Lääkärien erikoisia sanomisia tai tekoja? Listataan
Vai onko meidän terveyskeskuksessa vain erikoisia lääkäreitä?
Tiedän erään jolta lääkäri oli pyytänyt ottamaan housut pois, sitten se oli mitannut verenpaineen. En ihan heti keksi syytäiksi toimisi näin
Kommentit (5)
Gynellä:
"Ja sitten mä kurkkaan tätä kohdunkaulaa pikkasen... OIKEIN HURMAAVA! :)"
Oli lähinnä jotenkin söpöä.
"Sulla on aika raskas elämänasenne" Kun massiivisen leikkauksen jälkeen (6kk sairausloma määrättiin sairaalassa suoraan, kertoo skaalasta) tarkastuskäynnillä kerroin että olen jatkuvasti kivuissani ja että annetut lääkkeet eivät tehoa. Olikin sitten 9kk lääkärissä ravailua turhaan, ennen kuin lääkärillä oli kesäsijainen, joka onneksi otti minut todesta ja vaihtoi lääkityksen. Kappas vaan, "raskas asenne" ja lääkärissä juokseminen loppui siihen.
Sisätautilääkäri tehdessään tutkimusta ultraäänellä: "Oi, sinulla on kauniit munuaiset ja oppikirjamaksa" :D Hauska nainen oli muutenkin.
Eräs gynekologi sanoi palattuaan ruokatunnilta, mihin vittuun mä taas jäinkään.
Teko: löi nyrkkiä pöytäänsä niin lujaa monta kertaa peräkkäin ja huusi kuin syötävä, että lähdin itku kurkussa ulos huoneesta, silkasta pelosta. Olin halunnut tietää enemmän kortisonihoidoista, joita olisi määrännyt.. tein valituksen sairaalan ylilääkärille, enkä kuulemma ollut ainoa. Ylilääkäri lupasi palata asiaan. Ikinä en kuullut asiasta yhtään mitään..