Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttääkö Kirsi Salo pikkutytöltä?

Vierailija
09.06.2016 |

Nainen väittää ihan pokkana, että näyttäisi "50-vuotiaan papparaisen" rinnalla "pikkutytöltä". Mnusta hän näyttää kyllä ihan keski-ikäiseltä naiselta. Ihan ok ulkonäkä sinänsä, en minä sillä. Jotenkin tulee mieleen se, että "itse näytän kyllä nuorelta, mutta kaverit näyttävät he**etin vanhoilta. Luulen, että Kirsille hyvin löytyisi sutjakka 50-vuotias herra, jonka seurassa hän ei näyttäisi ollenkaan pikkutytöltä, vaan kaverinsa ikäiseltä. Mutta mitäpä siinä, jos tykkää nuoremmista. Jättäisi vaan sammakot suuhunsa.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellinen henkisyyskö on tätä..?? lähde: http://kirjastolehti.fi/artikkelit/artikkeli/576/villi-ja-vapaa/

”Saako toivoa naapurin miestä itselleen?” joku kysyy.

”Saat ja jos saat miehen, se on myös heidän uskomusjärjestelmässään. Silloin sinä et ole voinut ”viedä” miestä, vaan se oli valmiiksi totta”, Kirsi vastaa.

Kysyn Kirsiltä, pelottaako hulluksi leimautuminen.

”Aiemmin ei. Ovathan mystikot kautta aikojen puhuneet näistä samoista asioista: Jeesus,Buddha...  Oliko Einstein hullu?”

"Kun liikutaan tieteen saralla, mä oon perusteellinen. Ja jos mä jotain opetan, niin vittu mä oon sen tutkinut ja se on aukotonta. ”

kuvassa on ihan ikäisensä näköinen 40-50 v., ihan jees

Vierailija
42/74 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlasin kyseisen naisen ja oli kyllä yllättävän freesin näköinen ikäisekseen.  Voisin luulla yli 10 v nuoremmaksi kuin mitä on. Nyt tietysti vertaan äitiini ja tämän ystäviin. Mutta ei Kirsi tietenkään pikkutytön näköinen ole, ja sehän ei kai  ollutkaan se pointti. :D

N26

Itse asiassa googlen kuvahaku näyttääkin tuovan esiin  varsin photoshopattuja kuvia, ja tuossa Ilta-Sanomien kuvassa näyttää kyllä ihan ikäiseltään keski-ikäiseltä naiselta.

Eli korjaan käsitystäni.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

todellinen henkisyyskö on tätä..?? lähde: http://kirjastolehti.fi/artikkelit/artikkeli/576/villi-ja-vapaa/

”Saako toivoa naapurin miestä itselleen?” joku kysyy.

”Saat ja jos saat miehen, se on myös heidän uskomusjärjestelmässään. Silloin sinä et ole voinut ”viedä” miestä, vaan se oli valmiiksi totta”, Kirsi vastaa.

Kysyn Kirsiltä, pelottaako hulluksi leimautuminen.

”Aiemmin ei. Ovathan mystikot kautta aikojen puhuneet näistä samoista asioista: Jeesus,Buddha...  Oliko Einstein hullu?”

"Kun liikutaan tieteen saralla, mä oon perusteellinen. Ja jos mä jotain opetan, niin vittu mä oon sen tutkinut ja se on aukotonta. ”

kuvassa on ihan ikäisensä näköinen 40-50 v., ihan jees

Hämmentävää... kertoo, että entiset työkaverit pitävät häntä keijukaisena kukkaniityllä ja sisäisen jumalattaren kanssa ollaan tekemisissä, mutta kielenkäyttö on aika ronskia. "Vittu, teitä toimittajia, teidät pitäisi ampua..." "Mä olen vittu tutkinut sen ja on aukotonta..." JOO. Teinimäisyys taitaa tulla tässä kiroilussa esille, ei niinkään ulkonäössä. Tai mistä tiedän, vaikka universumin keijukaiset ja jumalattaret kiroilisivat taukoamatta... Olen Kirsiä nuorempi ja en koskaan kiroilisi tuolla tavalla töissä, ei ole asiallista käytöstä. Ja osa hänen työtään on ilmeisesti kertoa työstään ja antaa haastatteluja. Kielenkäyttö ei sovi myöskään tähän "olen niin henkinen ja läsnä hetkessä" sanomaan. Hämmentävää luettavaa kerrassaan. Jossain uudemmassa artikkelissa tituleerasi itseään kuulema vanhaksi tietäjäksi nuoren tytön kehossa... voi hyvää päivää sentään. Minun käsitykseni henkisyydestä on aika lailla erilainen kuin hänellä, mitenkä se nuorekas keho siihen liittyy... 

Vierailija
44/74 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonkieli kuvissa on kova, äijämäinen, vaikka olisi hippimekossa kukkakedolla julistamassa jumalattaruuttaan.

Vierailija
45/74 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että henkisyyteen ja universaaliin rakkauteen yms liittyy halu olla muillekin kuin itselle hyvä ja tehdä sellaisia valintoja ettei ainakaan tahallaan vahingoita muita.

Näköjään se henkisyys onkin kovaa itsekkyyttä ja muista välittämättömyyden naamioimista "se on jo olemassa koska näin tapahtuu, et vie mitään jne höpinää" aikuisen ihmisen vastuullisuuden sijaan.

Menee kai joillekin läpi kun kuorrutetaan keijukaisilla kukkaniityillä ja sisäisillä jumalattarilla. Ja pikkutytön keholla.

Vierailija
46/74 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sen Maria Veitola Yökylässä-jakson kun Maria oli Kirsi Salolla vieraana.

En vakuuttunut Kirsin henkisyydestä sen ohjelman perusteella, kovin laskelmoidulta ja päälleliimatulta tuntui kaikki, puheet, koti, ihan kaikki.

Ja raha tuntui olevan arvossaan vaikka muuta väittäisi.

Vierailija
47/74 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottahan tuo on, Kirsi on nätti ja paljon ikäistään nuoremmannäköinen. Varmaan 99 % samanikäisistä miehistä näyttää kulahtaneilta papoilta hänen rinnallaan. (Ja suuri osa samanikäisistä naisista mummoilta) Mutta. Kaikkea mitä ajattelee, ei tarvitse sanoa ääneen. Oikeasti henkisesti kehittynyt ihminen ei sano mitään noin typerää. Eikä muutenkaan puhu koko ajan ulkonäöstä, hoikkuudesta ja nuorekkuudesta. Ja sitäpaitsi, mitä väliä vaikka näyttäisikin nuorelta samanikäisen kumppanin rinnalla? Sekö on suhteen mittapuu miltä näyttää ja mitä muut siitä ajattelevat? Entä jos se papan näköinen mies olisikin ihana, mukava ja henkisesti pitkälle kehittynyt?

Siinä Kirsi on oikeassa, että ruokavaliolla ja elämänasenteella on valtava merkitys terveyden ja nuorekkuuden ylläpitämisessä. Ja toki se vaikuttaa myös ulkonäköön.

Vierailija
48/74 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneusleikkauksilla ja hyvillä meikeillä saa ihmeitä aikaan, eiköhän Salon naamaa ole kiristelty aika tavalla.

Vierailija
49/74 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun luin tuon Anna-lehden haastattelun, niin entistä enemmän ihmettelen, että miksi hänen pitää alleviivata sen kumppanin ikää tai ylipäätään kertoa kumppanin iästä. Kertonee siitä, että se asia on hänelle erityisen tärkeä. Miksi? Hän haluaa ihmisten kehuvan hänen nuorekkuuttaan. Eikö hän ole itse ilman suuren yleisön huomiota vakuuttunut tästä? Mitenkä avoimuus elämälle ja antautuminen omalle kohtalolle menee yhteen näin jyrkkien mielipiteiden kanssa: "Minun on mahdotonta kuvitella itseäni parisuhteeseen oman ikäiseni miehen kanssa." ? Hän ilmeisesti uskoo siihen, että hänelle annetaan juuri oikeat kokemukset ja kumppanit, että hän voi itse kehittyä. No ehkä tämä on viesti universumille, pliis älä nyt vaan lähetä mulle mitään vanhaa papparaista, kun mä tiedän, että se on mulle mahdotonta, en pystyisi työstämään mitään henkistä juttua hänen kanssaan, se onnistuu vaan nuorempien kumppanien kanssa...Ei kovin vakuuttavaa.

http://anna.fi/liikunta-ja-terveys/itsetuntemus/kirsi-salo-15-vuotta-nu…

Vierailija
50/74 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti vaan moni villiyrtti-intoilija luomusyöjä näyttää kaikkea muuta kuin hehkeältä tai edes terveeltä. Useat (wannabe)hipit ovat kumman kuivakoita olemukseltaan ja kasvoiltaan verrattuna ns normisyöjiin.

Vierailija
51/74 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti vaan moni villiyrtti-intoilija luomusyöjä näyttää kaikkea muuta kuin hehkeältä tai edes terveeltä. Useat (wannabe)hipit ovat kumman kuivakoita olemukseltaan ja kasvoiltaan verrattuna ns normisyöjiin.

En siis puhu nyt Kirsi Salosta vaan viittasin noihin väitteisiin voikukkien yms syömisestä.

Vierailija
52/74 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.co.uk/search?q=nigella+lawson+health+guru&oq=nigella…

Vierailija
53/74 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.co.uk/search?q=nigella+lawson+health+guru&oq=nigella…

Juuri tuollaista tarkoitin!

Vierailija
54/74 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elähtäneeltä ikiteiniltä

Vierailija
55/74 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://kirjastolehti.fi/images/1/3/0/9/1309/1309_1000x.jpg

Ihan on ikäisensä viisikymppisen naisen näköinen.

Vierailija
56/74 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kyseinen Kirsi on kyllä aika säälittävä tapaus. Hänen täytyy päästä jatkuvasti mediaan laukomaan typeriä kommenttejaan. Ja sitten vielä ne peppukuvat. Voi hyvät hyssykät mihin tämä maailma on oikein mennyt.

Tuollainen käytös kertoo suuresta epätoivosta, ja paljon muutakin ihmisen luonteesta. Nyt kun Jallut ja Kallet on historiaa, niin onhan meillä sentään

Kirsin pikku-peppu.

Vierailija
57/74 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä pitäisi leikata.

Vierailija
58/74 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://kirjastolehti.fi/images/1/3/0/9/1309/1309_1000x.jpg

Ihan on ikäisensä viisikymppisen naisen näköinen.

Tässä kuvassa kyllä. Ei voi kukaan väittää että parikymppiseltä tai kolmikymppiseltäkän näyttää vaan lähempänä viittäkymppiä kuin neljää.

Vierailija
59/74 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäistään nuoremman näköinen, ei toki pikkutyttömäinen enää. Anna palaa, Kirsi!

Vierailija
60/74 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset tekevät tosi paljon. Pukeutuminen ja vartalo myös. Mutta kasvoja jos katsoo niin ikä näkyy kyllä.

Silmien alue vieläpä näyttää väsyneemmältä kuin monella tuntemallani samanikäisellä.