Mä puristin finnin, tuli sellanen ainakin 3 cm, pitkä kiekura.
Siis tosi pitkä, sillä olis varmaan päässy jo ennätystenkirjaan?
Kommentit (68)
Miehelläni oli selässä pidemmän aikaa ihmeellinen talipatti, joka eräs kaunis päivä oli kypsä tyhjennettäväksi. Sieltä tuli herneen kokoinen pallukka möhnää ulos! Selkään jäi selkeästi näkyvä kuoppa patin jäljiltä.
Vierailija:
Miehelläni oli selässä pidemmän aikaa ihmeellinen talipatti, joka eräs kaunis päivä oli kypsä tyhjennettäväksi. Sieltä tuli herneen kokoinen pallukka möhnää ulos! Selkään jäi selkeästi näkyvä kuoppa patin jäljiltä.
Mä haluaisin kans sellasen patin, en tosin naamaan.
että minä suoranaisesti nautin kaikenlaisten näppyjen puristeluista, ja varsinkin jos lopputulokseksi saa sitä ihanaa mönjää niin AHH..
Minä otan mustikset nenästä sellaisella mustapäälaastarilla, tutkin aina paljonko kaveretia sinne jää...
Vierailija:
Minä otan mustikset nenästä sellaisella mustapäälaastarilla, tutkin aina paljonko kaveretia sinne jää...
Kun sellaisen puristaa, niin ulos ei tule ainoastaan se mössö, vaan se paiseen haju! Ah! TIetääkö täällä joku miltä kunnon paise haisee?
Itselläni on tuossa ylähuulen päällä muutamia mustapäitä, jotka ei ole mihinkään lähteneet murrosiän jälkeen. Ollessani hiukka vajaa 40-vuotias isäni alkoi ( ja vielä ihan selvin päin) neuvomaan, että niitä voi puristaa pois ja sieltä tulee sellainen vaalea mato sisältä. Jee, kiva että kerroit tämän viimein, isäukko!
Omat parhaat muistot:
- Miehen selästä puristetun finnin kaikki mömmöt lensi suoraan mun huuleen, onneksi oli suu kiinni... Myös silmäkulmaan on lentänyt.
- Teininä mulla oli iso finni korvassa, lähes sisällä. Ihan tajukipeä, enkä tietenkään saanut itse pois. Äiti puristi sen ja kun finni hajosi, kuului valtava naksahdus ja luulin tulevani vähintäänkin kuuroksi, kun se jotenkin tuntui pamahtavan siinä korvakäytävän suulla.
- Jälleen kerran teininä, kasvoi illan aikana finni leukaan, seuravana aamuna se oli ihan järjettömän iso ja kipeä. Oli pakko puristaa. Kuului taas järjetön naksahdus ja kaikki mömmöt lensi peiliin.
- Koiralla oli kerran selässä tukkeutunut talirauhanen. Oli pakko puristaa ja sieltä tuli kiemurrellen noin ison herneen verran juustomaista mömmöä. Iho meni kuopalle siltä kohdin, kun rauhanen oli tyhjä.
mäkin tosin harrastan näppyjen nyppimistä, sekä mieheltä että itseltäni.
jotain kummaa tyydytystä siitä saa.
munaa ja siitä tulee vaaleaa mönjää se riittäköön, joskus lentää paljon ja pitkälle kerran jopa tuli päin näköä niin että silmä sumeni
jota piti eräs Esko, jolla oli naama täynnä täyteläisiä valkopäisiä, pikkurillinpään kokoisia finnejä.
Eräänä lauantai-iltana grillijonossa edessämme ollut pariskunta tilasi jonkun hampurilaisen valkoisella majoneesilla, jolloin Esko siihen sanoi, että kestää hetkisen kun tarvitsee tehdä majoneesia lisää.
No Esko meni sitten takahuoneeseen ja tuli hetken päästä hampurilaisineen naama vastapuristettuine kraatereineen.
Poistuimme jonosta vähin äänin.
Mahtoi olla hyvä hamppari.
Minulla räjähtää finneistä aina sellaista nestemäistä mätää ja verta. Ei mitään kiinteitä matoja koskaan.
Tuus puristeleeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Siis yäk! Puristella nyt miehen finnejä. Huh huh!
Rassasin sitä ilmeisesti liikaa kun pääsi tulehtumaan ja oli tosi kipeä ja kasvoi vain. Pakkohan se oli sitten sieltä ulos runnoa ja tulos oli myös sen 3cm pitkä, mutta paksuuttakin oli varmaan sentin verran ;) Kraateri jäi myös mulla nenään, mutta onneksi on iän myötä tasoittunut. Minä kyllä näen edelleen sen jäljen (ikää nyt 35v) mutta en usko että muut kiinnittävät siihen niinkään huomiota.
Ja miten kehtaatte kulkea missään, jos puristelette naamanne punaiseksi?
jotain perustavanlaatuista tyydytystä..
T: Sarjassamme tunnustukset joita en julkisesti tekisi
Minä en pidä finnien puristelusta, mutta oikein herkullisen mustapään puristamisesta saa jotain outoa tyydytystä. Sääli, että niitä on nykyään niin harvakseen. Selässäni on yksi iso talirauhanen, johon aina syntyy kunnon mustapää, mutta harmittaa, kun en itse pääse siihen mitenkään käsiksi, ja sitten joudun pyytämään, että mies puristaisi sen.
Yks ketä rakastaa kanssa puristelua, vääntämistä, repimistä ja kaivelua...
*oksentaa*