olen ylpeä itsestäni. Harva mies noin montaa naista pääsee panemaan. Huomenna aion juhlistaa tätä baarissa ja tietysti metsästää lisää tissieläimiä. Seuraava merkkipaalu on sitten 500 kaadettua naista.
M28

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lista kasvaa nopeammin jos haalit 2 naista yhtäaikaa sänkyyn :D

Vierailija
42/48 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies ei puhu panoistaan julkisesti.

M55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottavuutesi loppui sanaan 'tissieläin'.

Vierailija
44/48 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan rimpsun ensimmäisistä miehistäni:

Juha, Juha-Pekka, Pekka, Jukka. Tässä järjestyksessä. Terveisiä Pieksämäelle ja hotelli Savon Solmuun! Oi niitä aikoja.

Minä en muista alkupäästä enää kuin ekan, Reijo. Joskus pidin listaakin mutta lopetin jossain 80 kohdalla.

Vierailija
45/48 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisenahan tuo ei olisi ongelma eikä mikään. Miehiä löytyisi vaikka joka päivälle, enkä edes liioittele. Baarista ehtisi aina pari illassa, jos asuu keskustassa, Tinderin anti taas aivan loputon.

Sitä vaan, että mitä järkee. Vai onko se just se, että jos saanti ei ole niin varmaa, niin jollain tavalla houkuttelee? Mutta näin kohtalaisen hyvännäköisenä naisena, ja varmaan naisena yleensäkin, asia hoituisi yhdellä viestillä (no varmaan käytännössä kahdella, jos paikkakin pitäisi sopia) niin ei asiassa ole mitään hohtoa. Itse aktista nyt puhumattakaan, todellakaan ei se määrä, vaan laatu. Ja noin suureen lukumäärään on pakko mahtua vähemmänkin laadukkaita tapauksia! :D

Vierailija
46/48 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisenahan tuo ei olisi ongelma eikä mikään. Miehiä löytyisi vaikka joka päivälle, enkä edes liioittele. Baarista ehtisi aina pari illassa, jos asuu keskustassa, Tinderin anti taas aivan loputon.

Sitä vaan, että mitä järkee. Vai onko se just se, että jos saanti ei ole niin varmaa, niin jollain tavalla houkuttelee? Mutta näin kohtalaisen hyvännäköisenä naisena, ja varmaan naisena yleensäkin, asia hoituisi yhdellä viestillä (no varmaan käytännössä kahdella, jos paikkakin pitäisi sopia) niin ei asiassa ole mitään hohtoa. Itse aktista nyt puhumattakaan, todellakaan ei se määrä, vaan laatu. Ja noin suureen lukumäärään on pakko mahtua vähemmänkin laadukkaita tapauksia! :D

Eihän tuo naiselle olisikaan mikään saavutus. Huoramaiset naiset aiheuttaa oksennusreaktion.

Vierailija
47/48 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä huoramaiset miehet? Oksettaako nekin?

Vierailija
48/48 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Seksi on ihanaa eikä siinä ole mitään väärää vaikka sinkkuna olisi joka päivä eri panokumppani.

T.N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi