Eikö nykyään ole enää housuja missään "reitevälle hoikalle"?
Olen siis 64-kiloinen 165 senttiä pitkä nainen, joka ei löydä enää housuja mistään. Reiteni eivät todellakaan ole edes mitkään valtavat. Kaikki sovittamani farkut ja housut juuttuvat reisiin. Isomman koon valitessa taas housut jäävät taas pullottamaan vatsan kohdalta.
Pukeutuisin mielelläni Onlyn, Vero Modan tai Vilan housuihin, mutta ne kaikki on nykyään näköjään suunniteltu naisille, joilla reiden paksuus mukailee säären paksuutta..
Eilen kävin Lindexillä, missä teki mieli vetää itkupotkuraivarit, kun sama ilmiö toistui järkytyksekseni sielläkin. Sovittamani parit 38-kokoiset farkut jämähtivät taas reisiin.
Mistä ihmeestä normaalipainoinen nuori nainen löytäisi hyvin istuvat farkut? Mitään lantiohousuja en etsi. Vaihtoehtoisesti otan vastaan reisien laihdutusvinkkejä, kun nämä ilmeisesti nykymittapuulla ovat läskit ja epänormaalit.
Kommentit (91)
Täällä myös yksi jolla ala- ja yläkroppa eri paria.
Mun pelastus on ollut LiuJo-merkin farkut. Maksavat kyllä reilusti enemmän verrattuna esim onlyyn ja veromodaan, mutta ovat hintansa väärti. Itse käytän tosi matalavyötäröisiä farkkuja juuri siitä syystä, että jo normaalivyötärö on liian löysä vyötäröltä. Korkeavyötäröisiä farkkuja en voisi ikinä käyttää. LiuJolla löytyy myös muitakin kuin pillifarkkuja, koska pohkeeni eivät yksinkertaisesti mahdu suurimpaan osaan pillifarkuista.
Very nice caramel farkut.
On monen värisiä ja strech tai superstrech. Löytyy kokoja hoikalle ja pyylevälle paksuista reisistä kärsivälle. Ja eri pituisille. Meilläpäin kauppa joka myy noita tilaa tarvittaessa oikean koon. Viimeksi kun halusin mustat ei ollut oikean pituisena.
En tiedä ikääsi, mutta teinivaatekauppojen käyttäjissä ikäryhmän puolesta ei paljon ole muuta kuin hoikkia tyttöjä. Luokalla voi olla ehkä 1 lihava. Kyllä ne kilot alkaa kertyä vasta täysi-ikäisyyden puolella. Siksi noiden kauppojen vaatteet ovat mitä ovat. Kohderyhmänsä mukaisia.
Sovita farkkuja, joissa on paljon elastaania. Ei ne paljon jousta, jos ovat 98% puuvillaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hoikka" olikin lainausmerkeissä, koska muuten vartaloni tuntuu olevan eri paria reisieni kanssa. Vatsaa ei juurikaan ole ja käteni ja sääreni ovat kapeat. Mikään pullero en kiloistani huolimatta ole, vaan tykkään käydä salilla ja jumpissa. Reidet ovat vaan ikuinen ongelmakohta.
Ap
Eli olet sitä mallia, josta ei yläkropasta huomaa, vaikka olisi 5-10 kiloa ylipainoa. Oletan, että reitesi eivät ole silkkaa lihasta ja rasvaprosenttisi ei ole alle 15.
Jos tiputat painoasi rasvanpolton muodossa, niin sieltä reisistä sitä enimmäkseen lähtee, koska sinne rasva sinulla enimmäkseen kertyykin.
Ja taas väärin. Lantiolla ja reisillä oleva rasva on kaikista vaikeinta tiputtaa.
Aika pitkään olen kuitenkin kuntosali- ja ravintoasioita harrastanut, että itse olet väärässä. Äääriesimerkkinä: Kun tiputat rasvaprosentin lähelle kymmentä, niin kyllä alkaa vatsalihaksetkin näkymään ja reidet olla rasvattomat.
Mutta jos nyt poltat kehostasi esim. 10 kiloa rasvaa, niin sitä lähtee joka puolelta. Jos kehosi on sitä mallia, jossa rasva kertyy eniten reisiin, niin kyllä sitä sieltä eniten palaakin, vaikka palaa myös muualta. Ei voi käydä niin, että sixpack tulee vatsassa esiin, mutta reidet ovat läskin peitossa. Lopulta, kun rasvaprosentti on riittävän alhainen, niin kyllä ihan joka puolelta on rasva palanut.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis 64-kiloinen 165 senttiä pitkä nainen, joka ei löydä enää housuja mistään. Reiteni eivät todellakaan ole edes mitkään valtavat. Kaikki sovittamani farkut ja housut juuttuvat reisiin. Isomman koon valitessa taas housut jäävät taas pullottamaan vatsan kohdalta.
Pukeutuisin mielelläni Onlyn, Vero Modan tai Vilan housuihin, mutta ne kaikki on nykyään näköjään suunniteltu naisille, joilla reiden paksuus mukailee säären paksuutta..
Eilen kävin Lindexillä, missä teki mieli vetää itkupotkuraivarit, kun sama ilmiö toistui järkytyksekseni sielläkin. Sovittamani parit 38-kokoiset farkut jämähtivät taas reisiin.
Mistä ihmeestä normaalipainoinen nuori nainen löytäisi hyvin istuvat farkut? Mitään lantiohousuja en etsi. Vaihtoehtoisesti otan vastaan reisien laihdutusvinkkejä, kun nämä ilmeisesti nykymittapuulla ovat läskit ja epänormaalit.
Normaalipainoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hoikka" olikin lainausmerkeissä, koska muuten vartaloni tuntuu olevan eri paria reisieni kanssa. Vatsaa ei juurikaan ole ja käteni ja sääreni ovat kapeat. Mikään pullero en kiloistani huolimatta ole, vaan tykkään käydä salilla ja jumpissa. Reidet ovat vaan ikuinen ongelmakohta.
Ap
Eli olet sitä mallia, josta ei yläkropasta huomaa, vaikka olisi 5-10 kiloa ylipainoa. Oletan, että reitesi eivät ole silkkaa lihasta ja rasvaprosenttisi ei ole alle 15.
Jos tiputat painoasi rasvanpolton muodossa, niin sieltä reisistä sitä enimmäkseen lähtee, koska sinne rasva sinulla enimmäkseen kertyykin.
Ja taas väärin. Lantiolla ja reisillä oleva rasva on kaikista vaikeinta tiputtaa.
Aika pitkään olen kuitenkin kuntosali- ja ravintoasioita harrastanut, että itse olet väärässä. Äääriesimerkkinä: Kun tiputat rasvaprosentin lähelle kymmentä, niin kyllä alkaa vatsalihaksetkin näkymään ja reidet olla rasvattomat.
Mutta jos nyt poltat kehostasi esim. 10 kiloa rasvaa, niin sitä lähtee joka puolelta. Jos kehosi on sitä mallia, jossa rasva kertyy eniten reisiin, niin kyllä sitä sieltä eniten palaakin, vaikka palaa myös muualta. Ei voi käydä niin, että sixpack tulee vatsassa esiin, mutta reidet ovat läskin peitossa. Lopulta, kun rasvaprosentti on riittävän alhainen, niin kyllä ihan joka puolelta on rasva palanut.
Totta. Jankkasin täällä kerran yhtä vastaan, joka väitti, että rasvaa ei lähde tasaisesti joka paikasta.
Ihan sama vaiva! 171cm/65 kg, litteä vatsa, reitevä. Aina jää vyötärö lerpattamaan muodottomana. Mä olen löytänyt farkkuja espritistä, yhet xl-kokoset Vilasta.
Dromet. Itse en muita enää käytäkkään. Ihan huiput!
Ai? Mä olen kyllä ihan viime aikoina löytänyt Lindexiltä reitevälle hyviä farkkuja reitevälle! Niin bootcutilla kuin slimmimälläkin. Miten jäätävän paksut reidet sulla okein on...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En ole missään sanonut etteikö rasvaa palaisi kaikkialta. Kommentoin sitä, että laihduttamisen helppous riippuu siitä mihin rasva sijoittuu kehossa . Sinulle luettavaa aiheesta kun et näytä tietävän edelleenkään edes perusasioita:
http://www.livestrong.com/article/437831-what-types-of-fat-are-easier-t…
http://www.livestrong.com/article/422852-im-pear-shaped-cant-lose-weigh…
Ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama vaiva! 171cm/65 kg, litteä vatsa, reitevä. Aina jää vyötärö lerpattamaan muodottomana. Mä olen löytänyt farkkuja espritistä, yhet xl-kokoset Vilasta.
Et voi olla. Jos sulla on paksut reidet ja vatsa pyykkilauta, sun reidet on lihasta eikä rasvaa. Rasva palaa koko kehosta tasaisesti.
Vaikea kuvitella ap:n olevan hoikka. Olen saman pituinen ja painan 16 kiloa vähemmän! Mielestäni minä olen hoikka.
Kokeile isompaa kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ei niiden tarvitse olla mikään ongelma. Hyväksy kehosi sellaisena kuin se on, muutakaan et oikein voi, ellet sitten mene rasvaimuihin (joihin liittyy sitten taas mm. komplikaatioriskit) tai ala laihduttamaan itseäsi turhaa. Itseään kannattaa arvostaa, itsearvostus kumpuaa itsensä hyväksymisestä. Se, että yrität änkeä itseäsi johonkin jonkun toisen sanelemaan "ideaaliin" kehon mallista, ei ole itsesi arvostamista sinulta.
Housuvinkkejä en osaa valitettavasti antaa.
Vierailija kirjoitti:
164/65 ei ole "hoikka". Sori.
Sopisko sulle matalavyötäröisempi malli?
Mutta165/64 on hoikka😉.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En ole missään sanonut etteikö rasvaa palaisi kaikkialta. Kommentoin sitä, että laihduttamisen helppous riippuu siitä mihin rasva sijoittuu kehossa . Sinulle luettavaa aiheesta kun et näytä tietävän edelleenkään edes perusasioita:
http://www.livestrong.com/article/437831-what-types-of-fat-are-easier-t…
http://www.livestrong.com/article/422852-im-pear-shaped-cant-lose-weigh…
Ole hyvä!
Joo en ala jankuttamaan. Jos et usko, niin älä sitten. Ihan sama, mikä vartalomalli sinulla on, niin rasvan polttaminen on se avain onneen. Yhtä vaikeaa kaikilla vartalomuodoilla. Toki lihasmassaa kannattaisi myös olla siellä rasvan alla. Ole itse hyvä.
Rasvan polttoa voi verrata siihen, mitä tapahtuu lumiukolle kun lumi sulaa. Totta kai pienemmät pallot lumiukossa sulavat ensin pois ja vasta sitten isommat pallot. Mutta lumiukko sulaa JOKA PAIKASTA TASAISESTI.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella ap:n olevan hoikka. Olen saman pituinen ja painan 16 kiloa vähemmän! Mielestäni minä olen hoikka.
Kokeile isompaa kokoa.
Me ollaan kaikki yksilöitä kehoiltamme, ei oikein voi vertailla. Meillä ihmisillä on erilaiset kehonrakenteet ja -koostumukset. Siksi ei voi oikein vetää mitään johtopäätöksiä tai tehdä vertailuja siitä, jos kuulet kahden ihmisen pituuden ja painon luvut. Itsensä vertaaminen toisiin ei ole loppupeleissä kovinkaan rakentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
164/65 ei ole "hoikka". Sori.
Sopisko sulle matalavyötäröisempi malli?Mutta165/64 on hoikka😉.
Ei mitenkään naisella! Selluliittia on aivan varmasti. Ainoa pelastus on isot lihakset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile isompaa kokoa.
Me ollaan kaikki yksilöitä kehoiltamme, ei oikein voi vertailla. Meillä ihmisillä on erilaiset kehonrakenteet ja -koostumukset. Siksi ei voi oikein vetää mitään johtopäätöksiä tai tehdä vertailuja siitä, jos kuulet kahden ihmisen pituuden ja painon luvut. Itsensä vertaaminen toisiin ei ole loppupeleissä kovinkaan rakentavaa.
Emme ole niin paljon yksilöitä, että pituus/painosuhteet olisivat täyttä fuulaa. Ainoa merkittävä poikkeus on kehonrakentaja tai muu tavallista lihaksikkaampi tapaus.
No tottakai sulle aloittaja löytyy farkut. Käväisehän Dieselissä. Hinta on äkkiseltään paha mutta nää ei oikeesti mene miksikään. Olen omiani pitänyt kuukausikaupalla putkeen eikä löpsötyksen häivettäkään havaittavissa.