Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nykyään ole enää housuja missään "reitevälle hoikalle"?

Vierailija
09.06.2016 |

Olen siis 64-kiloinen 165 senttiä pitkä nainen, joka ei löydä enää housuja mistään. Reiteni eivät todellakaan ole edes mitkään valtavat. Kaikki sovittamani farkut ja housut juuttuvat reisiin. Isomman koon valitessa taas housut jäävät taas pullottamaan vatsan kohdalta.

Pukeutuisin mielelläni Onlyn, Vero Modan tai Vilan housuihin, mutta ne kaikki on nykyään näköjään suunniteltu naisille, joilla reiden paksuus mukailee säären paksuutta..

Eilen kävin Lindexillä, missä teki mieli vetää itkupotkuraivarit, kun sama ilmiö toistui järkytyksekseni sielläkin. Sovittamani parit 38-kokoiset farkut jämähtivät taas reisiin.

Mistä ihmeestä normaalipainoinen nuori nainen löytäisi hyvin istuvat farkut? Mitään lantiohousuja en etsi. Vaihtoehtoisesti otan vastaan reisien laihdutusvinkkejä, kun nämä ilmeisesti nykymittapuulla ovat läskit ja epänormaalit.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vartalo on mallia kapeahko lantio- suht pieni takapuoli -lihaksikkaat reidet/pohkeet erään urheilujlajin harrastamisesta johtuen. Eipä munkaan vartalolle ole helppoa löytää istuvia farkkuja, vaikka reiteni eivät siis kovin isot ole leveyssuunnassa, ne lihakset on enemminkin etureisissä. Dromet jotka joku jo mainitsi, istuu hyvin.  Housuisssa on vielä se, että pituutta pitäisi olla34", koska ongelma jalat ovat myös pitkät muuhun kroppaan nähden (olen 165cm pitkä) olen jotenkin ajatellut, että nykyään kun tota isopeppu-osastoa on muodissa niin paljon, niin sellaisen lanteikkaamman olisi helppoa löytää vaatteita. Mutta googlaa toi drome. ne joustaa joka suuntaan ja on mukavatkin vielä :)

Vierailija
42/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen s.Oliver-merkkiä! Monissa malleissa on leveät reidet ja kapea vyötärö. Tuota merkkiä myydään mm. River-kaupoissa ja heillä on myös omia liikkeitä mm. Vantaan Jumbossa. Ja myös nettikauppa soliver.eu ja monissa muissa nettikaupoissa myynnissä Zalando yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvan polttoa voi verrata siihen, mitä tapahtuu lumiukolle kun lumi sulaa. Totta kai pienemmät pallot lumiukossa sulavat ensin pois ja vasta sitten isommat pallot. Mutta lumiukko sulaa JOKA PAIKASTA TASAISESTI.

Naisen logiikka ei taida ymmärtää tota :D

Vierailija
44/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aika samankokoinen ja yllätyksekseni parhaat housut löytyvät h&m:ltä ja seppälästä. Koko 38 tai 40.

Vierailija
45/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasvan polttoa voi verrata siihen, mitä tapahtuu lumiukolle kun lumi sulaa. Totta kai pienemmät pallot lumiukossa sulavat ensin pois ja vasta sitten isommat pallot. Mutta lumiukko sulaa JOKA PAIKASTA TASAISESTI.

Naisen logiikka ei taida ymmärtää tota :D

Tästä muuten saisi hyvän Speden sketsin! "Mitäs sitten vaikka laihtuu! Mä olen tästä kohdasta aivan yhtä lihava kuin ennenkin!"

Vierailija
46/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun täytyy aina ostaa isommat ja lyhentää :(

Vierailija
47/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihaksikas mies ja sama ongelma. Tuntuisi joka tuutista työntyvän pillifarkkuja. Lihaksikas takamukseni, reiteni ja pohkeeni ei oikein istu niihin pöksyihin jotka on tarkoitettu narujaloille.

Tosi vaikea löytää normaaleita housuja urheilijalle.

Etenkin sitä tarkoitusta varten että voi potkia taekwon-do potkuja parkkipaikalla, rannalla tai metroa odotellessa... Eivät oikein veny enää tälläiselle seksikkäälle karjulle.

Vierailija
48/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lihaksikas mies ja sama ongelma. Tuntuisi joka tuutista työntyvän pillifarkkuja. Lihaksikas takamukseni, reiteni ja pohkeeni ei oikein istu niihin pöksyihin jotka on tarkoitettu narujaloille.

Tosi vaikea löytää normaaleita housuja urheilijalle.

Etenkin sitä tarkoitusta varten että voi potkia taekwon-do potkuja parkkipaikalla, rannalla tai metroa odotellessa... Eivät oikein veny enää tälläiselle seksikkäälle karjulle.

http://chaseshumway.com/wp-content/uploads/2015/03/chuck-norris-action-…

Vierailija
49/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot reidet ja peppu ja kapea vyötärö. Parhaat farkut olen löytänyt BikBokin Never Denim -mallistosta. Korkeavyötäröiset ja kapeat. Myyjä sanoi ostaessa että muotoutuvat ja venyvät kyllä reisistä ja lantiolta, mutta vyötärön pitäisi pysyä napakkana. Näin on käynyt ja olen käynyt ostamassa parit lisää. :)

Vierailija
50/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo bikbokin edellämainittu Never Denim on saanut kehuja, samaten Dr. denim mallit on hyvin venyviä "farkkuja" ja semmosia että mukautuu kropan mukaan. Samaten edellämainitut Dromet, ne on tosi mukavat päällä. Täällä sama, lihasta reisissä sen verran että oon jo luovuttanut ja käytän vaan jumppahousuja, mun mitat on 180/78, että sen puolesta lahkeetkin meinaa jäähä normihousuissa turhan lyhyeksi 😁

Vierailija
51/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole hoikka. Siitä se vaatteiden löytämisen vaikeuskin johtuu kun etsit niitä hoikkien vaatteita.

Valitse oma kokosi niin johan mahtuu.

Vierailija
52/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reitevälle ei TODELLAKAAN sovi matalavyötäröinen malli, etenkään jos on myös pyllyssä muotoa. Korkeavyötäröiset ne olla pitää.

Ongelma vain on siinä, että korkeavyötäröisissä housuissa on usein sitten myös isolle vatsalle mitoitettu vyötärö.

Itse olen 169/60 ja vyötäröni on 63 cm ja reiteni paksuimmalta kohdalta 61 cm. Että harvemmin löydän sopivia housuja.

Vierailija
53/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

164/65 ei ole "hoikka". Sori.

Sopisko sulle matalavyötäröisempi malli?

On se.

Ai BMI yli 24 on hoikka? Salli mun nauraa.

Vierailija
54/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reitevälle ei TODELLAKAAN sovi matalavyötäröinen malli, etenkään jos on myös pyllyssä muotoa. Korkeavyötäröiset ne olla pitää.

Ongelma vain on siinä, että korkeavyötäröisissä housuissa on usein sitten myös isolle vatsalle mitoitettu vyötärö.

Itse olen 169/60 ja vyötäröni on 63 cm ja reiteni paksuimmalta kohdalta 61 cm. Että harvemmin löydän sopivia housuja.

Miten voi olla noin paksut reidet?

Vierailija
55/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kyselee farkkuvinkkejä ja täällä tapellaan rasvanpoltosta ja hoikkuuden määreistä. Miksi ihmeessä ihmiset haluavat tappaa toisensa henkisesti? Mäkämäkämäkä...

Vierailija
56/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitkään taivastellut noita tikkujalkafarkkuja. Omat mittani ovat 155/48, ja minulla on lihaksikkaat pakarat ja reidet, jotka näyttäisivät aika hyviltä oikeanmallisissa farkuissa. Mutta mutta... monet farkut juuttuvat kiinni jo pohkeista (jotka ovat niinikään lihaksikkaat). Jos siitä mennään ohi, niin viimeistään tökkää kiinni reisistä. Kun haetaan isompi koko, että saadaan farkut jalkaan, niin vyötärö on valtavan iso! Kenellä naisella on oikeasti niin paljon paitsi vatsaa (paitsi odottavilla äideillä), myös selkäläskiä?? Kuka nuo suunnittelee?

Mulla on myös selässä lihaksia, kaiken kaikkiaan olen luonnostani aika lihaksikas. Ylävartalonikaan ei ole siis mikään rimpula, mutta vatsa on siis melko litteä. Koska jalkojani en saa ohuemmiksi, niin ilmeisesti pitää kasvattaa valtaisa röllykkävatsa ja parit tuhdit selkämakkarat myös, että saadaan farkut sopimaan!

Vierailija
57/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo pitkään taivastellut noita tikkujalkafarkkuja. Omat mittani ovat 155/48, ja minulla on lihaksikkaat pakarat ja reidet, jotka näyttäisivät aika hyviltä oikeanmallisissa farkuissa. Mutta mutta... monet farkut juuttuvat kiinni jo pohkeista (jotka ovat niinikään lihaksikkaat). Jos siitä mennään ohi, niin viimeistään tökkää kiinni reisistä. Kun haetaan isompi koko, että saadaan farkut jalkaan, niin vyötärö on valtavan iso! Kenellä naisella on oikeasti niin paljon paitsi vatsaa (paitsi odottavilla äideillä), myös selkäläskiä?? Kuka nuo suunnittelee?

Mulla on myös selässä lihaksia, kaiken kaikkiaan olen luonnostani aika lihaksikas. Ylävartalonikaan ei ole siis mikään rimpula, mutta vatsa on siis melko litteä. Koska jalkojani en saa ohuemmiksi, niin ilmeisesti pitää kasvattaa valtaisa röllykkävatsa ja parit tuhdit selkämakkarat myös, että saadaan farkut sopimaan!

Tulipa kirjoitettua huonosti. Siis farkkujen vyötäröt ovat valtavan isoja halkaisijaltaan, jos ovat jaloista sopivat. Niihin menisi yleensä vähintään kaksi minun vyötäröä, joskus enemmänkin. Ja en ole mikään anorektikko.

Vierailija
58/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskiä ja lihasta. Ja se joka puhui "läskin tasaisesta lähtemisestä" voi haistaa pitkän. Esim. minulla kylkiluut ja vatsalihakset näkyvät, mutta reidet ovat tosiaan lihasten päältä lölleröt pullerot. Onneksi hartiani ovat leveät, etten näytä ihan hassulta.

Vierailija
59/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskiä ja lihasta. Ja se joka puhui "läskin tasaisesta lähtemisestä" voi haistaa pitkän. Esim. minulla kylkiluut ja vatsalihakset näkyvät, mutta reidet ovat tosiaan lihasten päältä lölleröt pullerot. Onneksi hartiani ovat leveät, etten näytä ihan hassulta.

No laihduta sitten sitä rasvaa lisää. Jos ei enää muka ole ollenkaan rasvaa, joka palaisi vatsan seudulta, niin sitten se kaikki palaa reisistä tästä eteenpäin. Saa suorittaa. Tuu puolen vuoden päästä kertomaan tuloksista.

Vierailija
60/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko kukaan löytänyt isopohkeiselle käyviä kapealahkeisia farkkuja? Itsellä reidet vielä menevät yleensä johonkin kaupan malliin, mutta kapealahkeisista farkuista saa vain unelmoida. Pohjelihakseni ovat malliltaan jotenkin ulkonevammat ja lyhyemmät kuin keskimäärin, joten pohkeen paksuin kohta kinnaa aina ikävästi, vaikka reidet olisivat sopivat ja vyötäröllä se 10 senttiä ylimääräistä kangasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi