Näyttääkö Kirsi Salo pikkutytöltä?
Nainen väittää ihan pokkana, että näyttäisi "50-vuotiaan papparaisen" rinnalla "pikkutytöltä". Mnusta hän näyttää kyllä ihan keski-ikäiseltä naiselta. Ihan ok ulkonäkä sinänsä, en minä sillä. Jotenkin tulee mieleen se, että "itse näytän kyllä nuorelta, mutta kaverit näyttävät he**etin vanhoilta. Luulen, että Kirsille hyvin löytyisi sutjakka 50-vuotias herra, jonka seurassa hän ei näyttäisi ollenkaan pikkutytöltä, vaan kaverinsa ikäiseltä. Mutta mitäpä siinä, jos tykkää nuoremmista. Jättäisi vaan sammakot suuhunsa.
Kommentit (74)
Ei näytä yhtään 50-kymppiseltä, ihan hyvin voisi luulla 15 vuotta nuoremmaksi. Onhan se totta että harva mies säilyy noin hyvin koska naiset panostavat miehiä enemmän terveyteen ja ulkonäköön.
Kirsi näyttää täysin ikäiseltään. Hyvin hoidetulta viisikymppiseltä. Ei kukaan näytä oikeesti nuoremmalta kuin on. Ihmiset vain ovat kohteliaita ja väittävät niin, en mäkään sanois kellekään, että näyttää ikäiselleen tai vanhemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi näyttää täysin ikäiseltään. Hyvin hoidetulta viisikymppiseltä. Ei kukaan näytä oikeesti nuoremmalta kuin on. Ihmiset vain ovat kohteliaita ja väittävät niin, en mäkään sanois kellekään, että näyttää ikäiselleen tai vanhemmalle.
Kyllä jotkut näyttävät nuoremmalle (tai vanhemmalle). Eivät tietysti loputtomiin mutta tunnen ihmisiä joita lähes kaikki luulevat kymmenisen vuotta nuoremmaksi kuin oikeasti on.
Siksihän esim Alkossakin kysytään papereita, jos jokaisesta varmaksi näkisi minkäikäinen ihminen on kyseessä ei tuollaista tarvitssi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä yhtään 50-kymppiseltä, ihan hyvin voisi luulla 15 vuotta nuoremmaksi. Onhan se totta että harva mies säilyy noin hyvin koska naiset panostavat miehiä enemmän terveyteen ja ulkonäköön.
On viisikymppiseksi toki nuorekas mutta oikeastiko näyttää mielestäsi 35-vuotiaalta? Viitisen vuotta nuoremmaksi voisin luulla mutta en viistoista enkä edes kymmenen.
Pikkutytöltä ei näytä, kasvot ikäisensä näköiset monessa kuvassa. Monissa kuvissa väsyneen näköinen. Ikäistään nuoremman näköisiä ovat Marion ja Katri Helena. Molemmille luultavasti tehty hienoinen kohotus ja silmäluomien leikkaus.
Pikkutytöltä ei näytä, kasvot ikäisensä näköiset monessa kuvassa. Monissa kuvissa väsyneen näköinen. Ikäistään nuoremman näköisiä ovat Marion ja Katri Helena. Molemmille luultavasti tehty hienoinen kohotus ja silmäluomien leikkaus.
Tää henkisyys ja rahan tavoittelu yhdessä on jotenkin aika hupaisaa. Nyt hänellä facebookissa joku mainos, jostain hömppägurun varallisuusvalmennuksesta. Niin jenkkiä niin jenkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kyllä näyttää keskivertoikäistään nuoremmilta. Mikä järki olisi pelkkää kohteliaisuuttaan ottaa puheeksi nuorelta näyttäminen? Eivät ihmiset nyt yleensä ihan niin kohteliaita ole. Onhan se ihan tosi että samassa ikäluokassa on todella monen näköistä ja oloista ja miksei olisi, kyllähän esim. sairaudet ja elämän kulku noin ylipäätään väistämättä tahtoo jollain tapaa näkyä ulkomuodossa. Ja geeniperimäkin vaikuttaa. Tuo Kirsi näyttää mun mielestä noin 42-45-vuotiaalta, eli siis ei mitenkään huomattavasti nuoremmalta kuin ikänsä edellyttää, mutta on kuitenkin nuorekas ja ehkä monikin on pitänyt häntä nuorempana kuin on.
http://i1.wp.com/kirsisalo.fi/wp-content/uploads/2013/08/IMG_02692.jpg?…
Tuo poju on nyt 30, kuvassa varmaan nuorempi.
Minua oikeasti luullaan ikäistäni nuoremmaksi. Olen 39-vuotias ja kun minulla on 10-vuotias lapsi, usein kommentoidaan, että olen saanut lapseni nuorena. Tai sitten ihan suoraan kysytään kuinka vanha olen. Viimeksi pari viikkoa sitten suurin piirtein ikäiseni nainen kysyi ikääni ja mikä on salaisuuteni. Mitään ylpeiltävää minulla ei ole, nuorekkuus johtuu 90 % geeneistä.
Osittain ajattelen sen olevan puhtaasti ulkonäöstä lähtevää, keskimääräistä rypyttömämpi naama, normaalipaino, luonnollinen look. Pukeudun kuitenkin ihan aikuismaisesti ja meikkaan.
Omaa äitiäni tarkkailemalla voisin myös ajatella, että myös liikkumisemme on "nuorekasta" pompahtelemme, puhumme käsillä, pyrähdemme juoksuun jne. Tätä on vähän vaikea selittää.
Olen myös haitaksi asti liian avoin ja ystävällinen. Keski-iän kyynistyminen ei ole vielä iskenyt. Negatiivisuus vanhetaa.
Kirsin logiikka ontuu: jos hänelle on tärkeää näyttää nuorelta, niin oman ikäisen tai vanhemman miehen rinnallahan se olisi todennäköisempää. Itseään huomattavasti nuoremman miehen rinnalla on suuri riski näyttää vanhemmalta kuin onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kirsin logiikka ontuu: jos hänelle on tärkeää näyttää nuorelta, niin oman ikäisen tai vanhemman miehen rinnallahan se olisi todennäköisempää. Itseään huomattavasti nuoremman miehen rinnalla on suuri riski näyttää vanhemmalta kuin onkaan.
Hän ilmeisesti ei halua näyttää liian nuorelta, viisikymppisen miehen vieressä hän kuulemma näyttäisi ihan pikkutytöltä.
Luultavasti ei kenenkään muun kuin itsensä mielestä mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
http://i1.wp.com/kirsisalo.fi/wp-content/uploads/2013/08/IMG_02692.jpg?…
Tuo poju on nyt 30, kuvassa varmaan nuorempi.
Veikö sun poikaystävän?
Hyvin on sijoittanut tienestit. Kauppakorkeakoulu ja KTM.