Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamala suhdesoppa töissä

Vierailija
09.06.2016 |

Olin salaisessa suhteessa työkaverin kanssa yli vuoden. Olimme kyllä vapaita ihmisiä mutta kukaan ulkopuolinen ei tiennyt suhteestamme. Lähinnä siksi että homma oli niin epämääräistä, ollako yhdessä vai eikö. Minä olisin halunnut enemmän ja niinpä olikin melko järkytys kun mies vaihtoi minut lennossa melko läheiseen kollegaani nyt keväällä. :( Tiesin miehen taustoista että maailman luotettavin tyyppi ei ole kyseessä joten tässäpä nyt nuolen haavojani. Mutta kyseinen sika ei edes sanonut minulle suoraan vaan hiipui vain elämästäni ja sain itse ymmärtää asioiden laidan. Uusi nainen ei todennäköisesti tiedä minun osuudestani mitään. Ihan hirveä tilanne nähdä heitä joka päivä vaikka kuten minunkaan kanssani niin eivät käytöksellään suhdetta paljasta.

Kuolenko vain pois?:(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerintä mitä tiedän on syödä kuormasta

Vierailija
2/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas paskamainen tilanne. Itse kostaisin jotenkin, olisin niin katkera ja vihainen. Tai vähintään vaihtaisin työpaikkaa.

Mutta tee sinä fiksummin ja anna olla... Etsi joku joka on arvoisesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan sonni, porsa sekä apina. Mahtaa olla mukava mies. Etsi parempaa seuraa ja unohda.

Vierailija
4/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille miehelle: "FUCK IN THE ASS! NAN NAA NA NA NA! LIVE IS LIFE! NAN NAA NA NA NA! HÖBLÄ BÖBLÄ LIFE!", sitten tuon jälkeen tiedät tilanteesi taas paremmin.

Vierailija
5/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä esimerkki, miksi kannattaa pitää työkaverit vain ja ainoastaan työkavereina.

Vierailija
6/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä siis tiedät, että heillä on suhde? Voi olla, että itse en malttais olla sanomatta naiselle jotakin huonosta panosta tms.

Vierailija
7/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa 660.

Vierailija
8/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sattumalta heidät yhdessä vapaa-ajalla. Lisäksi roikkuvat koko ajan samaan aikaan whatsappissa. Ja kun osaa tarkkailla niin katseet kertovat kaiken. Juu tiedän, olen säälittävä stalkkeri. :(

Ap

Vierailija
9/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sattumalta heidät yhdessä vapaa-ajalla. Lisäksi roikkuvat koko ajan samaan aikaan whatsappissa. Ja kun osaa tarkkailla niin katseet kertovat kaiken. Juu tiedän, olen säälittävä stalkkeri. :(

Ap

Onko sinulla jotain hävittävää? Voisit tehdä itsestäsi vähän vielä säälittävämmän ja suoltaa suhteenne tuolle naiselle. Luulen tosin, että teistä on supistu siellä työpaikalla, eikä sinulla ole edes mainetta, joka hävisi.

Vierailija
10/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ihan pokerina juttelemaan tuolle naiselle kahden kesken. Kertoisin, että sellaista juttua on liikkeellä, että heillä on suhde, ja vaikkei asia minulle kuulu, haluaisin kuitenkin varoittaa. Sen jälkeen kertoisin, että meilläkin oli taannoin salasuhde, jota mies ei edes kunnolla päättänyt, ja pahimmassa tapauksessa hän on pyörittänyt molempia samaan aikaan.

Vierailija
11/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä maineenmenetys se on jos vapaalla ihmisellä on suhde? Toki tulin jätetyksi mutta ei se minua hävetä koska sellaista sattuu. Sydämeni vain särkyy joka päivä uudestaan ja uudestaan. Kuinka pieneksi jauhoksi se voi mennä?

Ap

Vierailija
12/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän teillä mitään suhde soppaa töissä ole vaan sinun korvien välissä. Teillä oli salasuhde, joka ei ole vaikuttanut työpaikkaan mitenkään. Eikä taida tämä uusi suhdekaan mitenkään yleisessä tiedossa olla vaan "aikuismaisesti" matalalla profiililla mennään siellä työpaikkalla. 

Tuollainen olen nyt paremman puuttessa sitten sinun kanssa satuttaa varmasti, mutta älä tuo likapyykkiäsi työpaikalle tai syytä siitä työpaikkaa.

Vierailija
13/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata tuota naiselle juttelemaan menemistä. Jos hän on rakastunut tuohon mieheen, hän uskoo vaikka mustan valkoiseksi, vaikka pystyisit faktana todistamaan, että musta on musta. Sitten heillä riittäisi keskenään setvittävää siitä, kuinka katkera exä sinä olet.

Vierailija
14/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä maineenmenetys se on jos vapaalla ihmisellä on suhde? Toki tulin jätetyksi mutta ei se minua hävetä koska sellaista sattuu. Sydämeni vain särkyy joka päivä uudestaan ja uudestaan. Kuinka pieneksi jauhoksi se voi mennä?

Ap

Lässyn lässyn.

Vierailija
15/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huom! Vapalla ihmisellä on ollut salasuhde. Naurettavaa ja noloa salata asiaa, joka näkyy kauas ja kuvitella, että kukaan ei tiedä.

Vierailija
16/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kannata tuota naiselle juttelemaan menemistä. Jos hän on rakastunut tuohon mieheen, hän uskoo vaikka mustan valkoiseksi, vaikka pystyisit faktana todistamaan, että musta on musta. Sitten heillä riittäisi keskenään setvittävää siitä, kuinka katkera exä sinä olet.

Ja mies selittää tälle uudelle, kuinka hän oli heikko ja kauheen rakastunut jo, ja tajusi, että teki virheen, kun tämä uusi on se oikea. Ei halunnut ap:n sydäntä särkeä, eikä hennonut kertoa totuutta siitä, että on viimeinkin löytänyt sydämensä valtiattaren jne. ja nostaa vain osakkeitaan naisen silmissä. Anna paskan olla.

Vierailija
17/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kertoisin että olitte enemmän ja vähemmän vuoden yhdessä. Tää työkaveri nainen voi luulla että ootte tyyliin pannu kerran. Kyllä kertoisin, mutta pitää olla tilannetajua kun kertoo.

Vierailija
18/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen tokaisu siis ap:lle  -16

Vierailija
19/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei sitä hommaa nyt niin salaamalla salattu mutta ei vaan otettu puheeksikaan. Töissä emme niin kamalasti joutuneet tekemisissä olemaan ja minusta on aikuismaisempaa käyttäytyä työpaikalla normaalisti eikä nyhjätä sylikkäin.

Ap

Vierailija
20/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen edes olisi sinulle pitänyt mitään ilmoittaa? Viettitte aikaa yhdessä, ettekä olleet edes määritelleet suhdetta parisuhteeksi, kuin sinun päiväunissa.