Vegaanien eläinrääkkäämisestä oli iso lööppi tänään
Oikein iso etusivun juttu miten vegaanit kohtelee lemmikkejään kaltoin syöttämällä niille vegaanista ruokaa.
Kommentit (7)
Niin, se liha itsessäänhän ei ole eläinrääkkäyksen lopputuote vaan jotain taivaasta tipahtanutta mömmöä ja kuka nyt niiq jostain tyhmistä sioista muutenkaan välittää väliix hei.
Koira ei tarvitse lihaa mihinkään, niin kuin ei ihminenkään. :)
Vierailija kirjoitti:
Niin, se liha itsessäänhän ei ole eläinrääkkäyksen lopputuote vaan jotain taivaasta tipahtanutta mömmöä ja kuka nyt niiq jostain tyhmistä sioista muutenkaan välittää väliix hei.
Koira ei tarvitse lihaa mihinkään, niin kuin ei ihminenkään. :)
Toivottavasti sinulla ei ole koiraa. Kuvottavaa oman sädekehän kiillottamista. Tiesitkös muuten, että kasvitkaan eivät tykkää tulla syödyiksi? :<
http://www.tiede.fi/keskustelu/46442/ketju/kasvien_tietoisuus
Mä olen aina luullut ettei vegaaneilla ole edes lemmikkejä.
Ei kyllä yllätä yhtään, että soijarouhetta on koirankin ruokakupissa, huoh!
Jep ja aiheesta on ollut täällä jo n. 5 keskustelua joista mikään ei ole oikeen menestynyt oli otsikko sitten semiasiallinen tai provo.
Miksi siis päätit tehdä vielä yhden lisää?
Ai oli? Kas kun en ollu vielä kuulukaa ku parikymmentä kertaa pelkästään tällä palstalla.
Koranomistajan ymmärrän huolen enkä käsitä miten ideologia menee yli terveen järjen kun elimistöltään lihansyöjäksi tiedetylle koiralle yritetään tärkeimmässä kehitysvaiheessa syöttää kelvotonta kasvisruokaa. Silti olen enemmän huolissani samaisten ideolgian sokaisseiden henkilöiden lapsista. Tuttu vegaani, nykyään entinen ystävä vääränlaisten mielipiteitteni vuoksi, aina muisti sanoa siitä kuinka neuvolassa sokeana seurataan painokäyriä kun oma lapsensa oli koko ajan aliravittu.
Olen itse tavan kasvissyöjä, en vegaani. Kaksi koiraani syövät mm. nappulaa, raakapullia, lihaa, kananmunan keltuaisia, piimää. Ei ongelmaa. Samoin hiiret saavat jauhomatoja proteiininlähteiksi. Miten muuten muka? Hullua sairastuttaa lemmikki oman vakaumuksen vuoksi.