Kamala suhdesoppa töissä
Olin salaisessa suhteessa työkaverin kanssa yli vuoden. Olimme kyllä vapaita ihmisiä mutta kukaan ulkopuolinen ei tiennyt suhteestamme. Lähinnä siksi että homma oli niin epämääräistä, ollako yhdessä vai eikö. Minä olisin halunnut enemmän ja niinpä olikin melko järkytys kun mies vaihtoi minut lennossa melko läheiseen kollegaani nyt keväällä. :( Tiesin miehen taustoista että maailman luotettavin tyyppi ei ole kyseessä joten tässäpä nyt nuolen haavojani. Mutta kyseinen sika ei edes sanonut minulle suoraan vaan hiipui vain elämästäni ja sain itse ymmärtää asioiden laidan. Uusi nainen ei todennäköisesti tiedä minun osuudestani mitään. Ihan hirveä tilanne nähdä heitä joka päivä vaikka kuten minunkaan kanssani niin eivät käytöksellään suhdetta paljasta.
Kuolenko vain pois?:(
Kommentit (26)
Onpa osa kommeteista typeriä.
Useimmille sattuu elämässä vastaavanaisia juttuja, vaikka ne aina eivät tapahdu työpaikalla. Mutta ei tämä ole maailman ensimmäinen eikä viimeinen työpaikkaromanssi. Ja kun vapaita molemmat olitte, niin eihän sillä ole väliä, että tunnette toisenne työpaikalta.
Mutta koska edelleen olette samassa työpaikassa, yritä antaa olla. Oli paska jätkä, ei sinun arvoisesi. Se mitä tekee nyt, on sittten hänen asiansa, ei siihen kannata puuttua. Kun olet vähän surrut, niin suuntaa ajatuksesi muualle. Harrasta, tapaa ihmisiä, käy ulkona. Tulee hetki, jolloin jo ehkä ihmettelet mitä tyypissä näit. Tapaat taatusti jonkun ihanamman miehen, usko pois. Ei muuta kuin uutta kohti!
No niinhän se taisi olla. En sanonutkaan että meillä oli parisuhde vaan suhde. Vietimme aikaa yhdessä, reissasimme, laitoimme ruokaa, lenkkeilimme, panimme, nukuimme yhdessä. Semmoinen suhde.
Ap
Suhde soppa työpaikkalla? Suhde soppa sinun henkilökohtaisessa elämässä kuvaisi asiaa paremmin. Kamalaa olisi, jos te olisitte siellä töissä toistenne kurkussa kiinni. Sinulla on nyt henklökohtaisessa elämässä kriisi, jolta kukaa ei voi välttyä, mutta lähes kaikki jää henkiin!
Tiesit riskin ja sen otit ja hävisit! Oma moka! Vietä kiva kesä ja unohta tuollainen mies.
No, hui...ompa kamalaa tulla jonkun hoidon jättämäksi. Pelin säännöt taisivat kuitenkin olla täysin selvät?
Ehkä mitä ite voisin tehdä, jos siis joudun tuon naisen kanssa tekemään töitä, niin jossain välissä kertoisin kahdestaan, että tapailin miestä vuoden ennen häntä eikä mies hoitanut eroa hyvin. Ja sanoisin ettei minulla ole mitään heidän seurusteluaan vastaan mutta että tuo tausta voi joskus selittää omaa vaivaantunutta käytöstäni heidän läsnäollessaan vaikka jossain palaverissa.
Eli te vain tapailitte ajanvietteenä, ettekä olleet varsinaisesti parisuhteessa?