Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jumbo ja Aleksi, todella töykee vanhempi myyjä. Ei ole minkäänlaisia käytöstapoja. Tiuskii asiakkaille ja muille myyjille!

Vierailija
25.02.2006 |

Vaihdan ostospaikkaa. Ihan syyttä suotta alkoi tiuskimaan tänään, kun asiallisesti kysyttiin meidän etuseteleiden käytöstä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ettei jo normaalihintaista tuotetta ostettaessa voi käyttää lisäaleseteliä. Ei toi kyllä mulle ollu selvä. Vaikka kuinka tyhmän kysymyksen asiakas kysyisikin, myyjällä ei ole oikeutta tiuskia asiakkalle.

Huom! Muut myyjät kys. liikkeessä todella palvelualttiita ja ystävällisiä. Harmi, että yksi tymperä, epäkohtelias myyjä voi pilata ostosreissun. Taidan käydä muualla tästä lähtien.

ap

Vierailija
2/7 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/7 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensäkin sellainen, että minulle ei kannata tiuskia tai yleensäkään kohdella väärin, en pysty lakaisemaan tälläisiä juttuja maton alle vaan pyrin aina selvittämään tilanteen fiksusti. Huonosti käyttäytyneen ihmisen saa yleensä aika noloksi ja hiljaiseksi kun fiksusti ja asiallisesti kun ottaa asian puheeksi. Ja ilman muuta kannattaa (ja PITÄÄ) antaa palautetta esimiehelle. Myös silloin, kun on saanut HYVÄÄ palvelua.

Vierailija
5/7 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/7 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta milloinkaan ei ole liian myöhäistä antaa sitä palautetta. Myyjä on kuitenkin palveluammatissa ja hän voi kohdella muita asiakkaita niinkuin teitä joten ehdottomasti kannattaa ottaa esimieheen yhteyttä. Hienoa että et yritä juttua unohtaa vaan haluat sen selvittää. Liian moni unohtaa vastaavanlaiset tapaukset koska ei halua aiheuttaa ongelmia tai ei halua vaikuttaa nalkuttajalta. Asiat voi kuitenkin hoitaa ilman nalkutusta eli fiksusti. Ja palautekin kannattaa antaa asialliseen sävyyn faktoihin perustuen, muutoin palautteen antajaa on vaikea ottaa tosissaan. Kertokaa esimiehelle pvm, kellonaika ja tilanne miten myyjä käyttäytyi ja painottakaa vielä sitä, että myyjä pahoitti mielenne pahasti ja koitte suuren pettymyksen muutoin onnistuneella ostosreissulla.

7

Vierailija
7/7 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks, mulla hieman paha päivä. Pomo haukkui ja sain tietää että mummoni kanala joudutaan lopettaa li-hysterian vuoksi. Sisko sai keskenmenon toissapäivänä, poikakaveri petti mua.

Ja tänään ensimmäinen asiakas huuti minulle vi**ua 3min suoraan päin naamaa kun joku oli myynyt hänelle väärän sävyiset housut. Oli nainen kotona tiennyt paremmin mikä käy hänen paitansa väriin kuin minä ja mies itse.

Huomasitko ettei minulla ollut sukkahousuja? Eihän ilman niitä saa olla töissä, mutta kun jäin varastolaatikkoon kiinni käytävällä, enkä saanut uusia. Enkä pomolle uskaltanut edes ehdottaa että ottaisin hyllystä, vaikka sama kai tuo, potkut tullee nyt kuitenkin..