Jos sanon että mielestäni nainen on pilalla harrastettuaan seksiä satunnaisten kanssa niin miksi se sattuu?
Miksi tällaisen asian toteaminen koetaan jonain miltei ihmisyyteen kohdistuvana loukkauksena? Enhän ole sen kummemmin estelemässä tai mitään, kerron vain oman näkemykseni asiasta. On sanomattakin selvää etten "vaadi" keneltäkään enempää kuin itseltänikään.
Kommentit (25)
Satunnaisten? Kenties sadun naiset ovat tarkoin valittuja. :)
Jos sä et tajuu, niin miten me sut saataisiin tajuamaan, vaikka sulle on vastattu jo monta kertaa. Sopeudu siihen ettet sä vaan tajua.
Kaksi asiaa ärsyttää: 1) Tyhmyys, 2) se, että joku oikeasti kuvittelee, että voi määritellä toisten seksuaalisuuden (tää kyllä oikeastaan menee ykköskohdan alle, eli oikeastaan vain yksi kohta ärsyttää: tyhmyys).
Missä sinä vahtaat näitä satunnaisseksin harrastajia, että tiedät tuomita heidät pilallemenneiksi?
höpöhöpö moraalitulkintoja. Järvi ei soutamalla kulu.
Jos esität sen vain omana mielipiteenäsi, etkä jonain yleisenä mielipiteenä, niin siitä vaan. En kyllä ymmärrä mikä tarve sinulla on loukata ihmisiä, sanomalla kaikki mielipiteesi ääneen. Jos omaisit edes pisaran sosiaalisia taitoja, niin tietäisit, että ihan yhtä hyvin voi olla hiljaakin.
Jos sanoisin niin ääneen miehestä, joka on harrastanut paljon irtosuhteita, uskottaisiinko minua edes? Että pidän sellaista miestä säälittävänä, epätoivoisena, mahdollisesti tautisena jne... Miehet kun usein kuvittelee saavansa jotain uskottavuuspisteitä panojen suuresta määrästä. Fail...
Jos sanot, että toinen ihminen on "pilalla", niin kyllä se on ihmisyyteen kohdistuva loukkaus. Kuinka pilalla miehet sitten on, jos pelkkä sukupuolikontakti mieheen riittää pilaamaan naisen loppuelämäksi?
Jaa, eikö ne paikat enemmän kulu siltä, joka on harrastanut yhden miehen kanssa sata kertaa seksiä.
Pilallisen henkilön mielipide ei satuta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaisen asian toteaminen koetaan jonain miltei ihmisyyteen kohdistuvana loukkauksena? Enhän ole sen kummemmin estelemässä tai mitään, kerron vain oman näkemykseni asiasta. On sanomattakin selvää etten "vaadi" keneltäkään enempää kuin itseltänikään.
Olet tyhmä ja siksi et tajua että olet väärässä :)
Kuka on väittänyt, että se sattuu? En ole kuullut kenenkään sanovan näin.
Vierailija kirjoitti:
höpöhöpö moraalitulkintoja. Järvi ei soutamalla kulu.
Eikä airokaan vaikka soutaisi maksullisissa vesistöissä.
Sori nyt vaan ap, mutta mielipiteesi ei hetkauta minua pätkääkään. Ihmisillä nyt sattuu olemaan kaikenlaisia kummallisia fetissejä ja mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt vaan ap, mutta mielipiteesi ei hetkauta minua pätkääkään. Ihmisillä nyt sattuu olemaan kaikenlaisia kummallisia fetissejä ja mielipiteitä.
Mutta tuohan on hyvä. Ap
Minäkin olen sanonut useammalle miehelle, että minua ei kiinnosta, koska hän on uittanut penistään niin monessa kolossa, että tiedä mitä tauteja hänelle on kertynyt. En ymmärrä miksi ne loukkaantuvat ja alkavat jopa raivoamaan. Aika outoja.
Niin miksi se sattuu kun ap sanoo omalle vastenmieliselle lapselleen tämän olevan vastenmielinen. Hän kertoo vaan totuuden.
Miksi tämä koetaan loukkaavana?
Koska et ilmaise asiaa sanomalla esimerkiksi, ettet itse arvosta ihmisiä, jotka harrastavat irtosuhteita, vaan ilmaiset asian sanomalla, että NAINEN on tästä syystä PILALLA.
Ymmärrät ehkä, että ihminen ei voi kirjaimellisesti olla "pilalla" kuten esimerkiksi pilallinen maito vaan kyseessä on kielikuva, johon yhdistyy vahvasti inhoa, käyttökelvottomuutta, ehkä homeisuutta... Kyseessä ei ole siis mikään painosana vaan loukkaus, jolla pyrit alentamaan vastapuolen ihmisarvoa.
Jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja saat toki elää arvojesi mukaisesti. En myöskään sano, ettetkö saisi muodostaa mielipidettä toisten eriävistä arvoista ja sanoa sitä ääneen. Sen sijaan otsikkosi kaltaiset ihmisarvoa alentavat loukkaukset eivät yksinkertaisesti ole hyväksyttäviä.
Asia kunnossa.