Kävin deiteillä rikkaan perheen pojan kanssa. Voi elämä! :D
Olen 27-vuotias ja tämä deitti oli täyttämässä 26. Olen ihan keskituloinen nainen ja pienituloisesta perheestä lähtöisin eli itse rakentanut toimeetuloni ja elämäni. Elän mielestäni oikein mukavasti, rahaa jää säästöön ja minulla on enemmänkin kuin mitä tarvitsen.
Mutta miten eri maailmassa voikaan joku elää, tämä deitti siis! Koko treffien ajan keskustelu palasi uudelleen ja uudelleen siihen, miten minä tulen toimeen tuloillani. Deitti taivasteli mm. asuntoni "syrjäistä" sijaintia, sitä etten ole käynyt yli vuoteen ulkomailla ja etten osta joka kuukausi uusia vaatteita, käy usein konserteissa tms. Hänelle kuulemma arkipäivää lähteä spontaanisti ulkomaille, maksoi mitä maksoi. Ja tärkeää, että pukeutuminen on tietynlaista eli kallista ja aina uutta vaatetta. Kävi selväksi sekin, että perheeltä ja suvulta ovat tämän miehen rahat peräisin ja itse tekee vähän jotain töiden tapaista silloin tällöin. Hän kertoi SÄÄLIVÄNSÄ minua, koska minulla ei ole mahdollisuuksia samanlaiseen elämään. Sanoin että ei tosiaankaan tarvitse sääliä. Mutta mies oli silti ehdottelemassa, että voisi kustantaa minulle ravintolaillan tai vaikka matkan... Siis mitä hittoa?! Syttyykö muka joku nainen tuollaiseen? Minulla ainakin meni mielenkiinto täysin. Kaksi tuntia kestin miehen seuraa, mutta minuuttikin lisää olisi ollut liikaa.
Kommentit (17)
Jäätävä.. yllättävän kauan kestit!
Menit kuitenki treffeille. Eikö muka älykkyyden puute ja eri maailmassa elämiminen paljastunut ennen kahveja? Et kuitekaan pillua antanut? Oletko varma. Yleensähän nämä kokemus-ketjut menee sillain että haukutaan ukko ja todetaan että seksikin oli surkeaa.
Maisatorpat ja martinaaitolehdet varmasti syttyisivät. Toivottavasti deittisi vanhemmilta jää reilusti perintöä yli, ettei tule deitille yllätyksenä jos joutuu joskus itse elämänsä kustantamaan.
Yllättävän usea mies kuvittelee, että omaisuudella kehuminen tekee vaikutuksen. Ei tee, varsinkin jos se ei ole edes itse ansaittu. Toisaalta, pitää sinänsä korjata että osaan naisista selkeästi tekee. Saavat pitää.
Minä en voisi tapailla vakituisesti ketään joka suhtautuu säälivästi jos toinen on sattumoisin eri tuloluokasta kuin itse. Oli se sitten mihin suuntaan tahansa. Kyllä jokaiseen pitäisi suhtautua tasavertaisena, oli rikas tai köyhä. Ei suhteesta muuten tule mitään. Kuten tässä mainitsemassasi tapauksessa kun toinen on mukana heti säälin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Menit kuitenki treffeille. Eikö muka älykkyyden puute ja eri maailmassa elämiminen paljastunut ennen kahveja? Et kuitekaan pillua antanut? Oletko varma. Yleensähän nämä kokemus-ketjut menee sillain että haukutaan ukko ja todetaan että seksikin oli surkeaa.
Salaisuutena voin kertoa, että tyhmälläkin miehellä voi olla ihan hyvä runko. Ei sitä sen enempää tarvitse onneksi katsella, kunhan saa tarpeensa tyydytettyä.
Maksoitko oman osuutesi treffeistä , vai tarjositko jopa miehelle?
Tapasin miehen kun olin ystäväni kanssa lasillisella. Hän tuli juttelemaan ja pyysi treffeille. Vaikutti mukavalta silloin, mutta totuus oli hiukan muuta kuin oletin. :)
Ap
Ihmisillä on aika erilaiset lähtökohdat. Ehkä siksi onkin hyvä, että ihmiset usein seurustelevat niiden kanssa, jotka ovat edes vähän samanlaisista oloista lähtöisin.
Tunnen itsekin "kermaperse"-ihmisiä. Sellaisia, joille esim. jotkut hm-vaatteet ovat täysin utopiaa ja jotka saattavat ihmetellä, miten joku oikeasti pärjää 3000 euron nettotuloilla/kk. Olen varmasti itsekin joidenkin mielestä eräänlainen kermaperse. Olen esim. opiskellut vanhempieni rahoilla ym. Toisaalta olen keskiluokkaisesta perheestä, joten minut on myös opetettu säästämään ja elämään vaatimattomasti.
Arvattavissa oli, että tullaan syyttämään provoksi. Mitäpä täällä ei pidettäisi provona. :)
Ystäväpiiriini kuuluu joitakin aika varakkaiden perheiden kasvatteja, mutta eivät he ole tuollaisia. Ehkä tämän miehen kaltaisia on olemassa enemmänkin, mutta en vain ole aiemmin törmännyt. Ja varmaan on niitä naisia myös, jotka tällaisesta hurmaantuvat.
Ap
Olisin itse sanonut jo vartin jälkeen, että kiitos ei kiitos:) Sisukas olit.
Arvattavasti miehen edellinen nainen oli ollut sitä mieltä, että miehen kuuluu kustantaa kaikki. Palstallahan luetaan jopa avioliittolakia niin, että miehen tulee tarjota naiselle korkea elintaso. Mies kuvitteli, että olet samanlainen kuin 90% naisista eli ensisijaisesti mietit, miten miehestä hyödyt.
Vierailija kirjoitti:
Hänelle kuulemma arkipäivää lähteä spontaanisti ulkomaille
Olettiko hän, ettet käy töissä? Suurimmalle osalle on mahdotonta lähteä tuosta vaan ulkomaille. Jos se järkyttää jotakuta rikasta, niin ei kannata seurustella työssäkäyvien kanssa ollenkaan.
No, kyseinen tyyppi olisi varmaankin ollut k*sipaa olipa sitten minkalaisesta (tulotason puolesta siis) perheesta tahansa. Tunnen monia hyvatuloisten perheiden kasvatteja, kuten myos oikeasti rikkaissa perheissa kasvaneita, vaikka en itse ole tuollaisesta perheesta ollenkaan (rahasta oli usein tiukkaa). Mukava ihminen on mukava vaikka olisi kuinka paljon mammonaa. Ihan oikeasti.
Kiertoon olisi mennyt minullakin tuollainen tyyppi. Kuulostaa ärsyttävältä.