Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä suihkusaippua/-geeli kylppäristäsi tällä hetkellä löytyy? Ostatko aina samaa vai tykkäätkö vaihdella tuoksuja?

Vierailija
08.06.2016 |

Mä itse tykkään vaihdella tuoksuja mielialan mukaan. Yleensä tykkään hedelmäisistä ja marjaisista täyteläisistä suihkugeeleistä.

Tällä hetkellä mulla on käytössä Cien Tropical mango - suihkugeeli. 😍

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelen. Nyt on Lushin It's Raining Men.

Vierailija
2/124 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosilin suihkugeeli, jonka olen saanut lahjaksi.

Itse olen suosinut viime aikoina palasaippuoita, koska haluan vähentää pakkausjätettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasaippuaihminen olen ja vaihtelen ahkerasti. Tällä hetkellä käytössä kreikkalainen vaniljapala, jota vaihtelen kotimaisen banaanikanelipalan kanssa. Tässähän tulee nälkä :)

Vierailija
4/124 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina samaa. Hajuton ja mauton ERISAN pesuneste.

Kohta 10v käyttänyt

Käsisaippua lavuaarin reunalla on aina jotain hyvän hajuista

Vierailija
5/124 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene Berry Refresh 2in1 kuorinta. Eli siinä on saippua ja kuorinta samassa.

Vierailija
6/124 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelen aina. Nyt menossa Hulluilta Päiviltä ostettu I love... -sarjan kuoriva Strawberries & Cream. Vähän petyin, kun putkilon avasin, koska tuoksu oli niin esanssinen eikä mansikantuoksu ollut ollenkaan fresh, vaikka pakkauksen tekstissä niin luvataankin. Kylppärin kaapissa on odottamassa Doven Pioni-ja-kerma-suihkusaippua, jonka otan käyttöön todennäköisesti joskus ensi viikolla.

Vierailija
7/124 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteettomia kaikki nykyään kun muulla perheellä on iho-ongelmia enkä jaksa ostaa jokaiselle omia.

Vierailija
8/124 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palasaippuaihminen olen ja vaihtelen ahkerasti. Tällä hetkellä käytössä kreikkalainen vaniljapala, jota vaihtelen kotimaisen banaanikanelipalan kanssa. Tässähän tulee nälkä :)

Oi, kuulostaa hyvältä. Olen itsekin palasaippuaihminen, nyt on marseillesaippua käytössä.

Vierailija
9/124 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistaasipähkinän tuoksunen.. palmolive tjsp

Vierailija
10/124 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelen. Mahdollisimman tuoksuttomia. Nyt on oliivipala, Pirkan hellävarainen nestesaippua ja LV:n jämät (muksu ei saa rutistettua sitä tyhjäksi, niin annoin uuden(tuon Pirkan) avattavaksi).

Vierailija
11/124 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body Shopin vadelma käytössä. Ja kyllä, vaihtelen paljon. Odottamassa Palmolive Gourmet vanilja :)

Vierailija
12/124 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelen lähes joka kerta. Tällähetkellä suihkusta löytyy Kappan Viola suihkugeeli. Löysin tarjouksesta enkä ole ennen kyseisen merkin suihkutuotteita huomannutkaan, mutta nyt ihastuin tämän tuoksuun ja koostumukseen ihan niin paljon että kävin hakemassa vielä pari putelia lisää. Ei ole kuivattanut ihoa, mikä on itselle tuoksun ohessa se tärkein juttu.

Vierailija
13/124 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suihkusaippua-addiktio. Aina kun tulee hyväntuoksuinen vastaan niin pakko ostaa. Parhaimmillaan taisi olla 10 kpl käytössä, joista sitten fiiliksen mukaan valitsin. Mies on erittäin iloinen kun suihkun nurkka on täynnä purkkia ja purnukkaa. Lemppari taitaa olla Palmoliven Absolute relax tai Body Shopin mango. Kookos on myös ihana.

Terveisin anonyymit suihkusaippua-addiktit ry :D

Vierailija
14/124 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmoliven melko uusi tuote, joku glamorous tjsp, sellanen pinkki kuoriva. Hyvä tuoksu, sain livboxista näyteputelin ja tykästyin. Vaihtelen, talvisin on ihanaa joku suklaa/vanilja

Vierailija
15/124 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut sitä Palmoliven strawberry smoothie- gourmetsuihkusaippuaa? Kuulostaa ainakin todella houkuttelevalta. Jos sitä ostaisi sitten seuraavaksi. 😛 Ap

Vierailija
16/124 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmolive

Chocolate passion body butter wash.

Vierailija
17/124 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palmolive

Chocolate passion body butter wash.

Mille tuoksuu? Onko suklaan tuoksu vahva? Ap

Vierailija
18/124 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suihkusaippua-addiktio. Aina kun tulee hyväntuoksuinen vastaan niin pakko ostaa. Parhaimmillaan taisi olla 10 kpl käytössä, joista sitten fiiliksen mukaan valitsin. Mies on erittäin iloinen kun suihkun nurkka on täynnä purkkia ja purnukkaa. Lemppari taitaa olla Palmoliven Absolute relax tai Body Shopin mango. Kookos on myös ihana.

Terveisin anonyymit suihkusaippua-addiktit ry :D

Saanko liittyä kerhoon nykyisenä palaihmisenä?

Kärsin myös tästä ja jemmaan kaapit täyteen erituoksuisia paloja, joiden laadusta jaksan niuhottaa vaikka loputtomiin, vaikken ole muuten tarkka oikeastaan mistään. Vertailen valmistajia ja verkkokauppoja ja selaan tuoteselosteita. Saan jotain lapsellista iloa iloisenvärisestä, muotoisesta ja tuoksuvasta saippuasta. Se tuntuu ylelliseltä.

Olin ennen suihkusaippua-addikti, mutta sulfaattiallergiani muutti salaisen paheeni kiinteään muotoon 😀 olen luvannut itselleni olla tilailematta ulkomailta, ja yritän pitäytyä vain kahdessa yhtä aikaa avatussa palassa. Käyn säännöllisesti nuuhkimassa avaamattomia enkä selviä mistään kaupasta tarkistamatta saippuavalikoimaa. Iho on tykännyt ja muovipullojen määrä on vähentynyt, mutta kyllähän tuo perhe pitää vähän kajahtaneena 😁

Vierailija
19/124 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt käytän Body Shopin Passion (?) -suihkugeeliä. Harvoin ostan samaa, tykkään vaihdella. Palasaippuasta tykkään eniten, koska siitä ei tule niin paljoa pakkausjätettä.

Vierailija
20/124 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmoliven suklaa <3 aivan ihana!