Imettäisitkö miestäsi?
Onkohan tästä jo keskustelua täällä?
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016060821696288_ul.shtml
Mitä ajatuksia tämä herättää teissä?
Kommentit (21)
Tuota miestä on varmasti taaperoimetetty.
Voikohan kehoa tuolla tavalla huijata? 20 vuotta siitä, kun on imettänyt ja nyt yrittää "huijata kehoa", jotta maito taas nousisi. Onnistuukohan sellainen?
Itse kysymykseen: En imettäisi. Jotenkin vastenmielistä. Siis minusta.
En todellakaan, jotenkin sairasta..
Kerran maistoi, oli kuulemma liian lämmintä ja makeaa. Nyt kun maitoa ei enää tulee, imeskelee mielellään.
Minäkin olen maitoa maistellut. Ei se hyvää ole mutta Tykkään muutenkin imeä ja nuoleskella tissejä
Imetyspropaganda on ainakin omaksuttu. Hieno saavutus, imetysnatsit!
Haluaisin imeä ja oikein kunnolla lutkuttaa jonkun sexyn naisen tissiä.
Lapselle maito on elinehto. Tuota en ymmärrä, en yhtään. Ajatus huvittaa.. jäänkö minäkin töistä kotiin imettämään miestäni, mitähän pomo siihen sanoisi? Niin ja mies tietenkään ei ole töissä koska IMETYS.
Pitipä oikein kysäistä poikaystävältä olisiko halukas imetettäväksi. Vastaus oli musertava "ei helvetti, ei kait joku oikeesti tee noin?". Päättelin siitä että vastaus oli kielteinen, vaikka muuten onkin koko ajan hipelöimässä tissejäni. En kyllä kuulosta itsestänikään kovin hyvältä idealta.
Kyllä sen verran pitäisi omia nännejään kunnioittaa ettei moiseen alistuisi.
Olenko mä oikeasti ainoa tällä palstalla, jonka mielestä toi on kiihottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Olenko mä oikeasti ainoa tällä palstalla, jonka mielestä toi on kiihottavaa?
Et todellakaan ole. On tuo kiihottava ajatus...
Imettääkö emolehmä täyskokoista ja -ikäistä sonnia? Ei imetä, vaan vieroitus on tehty jo aika päiviä sitten. On suorastaan perverssiä, että nainen jää pois töistä, että pystyy imettämään miesystäväänsä parin tunnin välein. Miksikä muuten niin usein? Vauvaakaan ei imetetä noin taajaan.
Mun mies halusi maistaa mun maitoa sillon kun imetin meidän esikoista :D Oli kuulemma hyvää
Hauskaa, kyllä imetän säännöllisesti siis miestäni, molemmat nauttivat.