Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaatko?

Vierailija
08.06.2016 |

Vähän galluppia kuinka usein palstalaiset meikkaavat, ja onko sellaisia, jotka eivät meikkaa koskaan.

Meikkaatko?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan ehkä 1-2 kertaa viikossa keskimäärin. Käyn töissä joka arkipäivä mutta en aina jaksa vaivautua. Juhliin ja illanviettoihin meikkaan aina.

Vierailija
2/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti, eli erittäin harvoin. En edes omista meikkejä, muuta kuin jonkun ikivanhan kulmavärikynän tms. Olen mielestäni ihan nätti ilman meikkiä, toki säväyttävämpi meikattuna, mutta jos sitä harrastaa joka päivä niin eihän se enää näytä kovin ihmeelliseltä, ja meikkaamattomana alkaa näyttää jo rumalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa. Meikkaamattomuudesta on tullut miehiltä positiivista kommenttia.

Vierailija
4/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en meikkaa koskaan.

M38

Vierailija
5/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa minäkään koskaan, en vaan osaa. Siinä iässä kun se olisi pitänyt opetella, en saanut meikata, ja sitten se opettelu vaan jäi. Meikkaaminen on ihan pirun vaikeaa, ripsivärin osaan just ja just laittaa mutta se muu. Joskus kokeilin meikata koko naaman ja näytin huomattavasti paremmalta meikkaamattomana kuin itse naamani söhrineenä. Minulla on luonnostaan tummat kulmat jotka pidän siistittynä (niin, en osaa itse nyppiä niitäkään...), eyelinerit on tatuoitu siistin ja luonnollisen näköiseksi. Eli jonkunlaista kehystä kasvoissa kuitenkin on.  

Eli mitään periaattellista minulla ei meikkaamista vastaan ole. Ja täytyy myöntää, että nyt anemiasta kärsivinä kun silmänaluset on tummat, olisi kiva osata jotenkin niitä peittää.

Vierailija
6/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kertaa vuodessa juhliin, muuten en. 

Vierailija
7/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi