Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sanon että mielestäni nainen on pilalla harrastettuaan seksiä satunnaisten kanssa niin miksi se sattuu?

Vierailija
09.06.2016 |

Miksi tällaisen asian toteaminen koetaan jonain miltei ihmisyyteen kohdistuvana loukkauksena? Enhän ole sen kummemmin estelemässä tai mitään, kerron vain oman näkemykseni asiasta. On sanomattakin selvää etten "vaadi" keneltäkään enempää kuin itseltänikään.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mitään mielipidettäsi vastaan ja ihmisillähän on paljon erikoisiakin mieltymyksiä, joille ei itse voi mitään. Minulle kuitenkin ajattelutapaasi samaistuminen on vaikeaa, sillä on näe seksiä niin taianomaisena ja merkittävänä kuin sinä. Se on vain vähän aikaa kestävä akti, joka ei jätä sen mitään sen kummempaa jälkeä ihmiseen. Vähän niin kuin itsetyydytys tai vaikka kävelylenkki.

Vierailija
22/25 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärräthän, että ihmiset voivat loukkaantua, jos sanot heidän olevan pilalla, vaikka et fetissillesi mahdakaan mitään. Huomaa että fetissit pohjautuvat aina tunteisiin , eivät järkeen. Niitä ei kannata selittää muille tosiasioina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulle oo tullut mieleen, että voit itse olla joku päivä jollekin se "saatunnainen" Tai sitten olet joku uskis hihhuli.

Vierailija
24/25 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, eikö ne paikat enemmän kulu siltä, joka on harrastanut yhden miehen kanssa sata kertaa seksiä.

Ei, ei todellakaan. Etenkin pään sisältä kuluu paljon vähemmän. Tai mitenpäin se syy-seuraus nyt meneekään, sillä ei ole merkitystä, sama lopputulos.

Vierailija
25/25 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällaisen asian toteaminen koetaan jonain miltei ihmisyyteen kohdistuvana loukkauksena? Enhän ole sen kummemmin estelemässä tai mitään, kerron vain oman näkemykseni asiasta. On sanomattakin selvää etten "vaadi" keneltäkään enempää kuin itseltänikään.

Kai se vähän riippuu tilanteesta.Jos sanot täällä anonyymisti,että mielestäsi naiset,jotka ovat harrastaneet seksiä,ovat pilalla,vaikutat tyhmältä,mutta et satuta ketään erityisesti.

Jos taas sanot jollekin naiselle:"Olet pilalla,koska olet harrastanut seksiä",totta kai se sattuu,kuten mikä tahansa loukkaus.

Ihmisillä on oikeus mielipiteisiinsä,mutta on tahdikasta olla möläyttelemättä muita loukkaavia mielipiteitä,jos kukaan ei ole kiinnostunut kuulemaan niitä.Eri asia,jos jos joku kysyy mitä mieltä olet muiden ihmisten seksikäyttäytymisestä.