Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sulla on varaa shoppailla? -ihmettelijät

Vierailija
08.06.2016 |

Kuulen tätä usein. Nyt olen työttömänä ollut tovin ja tätä ennen olin opiskelija.

Kuitenkin uskon käyttäväni melkeinpä vähemmän rahaa vaatteisiin yms kuin ne, jotka ostaa kaiken uutena. Rakastan live- ja nettikirppuja. Vuosien myötä olen tullut äärettömän hyväksi tekemään hyviä löytöjä. Juuri ostin esim. Guessin hupparin 6€ ja Guessin silkkiä olevan ison huivin 6€ ja Tommy Hilfigerin t-paidan 2,5€. Lisäksi ostan ulkomailta ja netistä. Kävin ihan mielenkiinnosta katsomassa ensin kaupasta, että paljonko avokkaisiin maksaa päkiän alle geelityynyt ja kantapäihin ne läpyskät. 8,90€/kpl. Eli kauppaan jäi ja tilasin ebaysta kantapään taakse laput 0,89€ sentillä ja päkiän alle geelityynyt 0,93€ ja sillä sai jo kolme paria yhteensä.

Saan yleensä omani pois, kun kyllästyn vaatteisiini, koska olen ne halvalla ostanutkin. Harvoin ostan uutena mitään.

Eli äkkiä sitä varakkuutta ostaa syntyy, kun tietää mistä ostaa.

Muita samanlaisia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en paljon olis kateellinen jostain Guessin "löydöistä" :DDD

Vierailija
2/4 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en paljon olis kateellinen jostain Guessin "löydöistä" :DDD

Ei kai niistä kateellinen pidä ollakaan. Kyllä työssäkäyvä ihminen ne ihan kaupastakin saa. Mutta itse kyllä pidän niitä laadukkaampina kuin H&M, Lindex, Cubus tms. linjan vaatteet. Dioriin tai Chaneliin mulla ei oo koskaan varaa pukeutua edes secondhandina. Meikkejä välillä ostanut poistoista, mutta vaatetuspuolelle eivät taida päätyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin työtön niin oli aikaa ja rahaa shoppailla. Yleensä ostin niin halvalla että myin kalliimmalla käytettyäni. Nytkin verkkokaupoista saa ostettua tavaraa halvalla ja sitten käytön jälkeen myy kalliilla fb kirppareilla. Esim. Lasten ulkovaatteista tienaa helposti 50 %.

Vierailija
4/4 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas olisi varaa osteskella vaikka mitä ja uutena, mutta en ole kiinnostunut ostamisesta. Ostan vain tarpeeseen. Tykkään säästää, vähän pervoa ehkä.