Osanottoni kaikille vanhemmille joiden lasten päättötodistukset ovat huonoja
Todella harmittaa teidän ja lapsenne puolesta. Oman lapseni päättötodistuksen keskiarvo 9.9
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diskuteerasimme lapseni kanssa (tämä jolla tämä 9.9 ka). Harmittelimme yhdessä vielä sitä, että kaikilla ei ole kovin helppoa toimeentuleminen, taloudellisesti ja henkisesti. Pyrimme kaikin tavoin teitä, rakkaat ihmiset, kyllä auttamaan. Meidän ei tule unohtaa teitä muita koskaan.
ApKiitti vaan, mutta en halua apua sun tapaiselta vittuilijalta. Mistä vetoa, että sä ja sun lapses ootte parhaita kavereita ja muita kavereita ei teiän elämissänne olekkaan, koska kukaan ei haluaisi olla tuollaisen ihmisen ystävä.
Olemme yhteisössämme kovin pidettyjä, lions club, Golfseura, purjehdusseura (jonka pj mieheni on). Emme silti koskaan ylenkatso muita, alempana meitä olevia.
ApKun seuraavaa provoa kirjoitat siellä vuokrayksiösi keittiönpöydällä niin tee hieman vähemmän jyrkkä, saat enemmän keskustelua. Näin selkeään provoon ei oikein jaksa kukaan tarttua. Riittääkö siideri ja sätkät illaksi?
Shit, kerrankin yritin hyvää provoa... seuraavalla kerralla sitten! Tupakkaa on ihan riittämiin, mutta siiderin tilalla on olutta (se on halvvempaa), kiitti kysymästä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa sinun puolestasi. Olen itse tällä hetkellä lukiossa ja voin kertoa, että KAIKKI kenellä oli tuollainen keskiarvo peruskoulusta päästyään, ovat syrjittyjä luusereita, joiden seuraa kaivataan vaan, jos on ongelmia matikassa tms. Sun lapsesi voi niin paljon todennäköisemmin sairastua johonkin mielisairauteen, kuin me "normaalit" :)
t. päättötodistuksen ka. 9.0
vittu, että ottaa aivoon tollasseet lapsien suorituksilla leijuvat
Minäkin olen tällä hetkellä lukiossa eikä minulla ole koskaan ollut näin paljon ystäviä. Keskiarvoni oli 10,0. Vaikutat inhottavalta, varmaan itsekin osallistut tähän syrjintään.
En itse osallistu syrjintään, olen oman kaveriporukkani kanssa ja seuraan vierestä miten näitä ihmisiä syrjitään. Emme halua porukkaamme ketään "kympin tyttöä", koska kaikki tietävät millaisia he ovat... (Emme näytä ulospäin, että emme halua olla tälläisen ihmisen kaveri)
Haluaisin tietää, millaisia sun kaverit ovat, vaikka kyllähän sen jo periaatteessa tietää ;)
Olethan sinä provo, olethan?
Meidän luokan 9.9 oppilaista toinen on lääkäri ja toinen ampui itsensä. Toivottavasti lapsestasi tulee lääkäri!
Vierailija kirjoitti:
Todella harmittaa teidän ja lapsenne puolesta. Oman lapseni päättötodistuksen keskiarvo 9.9
Simo Lahdesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa sinun puolestasi. Olen itse tällä hetkellä lukiossa ja voin kertoa, että KAIKKI kenellä oli tuollainen keskiarvo peruskoulusta päästyään, ovat syrjittyjä luusereita, joiden seuraa kaivataan vaan, jos on ongelmia matikassa tms. Sun lapsesi voi niin paljon todennäköisemmin sairastua johonkin mielisairauteen, kuin me "normaalit" :)
t. päättötodistuksen ka. 9.0
vittu, että ottaa aivoon tollasseet lapsien suorituksilla leijuvat
Syrjittyjä luusereita lumolaisten ja haagan amislaisten mielestä. Onneksi lukion voi valita fiksusti tuolla keskiarvolla
Lukio ei ole muuta kuin välivaihe seuraavia opintoja varten.
Surullista jos sen kokee sellaisena. Mulle se oli viimeinen ohjattu mahdollisuus sivistää itseä oikein urakalla, kun yliopistossa voi vain keskittyä pariin aihealueeseen. Oon nyt DI, mutta tyytyväinen, että ymmärrän myös oman alani ulkopuolisista asioista kuten historiasta, psykologiasta, biologiasta ym.
Mihinkäs sitä ohjausta tuollaisista asioista tarvitsee, itse lukien oppii tehokkaammin tuollaisia yleissivistykseen kuuluvia. Lähinnä kielet ja matematiikka olivat lukiossa aineita, joissa opetuksesta oli jotain hyötyä. Muut voi lukea ihan yhtä hyvin tai paremmin kirjoista.
Riippuu ihan oppijasta. Itse opin kuulemalla parhaiten, toki hyvin myös lukemalla. Tapoja on monia, mutta koen lukio-opetuksen onnistuneen tehtävässään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diskuteerasimme lapseni kanssa (tämä jolla tämä 9.9 ka). Harmittelimme yhdessä vielä sitä, että kaikilla ei ole kovin helppoa toimeentuleminen, taloudellisesti ja henkisesti. Pyrimme kaikin tavoin teitä, rakkaat ihmiset, kyllä auttamaan. Meidän ei tule unohtaa teitä muita koskaan.
ApKiitti vaan, mutta en halua apua sun tapaiselta vittuilijalta. Mistä vetoa, että sä ja sun lapses ootte parhaita kavereita ja muita kavereita ei teiän elämissänne olekkaan, koska kukaan ei haluaisi olla tuollaisen ihmisen ystävä.
Olemme yhteisössämme kovin pidettyjä, lions club, Golfseura, purjehdusseura (jonka pj mieheni on). Emme silti koskaan ylenkatso muita, alempana meitä olevia.
ApKun seuraavaa provoa kirjoitat siellä vuokrayksiösi keittiönpöydällä niin tee hieman vähemmän jyrkkä, saat enemmän keskustelua. Näin selkeään provoon ei oikein jaksa kukaan tarttua. Riittääkö siideri ja sätkät illaksi?
Shit, kerrankin yritin hyvää provoa... seuraavalla kerralla sitten! Tupakkaa on ihan riittämiin, mutta siiderin tilalla on olutta (se on halvvempaa), kiitti kysymästä.
Ap
Sivistyksen puutteesta varmasti huomaatte, että kirjoittaja ei ole Ap. No, mustamaalaukseen olen saanut tottua. Annan silti tämänkin anteeksi.
Ap
Kiitos osanotosta. Oman lapseni keskiarvo oli 9,8 mutta luokalla niin kova taso, että kertaakaan seitsemän vuoden aikana ei lohjennut stipendiä tällä keskiarvolla. Joskus ne stipendit meni parhaalle ja joskus jollekin tsempparille, mutta ei meidän tytölle kertaakaan. Parhaan peruskoulun päättötodistuksen stipendi piti antaa kahdelle, joilla molemmilla keskiarvo tasan 10.
Onneksi lukiopaikka nuoren ykköstoivelukioon on jo varmistunut, joten älä ap yhtään murehdi, kyllä tämä tästä vielä hyväksi kääntyy.