Näyttääkö Kirsi Salo pikkutytöltä?
Nainen väittää ihan pokkana, että näyttäisi "50-vuotiaan papparaisen" rinnalla "pikkutytöltä". Mnusta hän näyttää kyllä ihan keski-ikäiseltä naiselta. Ihan ok ulkonäkä sinänsä, en minä sillä. Jotenkin tulee mieleen se, että "itse näytän kyllä nuorelta, mutta kaverit näyttävät he**etin vanhoilta. Luulen, että Kirsille hyvin löytyisi sutjakka 50-vuotias herra, jonka seurassa hän ei näyttäisi ollenkaan pikkutytöltä, vaan kaverinsa ikäiseltä. Mutta mitäpä siinä, jos tykkää nuoremmista. Jättäisi vaan sammakot suuhunsa.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Miettikää jos 49-vuotias julkkismies haukkuisi ikäisiään naisia mummeleiksi? Kaiken maailman feministijärjestöt olisivat vaatimassa anteeksipyyntöä ja iltapäivälehtien naistoimittajilta tulisi päivittäin kolumneja joissa syyllistetään koko miessukupuolta yhden sanomisten takia.
Kaksoisstandardit.
Misandria, jota tämäkin palsta ylläpitää yhteiskunnan rakenteissa ja normaalissa elämässä.
Heli Vaaranen tämän jo kertoi, mutta naiset sulkivat tältä silmänsä, hautasivat päänsä hiekkaan ja ulisivat hiekkamontussa kotitöistä.
Aika harva täällä on hyväksynyt tuollaisen itsekehun, hoidan vanhain kodissa pientä ja siroa 95v mummoa, jos hänet pukisi yhtä nuorekkaasti kuin kirsin ja värjäisi hiukset tummiksi, menisi hän ihan yhtä nuoresta, kasvoiltaan.
Vierailija kirjoitti:
On nuoremman näköinen mitä ikä edellyttäisi. Kirsi on itsenäinen omillaan toimeen tuleva fiksu nainen. Osannut hoitaa oikein finanssiasiansa, ei oo tarvinnut kituutella. Ei ole käynyt turhaan Hgin kauppakorkeakoulua, KTM. Tietää mitä tahtoo ja haluaa.
Joo, varsinaiset menestyjäthän hankkivat elantonsa verkostomarkkinoimalla Zinzino-paskaa, kuten Kirsi tekee. Hän vaikuttaa hieman pimahtaneelta. Hehkuttaa FB:ssään jotain Paul Clayton -nimistä professoria, joka ei oikeasti ole edes professori, vaan ihan joku random huru-ukko.
Melkoinen oksymoroni median ammattilaiselta. Itse ei voisi seurustella saman ikäisen miehen kanssa, mutta miehen pitää sitten elää mummeli-ikäisen kanssa.
"Jos toinen on surullinen, vihainen tai minkä tahansa tunnetilan vallassa, analysoimme yhdessä, miksi tältä tuntuu. "
Kamalaa... En kestäisi päivääkään tuollaista.
”Täytän ensi talvena 50 vuotta. Nykyisin arvostan tyttömäisyyttäni, jota aiemmin yritin peitellä. Nuorekkaan ulkonäköni ansiosta minun ei tarvitse laittautua. En värjää hiuksiani, enkä yleensä käytä meikkiä. Näytän hyvältä luonnonkauniina.
Lapsena ajattelin viisikymppisten olevan mummoja. Se kuulostaa iältä, jolloin elintapasairaudet puhkeavat ja ryhti muuttuu kumaraksi. Tunnen itseni kuitenkin nuoreksi ja elinvoimaiseksi naiseksi.
Olen paremmassa kunnossa kuin moneen vuoteen. Olen timmi ja terve ja voin kaikin puolin hyvin. Hoikka vartaloni on superterveellisen ruokavalioni ansiota. Syöminen tarkoittaa minulle yhteyttä luontoon. Syön mahdollisimman puhtaita ja ravitsevia kasviksia. Lihan syönnin olen jättänyt kokonaan ja maitotuotteita käytän vain vähän.
Aamuisin haen nokkosia ja voikukanlehtiä takapihaltani. Lisään niitä mustikoista, hampusta ja banaanista tekemäni aamusmoothien sekaan.”
Ruokavalio nuorensi vartaloa
”Terveellinen syöminen ei tarkoita minulle herkuista kieltäytymistä, päinvastoin. Herkuttelu on minulle kehon ravitsemista terveellisillä ruoilla. Makeanhimoon nappaan hedelmän tai raakasuklaata. Kunnioitan ja rakastan itseäni niin paljon, etten halua laittaa sisälleni ravintoköyhää moskaa.
Ruokavalioni muutos alkoi henkisestä kehityksestäni. Kun mieleni puhdistui, myös kehoni rupesi puhdistumaan. Jotkut kehoni osat ovat jopa nuorentuneet. Muotoni ovat alkaneet asettua oikeille paikoille, esimerkiksi peppuni on nykyisin pyöreämpi kuin ennen, vaikka vartaloni on muuten pysynyt hoikkana. Kroppani nuortuminen lienee selitettävissä ruokavaliollani. Terveellisen syömiseni takia hormonitoimintani pysyy tasapainossa ja saan riittävästi tärkeitä ravinteita. Se johtaa näköjään siihen, että lihakset pysyvät hyvässä kunnossa ilman treenaamistakin ja rasvakudosta kertyy oikeisiin paikkoihin.”
Onpa syvällistä analyysia... Elämä pyörii oman pepun ympärillä.
Kirsi on tavallaan oikeassa. 50n miehen rinnalla hän vaikuttaisi henkisesti pikkutytöltä. Kuten 40nkin miehen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi Salo on entinen koulukiusaaja, mihinkäs tiikeri pääsee juovistaan?
Toteutti kykyjään myös Heikoin lenkki -ohjelmassa.
Googlasin kyseisen naisen ja oli kyllä yllättävän freesin näköinen ikäisekseen. Voisin luulla yli 10 v nuoremmaksi kuin mitä on. Nyt tietysti vertaan äitiini ja tämän ystäviin. Mutta ei Kirsi tietenkään pikkutytön näköinen ole, ja sehän ei kai ollutkaan se pointti. :D
N26
Mammat on kateelisa Kirsin kiinteästä pepusta ja nuoremmasta toy boysta joka jaksaa tuntien tantrasessioita ja analysoi sydänchakransa avautumisen aikaansaamia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Mammat on kateelisa Kirsin kiinteästä pepusta ja nuoremmasta toy boysta joka jaksaa tuntien tantrasessioita ja analysoi sydänchakransa avautumisen aikaansaamia tunteita.
heh, olen parikymmentä vuotta nuorempi ja pylly pysyy vielä kiinteänä ilman voikukan puputtamistakin. Miehenikin on tietysti vielä nuori ja timmi, muttei mikään toyboy vaan tasavertainen elämänkumppani, ja tuo tantralöpinä kuulostaa lähinnä ällöttävältä. Kirsi Salo on nätti ja vaikuttaa fiksulta, mutta myös todella laskelmoivalta opportunistilta kelkankäännöksineen ja "valmennuksineen". Nehän (kuten verkostomarkkinointikin) vetoavat lähinnä hankalassa elämäntilanteessa oleviin helposti liikutettaviin mieliin. Ja kyllä, on ilkeilevää kutsua omanikäisiä papparaisiksi.
Annasta: "Kirsi Salo, 49, luonnehtii itseään vanhaksi tietäjäksi nuoren tytön vartalossa". Jaa sillai... Jos haluaa jalanjäljille, voi linkata Kirsi vinkkeihin tantrajumalattareksi tulemiseen.
Kyllä Kirsi näyttää todellakin ikäistään nuoremmalta. Harva näyttää, ja yleensä saa hävetä näitä "näytän niiin paljon nuoremmalta kuin ikäiseni", mutta Kirsi sentään edes näyttää oikeasti. Eihän tuo fiksusti ollut sanottu, muttei se hänen ulkonäköönsä vaikuta.
N28
Vierailija kirjoitti:
Annasta: "Kirsi Salo, 49, luonnehtii itseään vanhaksi tietäjäksi nuoren tytön vartalossa". Jaa sillai... Jos haluaa jalanjäljille, voi linkata Kirsi vinkkeihin tantrajumalattareksi tulemiseen.[/quote
"vältä ihmisiä ja olosuhteita, jotka tuovat huonon fiiliksen. " "Lineaarisesta ja loogisesta maskuliinisesta energiasta auttavat irtautumaan intuitiota avaava raakasuklaa, "
Ok, pysyn kotona välttelemässä pahoja energioita ja syön raakasuklaata että paha mieli ei pääse pilaamaan intuitioita.
Onhan hän ihan nuorekas ja kaunis, mutta tuskin nyt sentään ihan pikkutytöstä menisi ikäisensä tai vanhemman rinnalla... En pidä omia peppukuviaan esitteleviä ihmisiä kovin älykkäinä, joku on silloin ihmisen sisällä vinksallaan, vaikka kuinka olisi omaan ulkonäköönsä tyytyväinen. Ehkä se kertoo juuri siitä, että ei ole itsensä kanssa sinut, kun selkeästi tarvitsee muiden ihmisten huomiota ja kommentteja siitä, miten hyvältä näyttää.
Ihmetyttää myös se, että hän kovasti alleviivaa henkisiä arvoja ym., joihin ei mielestäni kuulu ihmisten arviointi ulkonäön ja iän perusteella. Ajatteleeko oikeasti henkisesti tasapainossa oleva ihminen, että hän ei voi olla kuin nuoremman ihmisen kanssa kuin itse on? Ei mielestäni. Eikö ihmisiä kohdata ja heihin ihastuta ihan ihmisinä, eikä vaan heidän ikänsä perusteella? tai jos ihastutaan, niin uskoisin sen silloin olevan aika paljon nuorekkaaseen ulkonäköön keskittyvää ihastumista. En siis oikein vakuutu näiden stereotypisten puheiden (oman ikäiset miehet on papparaisia ja nuoremmat ovat aina parempia) perusteella hänen "henkisyydestään". Todella typerää puhetta häneltä. Älykäs hän voi olla muissa asioissa, mutta tämä puhe menee aika lailla metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annasta: "Kirsi Salo, 49, luonnehtii itseään vanhaksi tietäjäksi nuoren tytön vartalossa". Jaa sillai... Jos haluaa jalanjäljille, voi linkata Kirsi vinkkeihin tantrajumalattareksi tulemiseen.[/quote
"vältä ihmisiä ja olosuhteita, jotka tuovat huonon fiiliksen. " "Lineaarisesta ja loogisesta maskuliinisesta energiasta auttavat irtautumaan intuitiota avaava raakasuklaa, "
Ok, pysyn kotona välttelemässä pahoja energioita ja syön raakasuklaata että paha mieli ei pääse pilaamaan intuitioita.
Muutaman new age-kirjan lukeminen, enkelikorttipakan plaraaminen ja tuollaiset liirum laarum -kommentit raakasuklaineen eivät hänestä tee kyllä mitään "vanhaa tietäjää"... Sen kertoo jo tuo älytön itsensä korostaminen ja huomionhaku. Oikeat tietäjät ovat ihan eri maata.
Kirsi Salo on vanha koulukiusaaja epätoivoisen tyrkyn ruumiissa.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi Salo on vanha koulukiusaaja epätoivoisen tyrkyn ruumiissa.
Kiusasi sinua?
Kirsi näyttää hyvältä, mutta minusta ikäistensä miesten nimitteleminen papparaisiksi on todella ala-arvoista. Olen itsekin lähes 50-v ja mielestäni hyvännäköinen ja usein saan kuulla näyttäväni ihan "tyttöseltä", johtunee hoikkuudesta, hyvästä ryhdistä, pitkistä hiuksista ja ihoni lähes täydellisestä rypyttömyydestä (jee, vihdoinkin rasvaisesta ja paksusta ihosta on iloa!) sekä siitä, että pukeudun lähinnä mekkoihin. Mutta en ikipäivinä nimittäisi miestäni papparaiseksi, en vaikka hän onkin jo reippaasti harmaantunut ja vähän ylipainoinen, enkä nimittelisi ketään muutakaan. Minusta pappa ja mummo ovat arvonimiä, jotka saa kun saa lapsenlapsia. Mummeroinen ja papparainen on vähän sellaisia halveksuvia nimityksiä.
Ei ikääntymisessä ole muutenkaan mitään pahaa, kamalaa kun luonnollisesta asiasta tehdää jotain kauhistuttavaa ja jota vastaan pitää yrittää taistella kaikin mahdollisin keinoin. Nuoruus oli omalla tavallaan ihanaa ja nuorena on helppo olla nätti tai komea, mutta kyllä iän tuoma elämänkokemus, tyyneys, itsevarmuus, mielenrauha ja itsensä löytäminen ovat minusta arvokkaampia. En haikaile nuoruuteen, aika aikansa kutakin.
Terveet elämäntavat kyllä pitävät terveenä ja nuorekkaana ja yrteille ei kannata nauraa. Esim. voikukka on todella voimakkaasti vaikuttava kasvi, kannattaa kokeilla, ennenkuin leimaa huuhaaksi. Itse syön monenlaisia luonnonvihanneksia keväästä syksyyn ja talvella käytän niitä teenä, kylpyinä ja kuivattuna ruuan seassa. Tantrasta en tiedä mitään, mutta pari tantraseksiasentoa meillä on käytössä ja ovat kyllä aivan mahtavia, mies jaksaa pitkään ja molempien orgasmit ovat todella hurjia, suosittelen kokeilemaan. Monenlaisesta kiinnostuneena taidan kyllä nyt alkaa tutustumaan tantraan muutenkin, aina on hyvä oppia uutta, ehkä siitä jotain itsellekin ja vaikka ei jäisi, niin kiva silti tietää erilaisista asioista.
Kirsille toivon että hän oppisi käyttäytymään paremmin.