Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ottanu kiloja, mutta silti ihana

Vierailija
22/58 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimi on Hewitt, ei Love-Hewitt eikä Love Hewitt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta se koko nimi on Jennifer Love Hewitt.

Vierailija
24/58 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuppikokoveikkauksia? Olisko jotai 65-70J?

Itse asiassa voi olla aika lähellä. On muistaakseni aika pieni, eli 65 varmaan.

Vierailija
25/58 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia, sanoi kettu...

"En itse näytä tuolta, mutta enpä haluaisikaan, kun hän ei osaa näytellä ja sillä on ihan hirveä [tähän jokin merkityksetön yksityiskohta hänen ulkonäöstään]."

Itse voin myöntää olevani kateellinen hänen ulkonäöstään. Näyttelijänä ihan perus (parempi varmasti kuin kuka tahansa satunnainen henkilö kuitenkin), eipä sitä kauniin muilta lahjoiltaan tarvitse niin ylivoimainen ollakaan. Minua harmittaa, etten itse saa olla kaunis ja siten pääsisi helpommalla.

Vierailija
26/58 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkityksetön? Ai niin ku hervoton selluliittiperse, kampuraiset selluliittiset väärät sääret ja näädän naama. Tissit on isot joo mutta ei niilläkään nyt pelkästään voi kauniiksi väittää.

27/58 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkityksetön? Ai niin ku hervoton selluliittiperse, kampuraiset selluliittiset väärät sääret ja näädän naama. Tissit on isot joo mutta ei niilläkään nyt pelkästään voi kauniiksi väittää.

Jos ihminen itse puhuisi itsestään tuohon sävyyn, ei olisi epäilystäkään, että hänellä on liioiteltu suhtautuminen noihin kohtiin. Sitä paitsi Amerikan(kin) tv-maailma on niin pinnallinen, ettei sinne otettaisi ihmistä, josta realistinen kuvaus olisi tuo, ei ainakaan niihin rooleihin, joita tämä näyttelijä on saanut. Ehkä aina löytyy harvinaisia tapauksia, jotka pitävät Miss Universumiakin oksettavana, mutta silloin pitäisi ihmisen itsensä tietää, että hänen mielipiteensä on vain hänen omansa eikä mikään yleinen totuus (tai niin yleinen kuin ulkonäkötotuus voi olla).

Jos on pakko keksiä toisen ulkonäöstä (ja vieläpä amerikkalaisesta naisnäyttelijästä, joita ei suunnilleen muunlaisia ole olemassakaan kuin kauniita) noin rumaa sanottavaa, niin kyllä minua mietityttää, että mikä syy sellaisen takana on. Helposti tulee se kateus mieleen. 

Vierailija
28/58 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhia, mite katkeraa tekstiä :D Jennifer on hyvännäköinen, ja ainoastaan se kismittää sua niiin pirusti.

Vierailija
29/58 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa näytellä, ruma ja surkea kroppa. En tajua miten se vuodesta toiseen saa rooleja. Minkäänlaisia.

Olet nainen? Ja heti ensimmäisenä arvostelemassa kroppaa ja ulkonäköä. Onpa yllätys...

Miehenä voin sanoa, että Jennifer on kaunis ja kroppa on ihana.

Kyllä muuten kelpaisi mullekin, kaunis nainen, kiihottava runko, tissit kaikki, kasvoiltaan ei ole perustusinavosu vaan hieman erikoinen.

Mutta olenkin mies enkä ymmärrä mistään mitään ja ajattelen vain pikkuveljellä.

Vierailija
31/58 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta JLH on upea, kaunis nainen. Agenttina roolisuoritus ei kyllä ole vielä vakuuttanut, melko valjuksi jäi.

Vierailija
32/58 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... jäykkä, tylsä ja yksinkertaisesti huono...

Eli normi Suomi-tasoa joka täällä keräisi Jussi ym. pystejä ja rooleja.

Tai ainakin jos olisi oikeiden henkilöiden (pano) kaveri...

Vierailija
33/58 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huono vaikka iso perse ja leveä lantio....Kauneudella pärjää sarjassa hyvin :)

Vierailija
34/58 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 70H, ja Jenniferillä on isommat. Tai sitten sen kapea vyötärö saa ne näyttämään isommilta. Voi ollakin J-kuppi.

Vierailija
35/58 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset sopi sille upeasti, tuo malli ei ollenkaan, muuta kantaa ulkonäköön en ota. Näyttelysuoritus aika heikko tässä sarjassa.

Vierailija
36/58 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa muttunut mammahtavan ja vanhan näköiseksi muutamassa vuodessa! Pari kolme vuotta sitten oli minun mielestä kauneimpia hollywood naikkosia, enää ei miellytä omaa silmää laisinkaan.

Vierailija
37/58 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi, tuntuu että pilaa koko sarjan!

Vierailija
38/58 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan hiton ihana nainen! "kuolaa.."  Esimerkki siitä, kuinka vähän rehevämpikin nainen voi olla kaunis.

Se mikään rehevä ole. Naama kuin vinttikoiralla, olematon yläkroppa, liian levee lantio, valtavat reidet ja kampurajalat.

Mutta on se silti upea. Heti kun on joku vähän "tavallisempi" nainen niiden leikeltyjen silikonibimbojen sijaan, niin se ei sitten kelpaa?

Montakos silaribimboo Criminal mindsissa noin muuten on vakkarirooleissa? :D 

Vierailija
39/58 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 70H, ja Jenniferillä on isommat. Tai sitten sen kapea vyötärö saa ne näyttämään isommilta. Voi ollakin J-kuppi.

Ainakin J kupit ja varmaan 65-70J

Vierailija
40/58 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea oli yrittää hänet hyväksyä tiimiin.. En olekaan nyt seurannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi